Офіційний сайт виконкому Кам`янської міської ради Офіційний веб-сайт Кам`янської міської ради

Протокол №4 координаційної ради з питань розвитку підприємництва від 03.07.2018

Створено: 2018-05-04 05:51:31Оновлено: 2018-07-25 07:02:19

ПРОТОКОЛ №4
засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва
                                                             у м.Камянському                                                                

Дата проведення: 03.07.2018

Початок проведення: 13-00 год.

Місце проведення: майдан Петра Калнишевського, 2, кім.223

Головує – перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Чернишов О.А.

За секретаря координаційної ради – головний спеціаліст відділу регуляторної політики, споживчого ринку та захисту прав споживачів департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради Воронова С.А.

Присутні: перелік присутніх додається.

ЧЕРГА ДЕННА:

1. Про надання роз’яснень щодо законодавчих змін, які стосуються порядку призначення субсидій та щодо можливості вирішення питання величезних черг на подання документів для її отримання.

2. Щодо недопущення антиконкурентних дій при розрахунку плати за тимчасове користування місцями розташування засобів зовнішньої реклами.

3. Щодо виконання рішень виконавчого комітету міської ради від 27.05.2015 №95, від 28.03.2018 №114 зі змінами та доповненнями.

4. Щодо запланованих обстежень стану та дотримання умов використання земельних ділянок суб’єктами господарювання.

 

СЛУХАЛИ:

Вступне слово:

ЧЕРНИШОВА Олександра Анатолійовича – першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – щодо питань робочої частини порядку денного.

З першого питання доповіли:

ЛЮТА Вікторія Миколаївна – начальник управління соціального захисту населення адміністрації Заводського району;

МАКАРЕНКО Віктор Васильович – начальник управління соціального захисту населення адміністрації Південного району;

СЕНІЧ Світлана Вікторівна – заступник начальника управління соціального захисту населення адміністрації Дніпровського району – начальник відділу прийому громадян з питань призначення державних соціальних допомог.

Доповідачі при наданні роз’яснень щодо законодавчих змін, які стосуються порядку призначення субсидій зазначили, що з 01 травня 2018 року призначення житлових субсидій здійснюється з урахуванням змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2018 № 329 до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 (далі – Положення).

Звернули увагу на пункт 6 Положення, яким передбачено підстави щодо відмови в наданні житлової субсидії. А також надали роз’яснення щодо доходів громадян. Для розрахунку житлової субсидії середньомісячний сукупний дохід осіб враховується:

за III—IV квартали попереднього календарного року — у разі, коли житлова субсидія призначається з початку неопалювального сезону;

за I—II квартали поточного календарного року — у разі, коли житлова субсидія призначається з початку опалювального сезону;

за два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням житлової субсидії, — у разі, коли житлова субсидія призначається після початку опалювального (неопалювального) сезону.

Для фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, незалежно від отриманих (не отриманих) доходів до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід, обчислений в таких розмірах мінімальної заробітної плати, встановленої станом на кінець періоду, за який враховуються доходи:

однієї мінімальної заробітної плати — для платників єдиного податку першої групи ( для розрахунку з 01.05.2018 р. – 3200 грн.; для розрахунку з 01.10.2018 р – 3723 грн.);

двох мінімальних заробітних плат — для платників єдиного податку другої групи для розрахунку ( з 01.05.2018 р. – 6400 грн.; для розрахунку з 01.10.2018 р – 7446 грн.);

трьох мінімальних заробітних плат — для платників єдиного податку третьої групи (для розрахунку з 01.05.2018 р. – 9600 грн.; для розрахунку з 01.10.2018 р – 11169 грн.);

При цьому не враховується дохід, отриманий самозайнятою особою, та дохід від провадження підприємницької діяльності, інформацію про які подано ДФС на запит структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.

Система оподаткування та група платника єдиного податку для спрощеної системи оподаткування визначається на початок місяця, з якого призначається житлова субсидія.

Важливо те, що  під час призначення житлової субсидії враховуються також доходи членів сім’ї осіб із складу домогосподарства у разі, коли такі члени сім’ї зареєстровані за адресою, відмінною від адреси домогосподарства. При цьому соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування за адресою домогосподарства на таких осіб не розраховуються.

Матеріали доповіді додаються.

Виступили:

ЗАЛОГА Галина Антонівна – голова профспілкової організації малого та середнього бізнесу «Єднання», член координаційної ради – щодо наявності величезних черг в управліннях соціального захисту населення всіх районів міста.

ЛЮТА Вікторія Миколаївна – начальник управління соціального захисту населення адміністрації Заводського району – щодо наявності черг, які обумовлені різким збільшенням звернень від мешканців міста для призначення субсидій через зміни, які відбулись в чинному законодавстві; щодо обов’язковості застосування талонної системи з боку управлінь соціального захисту населення всіх районів міста для регулювання черговості прийому громадян.

З другого питання доповіли:

ГУРСЬКА Марина Гарріївна – директор департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради, член координаційної ради – щодо листа начальника відділу реклами міської ради Колісниченко А.О. (від 03.07.2018 №710/01-02), яким повідомлено про не можливість присутності працівників відділу реклами на засіданні координаційної ради у зв’язку з необхідністю виконання великого обсягу роботи та надано інформацію щодо другого питання черги денної засідання координаційної ради.

Матеріали доповіді додаються.

КУЧЕР Ірина Олександрівна – директор ТОВ «Перша рекламна компанія «Найкраща»» – щодо наявності антиконкурентних дій з боку відділу реклами міської ради при розрахунку плати за тимчасове користування місцями розташування засобів зовнішньої реклами; щодо неможливості налагодження конструктивного діалогу з відділом реклами міської ради (щодо продовження терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території міста та щодо не можливості вчасного отримання наданих дозволів на руки; щодо значного підвищення плати за місця розташування не наземних та не дахових рекламних засобів, а саме більше ніж у 4 рази, у зв’язку зі збільшенням коефіцієнтів, які застосовуються при розрахунку місячної плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, що затверджені рішенням міської ради від 21.07.2017 №784-18/VII; щодо надання рекомендацій координаційної ради про ініціювання питання щодо внесення змін до рішення міської ради від 21.07.2017 №784-18/VII відносно перегляду складових формули розрахунку місячної плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу).

Матеріали доповіді додаються.

Виступили:

КОВАЛЕВИЧ Олена Олегівна – фізична особа-підприємець, представник ГО «Самозахист підприємців» – щодо ігнорування відділом реклами міської ради протокольних доручень координаційної ради стосовно створення робочої групи для вирішення проблемних питань у сфері розміщення зовнішньої реклами на території міста Кам’янське.

З третього питання доповіли:

НЕСТЕРЕНКО Андрій Геннадійович – фізична особа-підприємець. представник ГО «Сила громади м.Кам’янське», член координаційної ради – щодо стану виконання рішень виконавчого комітету міської ради від 27.05.2015 №95, від 28.03.2018 №114 зі змінами та доповненнями; щодо черговості здійснення демонтажу тимчасових споруд.

БОРСУКОВСЬКА Ольга Анатоліївна – заступник начальника відділу регуляторної політики, споживчого ринку та захисту прав споживачів департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради – щодо втрати чинності, а відповідно неактуальності рішення виконавчого комітету міської ради від 27.05.2015 №95 «Про звільнення території міста від самовільно встановлених тимчасових споруд» зі змінами (підстава рішення виконавчого комітету міської ради від 28.02.2018 №47); щодо порядку підготовки рішення виконавчого комітету міської ради від 28.03.2018 №114 «Про звільнення території міста від самовільно розміщених об’єктів (майна) сфери споживчого ринку, відпочинку та послуг» та внесення змін до нього, а також підстав формування переліку самовільно розміщених об’єктів (майна) сфери споживчого ринку, відпочинку та послуг, що підлягають демонтажу; щодо здійснення КП КМР «Благоустрій» організації виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 28.03.2018 №114 (зі змінами
та доповненнями).

ЖИЛКО Сергій Олександрович – директор КП КМР «Благоустрій» – щодо стану виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 28.03.2018 №114 (зі змінами та доповненнями); щодо кількості демонтованих об’єктів торгівлі; щодо черговості виконання робіт, яка здійснюється з урахуванням організації процесу логістики.

Матеріали доповіді додаються.

Виступили:

ЖИР Наталія Миколаївна – фізична особа-підприємець, член координаційної ради – щодо випадків демонтажу тимчасових споруд за наявності у власників об’єктів всіх необхідних дозвільних документів.

ГУРСЬКА Марина Гарріївна – директор департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради, член координаційної ради – щодо відсутності випадків безпідставного демонтажу; зауважила щодо обов’язкового оприлюднення переліку самовільно розміщених об’єктів (майна) сфери споживчого ринку, відпочинку та послуг, що підлягають демонтажу, який включено до відповідного рішення та можливості надання власниками ТС всіх необхідних дозвільних документів розробнику в разі виникнення спірних питань.

З четвертого питання доповіли:

ЖИР Наталія Миколаївна – фізична особа-підприємець, член координаційної ради – щодо підстав для здійснення департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно міської ради обстежень стану та дотримання умов використання земельних ділянок суб’єктами господарювання.

ЩЕРБАТОВ Дмитро Олексійович – директор департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно – щодо здійснення посадовими особами департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно міської ради самоврядного контролю за використанням та охороною земель комунальної власності відповідно до Земельного кодексу України та рішення міської ради від 29.11.2013 №949-43/VI (зі змінами); щодо обстеження стану та дотримання умов використання земельних ділянок; щодо роботи департаменту з податковими органами з питання своєчасних надходжень земельних платежів встановлених на підставі укладених договірних відносин (договорів оренди земельних ділянок, договорів про встановлення особистих строкових сервітутів).

Матеріали доповіді додаються.

УХВАЛИЛИ:

  1. Інформацію доповідачів взяти до відома.

2. Враховуючи систематичну відсутність з вересня 2017 року на засіданнях координаційної ради начальника відділу реклами міської ради, наявності скарг підприємців на роботу відділу та не можливості вирішення проблемних питань за участю представників відділу реклами міської ради, рекомендувати міському голові Білоусову А.Л.:

2.1. Розглянути питання щодо відповідності перебування на посаді начальника відділу реклами міської ради Колісниченко А.О.;

2.2. З метою підтримки та розвитку підприємництва, доручити відділу реклами міської ради розглянути можливість щодо внесення змін до рішення міської ради від 21.07.2017 №784-18/VII відносно перегляду складових формули розрахунку місячної плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу в сторону їх зменшення.

3. Департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради включити до черги денної наступного засідання координаційної ради питання порушене Кучер І.О. «Щодо недопущення антиконкурентних дій при розрахунку плати за тимчасове користування місцями розташування засобів зовнішньої реклами», запросити для участі в засіданні секретаря міської ради Залевського О.Ю. в підпорядкуванні якого знаходиться відділ реклами міської ради.

  

Голова координаційної ради,
перший заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів міської ради                                                                            О.А.ЧЕРНИШОВ

 

За секретаря:                                                                                         С.А.ВОРОНОВА