Офіційний сайт виконкому Кам`янської міської ради Офіційний веб-сайт Кам`янської міської ради

Міні-гранти на молодіжну адвокаційну кампанію від НМРУ

Створено: 2019-04-12 05:11:31Оновлено: 2019-04-12 05:12:11

НМРУ (Національна Молодіжна Рада України) пропонує молодіжним громадським організаціям та групам ініціативної молоді долучитись до Всеукраїнської Адвокаційної Кампанії в молодіжній сфері.

Підтримка кампаній надається НМРУ у партнерстві з UNICEF та за фінансової підтримки Європейського Союзу у рамках проекту «Розвиток сталих моделей молодіжної участі», що є частиною програми «Посилення життєстійкості та підвищення громадської активності підлітків і молоді у східній Україні». Адвокаційні кампанії можуть бути на будь-які теми, що стосуються адвокації прав молоді, або базуватись на одному з пунктів Рекомендацій до Стратегії молодіжної політики 2030:

-       участь молоді у процесі прийняття рішень;

-       залучення молоді до політичного процесу;

-       безпека та екологія;

-       формальна та неформальна освіта;

-       гендерна рівність;

-       інклюзія і права людини;

-       здоров’я молоді;

-       підприємництво і працевлаштування;

-       доступ до інформації;

-       мобільність і культурна дипломатія;

-       молодіжна робота і волонтерство;

-       молодіжне житло та інфраструктура;

-       молодь в умовах децентралізації;

-       молодь і культура.

Переглянути весь текст документу Рекомендацій до Стретегії державної молодіжної політики 2030 можна тут:
http://nycukraine.org/wp-content/uploads/2019/03/Strategiya-molodizhnoyi-politiki-2030-2.pdf.

НМРУ підтримує лише кандидатів які погоджуются із Рекомендаціями до Стратегії молодіжної політики 2030 від НМРУ в цілому. Не обов’язково адвокатувати у кампанії всі пункти, достатньо сфокусуватись на одному (але можна і більше).

Результат адвокації мусить бути публічно висвітленим актом звернення молоді до державної інституції, що має бути підтверджений відповідним офіційним документом, наприклад номером вхідного документа до офіційної інституції. Крім того, переможці конкурсу адвокаційних кампаній зобов’язані опублікувати відповіді на звернення, які вони надсилали до державних інституції.

НМРУ обиратиме адвокаційні кампанії, які ставлять на мету адвокацію прав молоді. Переможці повинні провести адвокаційні кампанії та напрацювати пропозиції базуючись на пунктах Рекомендацій до Стратегії молодіжної політики 2030 від Національної молодіжної ради України. Пропозиції мають бути направлені до органів влади та осіб, що приймають рішення щодо молодіжної політики.

Молодіжна політика здійснюється всіма органами влади, діяльність яких стосується молодої людини віком 14-35 років, тобто є між секторальною та стосується освіти, інфраструктури, соціальної політики, економіки та інших сфер.

Апліканти можуть залучити до реалізації своїх кампаній партнерські громадські організації, інституції, неорганізовану молодь та представників комерційного сектору.

Громадські організації очолювані молодими людьми. При отримані ресурсу, співпраця з громадськими організаціями кошти будуть зачислені на рахунок організації або оплачувати рахунки за поданням організації до бухгалтерії НМРУ, за принципом бюджетів участі. Подавати заявку також можуть ініціативні групи молоді – групи молодих людей від 5 осіб, з одного або різних населених пунктів, що об’єднуються для вирішення конкретної проблеми. При отримані ресурсу, співпраця з ініціативними групами буде здійснена за принципом бюджету участі.

Реалізація проектів можлива на таких рівнях:

  1. Муніципальний рівень – кампанії здійснюються на рівні міста, села та ОТГ, та апелюють до місцевої влади та осіб, що приймають рішення щодо молоді у різних сферах, в тому числі адміністрації освітніх закладів.
  2. Регіональний рівень – кампанії реалізуються на регіональному рівні, апелюючи до обласних органів влади. У випадку об’єднання аплікантів з трьох муніципалітетів на спільну тему, кампанії виходять на регіональний рівень. Реалізатори кампаній апелюють до обласних органів влади, та осіб що приймають рішення на регіональному рівні.
  3. Національний рівень – кампанії на національному рівні апелюють до національних органів влади: міністерств та відомств, національних органів виконавчої влади, Верховної ради, президента України.

Умови надання гранту в залежності від масштабності кампанії:

  1. Муніципальний рівень до 10 тисяч гривень; онлайн охоплення аудиторії – не менше 500 осіб, оффлайн – 20 осіб.
  2. Регіональний рівень до 20 тисяч гривень; залучення 5 громадськими організацій; онлайн охоплення – 1000 осіб, оффлайн – 100 осіб.
  3. Національний рівень до 20 тисяч гривень; залучення 5 осередків всеукраїнських організацій; онлайн охоплення – 1000 осіб, оффлайн – 100 осіб.

Національна молодіжна рада України також передбачає можливість отримання 5 тисяч гривень додатково у разі залучення до реалізації кампанії міжнародного експерта із міжнародної молодіжної парасолькової організації або її члена.

Кінцевий термін подачі проекту для участі у конкурсі –25 квітня 2019 року.

Перелік документі для подачі заявки (для всіх):

-       аплікаційна форма;

-       бюджетний план.

Додатково для неурядових організацій:

-       копії статуту або номер реєстрації статуту в ЄДР;

-       копія останнього річного та поточного звіту з фінансовою звітністю;

-       довідка про неприбутковість.

Додатково для ініціативних груп:

-       лист-підтримки від стейкхолдерів у молодіжній сфері.

Власним внеском в заявці буде визнана кількість неоплачених годин витрачених волонтерами і молодіжними працівниками ГО в рамках інфо-кампанії. Внесок у вигляді фінансового компоненту від кампаній не передбачається.

Прийнятними прямими витратами можуть бути:

-       витрати на проїзд/проживання, пов’язані з заходами та активностями;

-       витрати на оренду обладнання та технічного оснащення для проведення заходів;

-       витрати на послуги – організація заходів, витрати на зв’язок, друк, публікація;

-       переклад, оренда місць проведення заходів, зустрічей та інших послуг, безпосередньо пов’язаних із запропонованими кроками;

-       елементи видимості та розповсюдження, пов’язані з діяльністю (друковані матеріали, діджитал промо, розробка промо-матеріалів тощо).

Аплікаційну форму можна завантажити за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1dmdaxzqevhRwF5MZXX_5R4pGcG4wZw5HXkyssMeNfw0/edit?fbclid=IwAR0fsTBZ3Re3gvm2nxO9_fh8n61avrOxTHqur-DR-mbweuvYHgdDikh5Y1w.

Заявки надсилайте на електронну пошту за посиланням: NYCUkr@gmail.com, вказавши в темі «Конкурс НМРУ на проведення адвокаційних кампаній у молодіжній сфері».

Координатори конкурсу пропозицій для неурядових організацій та команд молоді: Нік Сторчай – менеджер із зовнішніх комунікацій НМРУ,
тел.: 068 165 64 24; Наталія Шевчук – менеджер із внутрішніх комунікацій НМРУ.