Офіційний сайт виконкому Кам`янської міської ради Офіційний веб-сайт Кам`янської міської ради

Звіт про роботу відділу за 2018 рік

Створено: 2019-01-17 08:53:52Оновлено: 2020-05-12 08:31:12

ЗВІТ

Про роботу відділу державної реєстрації

Кам’янської міської ради

за 2018 рік

  1. 1.     Аналітична робота

Протягом 2018 року відділом державної реєстрації здійснено 6641 реєстраційна дія серед суб’єктів господарювання, а саме:

1)    Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 1782 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:

-    державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 147;

-    державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 868;

-    внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 34;

-    внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство – 18;

-    внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (призначення ліквідатора) - 7;

-    внесення судового рішення про зміну ліквідатора - 3;

-    внесення судового рішення про подовження строку ліквідаційної процедури - 2;

-    внесення судового рішення про припинення провадження у справі про банкрутство юридичної особи – 2;

-    внесення судового рішення про припинення процедури розпорядження майном - 2;

-    внесення судової ухвали про закриття провадження у справі та затвердження мирової угоди – 1;

-    внесення ухвали про визнання банкрутом та ліквідацію юридичної особи – 1;

-    державна реєстрація припинення юридичної особи – 13;

-    включення відомостей до ЄДР про юридичну особу – 4;

-    зняття реєстраційної справи з обліку – 61;

-    постановка реєстраційної справи на облік – 27;

-    проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 592.

1)      Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 4859 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:

-    державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 1244;

-    державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 1416;

-    внесення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця - 4;

-    внесення судового рішення про визнання фізичної особи – підприємця -  банкрутом – 4;

-    державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 1081;

-    включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця –27;

-    зняття реєстраційної справи з обліку – 33;

-    постановка реєстраційної справи на облік – 18;

-  проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 1032.

За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 412,8 тис. грн.

-           Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в кількості 3583 шт.

До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 13655 грн.

-              Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 74 реєстраційні справи та 381 реєстраційну дію суб’єктів господарювання.

-              Прийнято, взято на  облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 45 реєстраційних справ та 829 реєстраційних дій (проведені за принципом екстериторіальності).

-              Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 12 суб’єктів господарювання.

-              Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів, 7 запитів про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень та ін.

-              Взято участь у судовому засіданні з метою забезпечення огляду у судовому засіданні матеріалів реєстраційної справи юридичної особи.

-              Опрацьовано ухвали: - про арешт корпоративних прав; - про заборону вчинення будь-яких реєстраційних дій.

-              На запити правоохоронних органів підготовлено 8 відповідей та роз’яснень.

-              Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб – 251, фізичних осіб – 1322, переданих на зберігання до архіву відділу.

-              Відпрацьовано та надано 23 відповіді на звернення громадян.

2.Методичнаробота

Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:

-    представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування нового Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в частині розроблення право установчих документів;

-    громадянам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;

-    суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань у зв’язку з перейменуванням вулиць, провулків, проспектів, бульварів, площ, скверів тощо міста Кам’янського на виконання вимог Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки»;

-    неприбутковим організаціям (ОСББ, ЖСК, релігійним організаціям) з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;

-    фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;

-    суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань в частині наявності електронної адреси.

 

3.     Організаційна робота

- Організація роботи з документами здійснювалась відповідно до інструкції з діловодства у встановленому порядку, прийнято, розглянуто та опрацьовано  вхідної кореспонденції  -  1089, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень - 682.

-  Взято участь у розробці  43 проектів рішень міської ради.

- Виконано низьку заходів, пов’язаних з переїздом відділу державної реєстрації міської ради в інше приміщення.

- Взято активну участь в освітніх семінарах на теми:

-  «Актуальні питання державної реєстрації  товариств з обмеженою та товариств з додатковою відповідальність»;

- «Упровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

- «Нове законодавство щодо товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю»;

- «Актуальні питання роботи Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації. Акредитація, контроль та моніторинг суб’єктів державної реєстрації. Типові помилки, які виникають під час державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а також державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».