Офіційний сайт виконкому Кам`янської міської ради Офіційний веб-сайт Кам`янської міської ради

ПРОТОКОЛ №7 засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м. Дніпродзержинську від 04.08.2015

Створено: 2016-02-02 16:02:26Оновлено: 2016-02-02 16:02:48

ПРОТОКОЛ №7 
                                                 засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м. Дніпродзержинську                                                                

Дата проведення: 04 серпня 2015 року

Початок проведення: 14-00 год.

Місце проведення: пл. Дзержинського,2, кім.223

Головує – міський голова Сафронов С.О.

За секретаря координаційної ради – заступник начальника відділу регуляторної політики та розвитку підприємництва управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради Воронова С.А.

Присутні: перелік присутніх додається.

ЧЕРГА ДЕННА:

1.     Роз’яснення щодо змін в Податковому кодексі в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування 
та послуг.

2.     Про звернення координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Дніпродзержинську до виконавчих органів влади України щодо питань, 
які ускладнюють ведення бізнесу.

3.     Обговорення проектів регуляторних актів:

3.1.  Про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури міста Дніпродзержинськ.

3.2.  Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 28.03.2012 №116 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м.Дніпродзержинську».

3.3.   Про внесення доповнень у додаток 2 до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.05.2013 №134 (зі змінами).

3.4.  Про визначення об’єкта та затвердження умов конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м.Дніпродзержинську.

3.5. Про затвердження кошторису витрат, пов’язаного з підготовкою та проведенням конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м.Дніпродзержинську на об’єкті №1.

 

         ВИСТУПИЛИ:

З першого питання: КОТ Лариса Іванівна – головний державний ревізор-інспектор відділу адміністрування доходів і зборів самозайнятих осіб управління доходів і зборів з фізичних осіб Дніпродзержинської ОДПІ головного управління ДФС – щодо основних положень Закону України від 01.07.2015 №569-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій».

Матеріали доповіді додаються.

З другого питання: ГУРСЬКА Марина Гарріївна – начальник управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва, директор міського центру муніципальних послуг міської ради – щодо виконання протокольного доручення від 07.07.2015 про підготовку проектів листів-звернень координаційної ради 
до Державної інспекції України з питань праці, Державної регуляторної служби України щодо питань, які ускладнюють ведення бізнесу.  

Матеріали доповіді додаються.

З третього питання: СКАКУН Олександр Іванович – заступник директора департаменту економічного розвитку міської ради – про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури міста Дніпродзержинськ.

Матеріали доповіді додаються.

РАДЧЕНКО Ірина Федорівна – начальник управління містобудування та архітектури міської ради – головний архітектор міста – про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 28.03.2012 №116 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м.Дніпродзержинську».

Матеріали доповіді додаються.

ДУРНОВА Олена Іванівна – начальник відділу споживчого ринку та захисту прав споживачів управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради – про внесення доповнень у додаток 2 до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.05.2013 №134 (зі змінами)..

Матеріали доповіді додаються.

ЮРГА Олена Євгенівна – головний спеціаліст управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради – про визначення об’єкта та затвердження умов конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м.Дніпродзержинську; про затвердження кошторису витрат, пов’язаного з підготовкою та проведенням конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м.Дніпродзержинську на об’єкті №1.

Матеріали доповіді додаються.

УХВАЛИЛИ:

1.     Інформацію доповідачів взяти до відома.

2. Погодити проекти листів-звернень координаційної ради до Державної інспекції України з питань праці, Державної регуляторної служби України щодо питань, які ускладнюють ведення бізнесу. Управлінню надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради направити зазначені листи відповідним адресатам.

3. Департаменту економічного розвитку міської ради протягом серпня 2015 року провести робочу нараду з питання опрацювання пропозицій до проекту регуляторного акта «Про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури міста Дніпродзержинськ» за участю представників підприємництва – членів координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Дніпродзержинську Залоги Г.А., Савенко А.С., Селищева В.М.

Розглянути на нараді наступні пропозиції:

- здійснення оплати пайової участі з моменту введення в експлуатацію об’єкта;

- встановити окремі розміри відсотку пайової участі для малих, середніх та великих (промислових) підприємств;

- звільнити від сплати пайової участі забудовників, що будують житлові будинки.

4. Департаменту житлово-комунального господарства та капітального будівництва опрацювати питання щодо розроблення заходів по недопущенню виникнення у місті довгобудів.

5. Управлінню містобудування та архітектури міської ради:

5.1. Провести інвентаризацію бігбордів та інших рекламних конструкцій на території міста. Підготувати аналіз розміщення та стану рекламних конструкцій по районах міста.

5.2. Посилити роботу щодо дотримання власниками рекламних конструкцій порядку розміщення зовнішньої реклами в м.Дніпродзержинську, зокрема щодо належного утримання даних об’єктів.

5.3. Визначити місця, в яких обмежується (або забороняється) розміщення рекламних конструкцій. Підготувати відповідний проект нормативного акту.

5.4. Розробити типові вимоги щодо зовнішнього вигляду рекламних конструкцій на території міста.

5.5. Надати координаційній раді інформацію щодо вирішення зазначених питань у строк до 01.09.2015.

6. Управлінню транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради:

6.1. Забезпечити встановлення у місцях зупинок громадського транспорту табличок із зазначенням графіків руху автобусів.

6.2. Забезпечити контроль за затвердженими графіками та періодичністю руху громадського транспорту. Посилити відповідальність перевізників за порушення графіків руху громадського транспорту.

6.3. Передбачити в договорі на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування персональну відповідальність перевізника за перевезення пасажирів понад максимально дозволену кількість пасажирів для перевезення в автобусі, яка визначається у паспорті заводу-виготовлювача та нормативно-правовими актами Мінтрансу.  

6.4. Посилити контроль за етикою поведінки водіїв, в тому числі, опрацювати спільно з ДАІ питання щодо недопущення розмов водіїв автобусів по мобільному телефону під час руху.

6.5. Забезпечити наявність на кожному міському маршруті чергового автобусу, який має здійснювати роботу у нічний час.

6.6. Опрацювати питання разом з КП «Трамвай» щодо можливості руху міського електричного транспорту після 22.00 год.

6.7. Надати координаційній раді інформацію щодо вирішення зазначених питань у строк до 01.09.2015.

 

 

 

Міський голова,
голова координаційної ради                                                                                                                                С.О.САФРОНОВ

 

                      

 

 

 

 

За секретаря: заступник начальника відділу
регуляторної політики та розвитку
підприємництва управління надання
муніципальних послуг та розвитку 
підприємництва (Міський центр
муніципальних послуг) міської ради                                                                                                                          С.А.ВОРОНОВА