Офіційний сайт виконкому Кам`янської міської ради Офіційний веб-сайт Кам`янської міської ради

Звіт про роботу відділу за IV квартал 2020 року

Створено: 2021-02-19 07:48:15Оновлено: 2021-02-19 07:48:53

ЗВІТ

про роботу відділу державної реєстрації

юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Кам’янської міської ради

за ІV квартал 2020 року

  1. 1.                Аналітична робота

Протягом ІV кварталу 2020 року відділом державної реєстрації здійснено 1129 реєстраційні дії серед суб’єктів господарювання, а саме:

1)    Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 446 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:

-    державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 52;

-    державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 261;

-    внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 8;

-    внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника  (призначення розпорядника майном) – 1;

-    внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (призначення ліквідатора) - 2;

-    внесення ухвали про затвердження ліквідаційного балансу, звіту ліквідатора та ліквідацію юридичної особи у зв’язку з визнанням її банкрутом  – 1;

-    державна реєстрація припинення юридичної особи – 2;

-    включення відомостей до ЄДР про юридичну особу – 1;

-    зняття реєстраційної справи з обліку – 19;

-    постановка реєстраційної справи на облік – 8;

-    проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 91.

1)      Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 683 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:

-    державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 231;

-    державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 155;

-    внесення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця - 1;

-    внесення судового рішення про визнання фізичної особи – підприємця -  банкрутом – 1;

-    державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 237;

-    включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 21;

-    зняття реєстраційної справи з обліку – 9;

-    постановка реєстраційної справи на облік – 2;

-  проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 26.

За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 126,8 тис. грн.

-           Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в кількості 752 шт.

До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 0,9 тис.  грн.

-              Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 28 реєстраційних справ та 106 реєстраційні дій суб’єктів господарювання.

-              Прийнято, взято на  облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 10 реєстраційних справ та 151 реєстраційна дія (проведені за принципом екстериторіальності).

-              Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 4 суб’єктів господарювання.

-              Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 2 запит про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень та ін.

-              Взято участь в 4-х судових засіданнях в т. ч. з метою забезпечення огляду у судовому засіданні матеріалів реєстраційних справ юридичних осіб.

-              Опрацьована 1-у ухвала - про заборону вчинення будь-яких реєстраційних дій та 1-ї ухвали – про зняття заборони вчинення будь-яких реєстраційних дій.

-              На запити правоохоронних органів підготовлено 3 відповіді та роз’яснення.

-              Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб – 79, фізичних осіб – 242, переданих на зберігання до архіву відділу.

-         Відпрацьовано та надано 4 відповідей на звернення громадян.

2.Методична робота

Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:

-       представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання та своєчасного оновлення інформації про кінцевих бенефіціарних власників;

-       представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування нового Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в частині розроблення право установчих документів;

-      громадянам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;

-    неприбутковим організаціям (ОСББ, ЖСК, релігійним організаціям) з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;

-    фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;

-    суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань в частині наявності електронної адреси.

3.     Організаційна робота

- Організація роботи з документами здійснювалась відповідно до інструкції з діловодства у встановленому порядку, прийнято, розглянуто та опрацьовано  вхідної кореспонденції  -  209, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень - 155.

- Взято участь у розробці 17  проектів рішень міської ради.

- Підготовлені документи та вжиті необхідні дії для забезпечення допуску та проходження тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації бізнесу для подальшого отримання допуску  роботи в ЄДР державному реєстратору відділу.