Офіційний сайт виконкому Кам`янської міської ради Офіційний веб-сайт Кам`янської міської ради

Звіт про роботу департаменту за III квартал 2020 року

Створено: 2020-10-07 10:31:04Оновлено: 2020-10-07 10:46:29

ЗВІТ про роботу
департаменту муніципальних послуг 
та регуляторної політики міської ради
 
за ІІІ квартал 2020 року

       1. Аналітична робота

       Департаментом постійно здійснювався збір, аналіз та надання до ОДА,  Головного управління статистики у Дніпропетровській області, Державної регуляторної служби України та інших установ, структурних підрозділів міської ради такої інформації:

      - аналіз розвитку торговельної мережі, сфери побуту та ресторанного господарства міста;

     - інформація щодо руху об’єктів роздрібної торгівлі та ресторанного господарства, що належать фізичним особам-підприємцям за підсумками ІІІ кварталу 2020 року;

     - щодо підготовки оновленої інформації до паспорта міста;

    - моніторинг рівня мінімальних та максимальних цін на основні продукти харчування та нафтопродукти;

    - інформація щодо змін у мережі об’єктів роздрібної торгівлі та ресторанного господарства, що належать фізичним-особам підприємцям;

    - інформації щодо можливості виробництва продовольчих та непродовольчих товарів, а також забезпечення закладами харчування населення міста в особливий період;

    - аналіз роздрібного товарообігу та надання побутових послуг населення у порівнянні з минулим періодом;

   - інформація щодо підприємств продовольчого комплексу, які виробляють продукти харчування по місту;

   - надання дислокацій підприємств торгівлі, закладів ресторанного господарства, об’єктів сфери послуг, у тому числі СТО, АЗС, об’єктів ринкового господарства міста контролюючим органам міста Кам’янське;

   - надання інформації до департаменту економічного розвитку облдержадміністрації щодо забезпечення виконання плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів;

   - надання інформації щодо виконання розпорядження міського голови з питання законності продажу алкогольних напоїв на території міста;

   - надання інформації щодо виконання розпорядження голови ОДА та протокольних доручень засідань міжвідомчої регіональної робочої групи щодо боротьби з нелегальним обігом та роздрібною торгівлею пальним;

   - надання інформації щодо невідкладних заходів з попередження поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2;

   - надання інформації щодо проблемних питань, які пов’язані із запобіганням виникненню та поширенню, локалізацією та ліквідацією спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби COVID-19 на території Дніпропетровської області, які потребують узгодженню рішень на центральному рівні;

   - надання інформації щодо формування проєкту Стратегії розвитку міста Кам’янське на період до 2027 року;

   - надання інформації за результатами здійсненої роботи департаментом направленої на покращення показників у рейтингу прозорості 100 найбільших міст України;

   - надання інформації щодо виконання Плану завдань і заходів з реалізації Експортної стратегії України («дорожньої карти» стратегічного розвитку торгівлі) на 2017 – 2021 роки у Дніпропетровській області;

   - підготовка інформації про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста за ІІІ квартал 2020 року;

   - звіт щодо виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги»;

   - про дотримання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

   - про роботу координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Кам’янському;

   - про вжиті заходи щодо покращення показників соціально-економічного розвитку міста;

   - про стан впровадження державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності;

   - про надання проєктів регуляторних актів до Державної регуляторної служби України;

  - про планування діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів;

  - про проведення відстеження результативності регуляторних актів;

  - про розвиток підприємництва у місті;

  - про діяльність Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янського;

  - про удосконалення надання адміністративних послуг, регуляторної політики та підприємництва.

   Протягом ІІІ кварталу 2020 року департаментом підготовлено наступні розпорядчі акти:

   - рішення міської ради від 09.07.2020 №1970-44/VII «Про внесення доповнень до рішення міської ради від 23.02.2018 №992-22/VII зі змінами»;

  - рішення міської ради від 09.07.2020 №1971-44/VII «Про внесення змін до рішення міської ради від 04.10.2019 №1553-36/VII зі змінами»;

  - рішення міської ради від 28.08.2020 №2026-45/VII «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 23.02.2018 №992-22/VII зі змінами»;

  - рішення міської ради від 28.08.2020 №2039-45/VII «Про затвердження положення про департамент муніципальних послуг та регуляторної політики Кам’янської міської ради у новій редакції»;

  - рішення міської ради від 28.08.2020 №2040-45/VII «Про затвердження Програми розвитку Комунальної установи «Притулок для тварин» Кам’янської міської ради на 2020-2023 роки»;

  - рішення міської ради від 28.08.2020 №2048-45/VII «Про внесення змін до рішення міської ради від 17.11.2017 №891-20/VII зі змінами»;

  - рішення міської ради від 28.08.2020 №2054-46/VII «Про внесення змін до рішення міської ради від 17.11.2017 №891-20/VII зі змінами»;

  - рішення міської ради від 16.09.2020   № 2054-46/VII « Про внесення змін до рішення міської ради від 17.11.2017 №891-20/VII «Про затвердження Програми регулювання чисельності безпритульних тварин у м.Кам’янське на 2018-2022 роки» зі змінами;

  - рішення виконавчого комітету міської ради від 22.07.2020 №314 «Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради від 27.11.2019 №323 зі змінами»;

  - рішення виконавчого комітету міської ради від 22.07.2020 №329 «Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

  - рішення виконавчого комітету міської ради від 19.08.2020 №398 «Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

  - рішення виконавчого комітету міської ради від 25.09.2020 №520 «Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

  - розпорядження міського голови від 22.09.2020 №331-р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 27.12.2019 №539-р».

     З метою створення максимально зручних і доступних громадянам і суб’єктам господарювання адміністративних послуг, а також впровадження принципу екстериторіальності, в місті працюють три територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янське (ЦНАП) та віддалене робоче місце адміністратора ЦНАП в селищі Карнаухівка.

     Наразі популярним є комплекс послуг «Народження дитини», який включає: видачу свідоцтва про народження, реєстрацію місця проживання, отримання матеріальної допомоги, запис до дитячого садочка та спортивних секцій, отримання закордонного паспорту.

    За звітній період послугами щодо заміни посвідчення водія, заміни технічного паспорту на автомобіль, причеп, мотоцикл, первинної реєстрації транспортного засобу скористалися 290 осіб.

   З 13 грудня 2019 року розпочав роботу сервіс з надання кваліфікованих електронних довірчих послуг адміністраторами ЦНАП з використанням захищених носіїв особистих ключів або власних носіїв користувачів типу USB-flash. З початку поточного року було оформлено 158 кваліфікованих електронних підписів.

    На базі ЦНАП працює «Офіс соціальних послуг» (в якому надаються послуги соціального характеру, а саме: послуги Пенсійного фонду, управління соціальної політики міської ради, управлінь соціального захисту населення районних адміністрацій, Центра зайнятості населення, Фонду соціального страхування та архівного управління міської ради) та «Офіс комунальних послуг» (в якому надають послуги комунальні підприємства та монополісти у сфері газо-, водо-, теплопостачання, обслуговування житлового фонду, інформаційно-розрахункового центру, енергопостачальної компанії «Дніпровські енергетичні послуги»).

    В цілому через ЦНАП надається 428 послуг: 321 – адміністративні послуги органів місцевого самоврядування та територіальних органів державної виконавчої влади (в тому числі послуги соціального характеру, які надаються у Офісі соціальних послуг) та 107 послуг комунальних підприємств.

    З початку 2020 року кількість звернень до ЦНАП та його філій становить 120584.  

    Важливою функцією Центру є надання інформаційно-консультативної підтримки громадянам та підприємцям. З початку 2020 року у Центрі надано понад 900 консультацій.

   Протягом підзвітного періоду департаментом проводилась координація роботи комунального підприємства Кам’янської міської ради «Благоустрій» з питань:

    - передачі об’єктів (елементів) благоустрою на території м.Кам’янського в тимчасове використання не за цільовим призначенням при реалізації потреб для об’єктів сфери споживчого ринку, відпочинку та послуг;

    - регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Кам’янському (виловлено – 230 тварин; стерилізовано – 203 тварини; перетримано – 2007 голів/добу).

    Також протягом підзвітного періоду департаментом проводилась координація роботи Комунальної установи «Притулок для тварин» Кам’янської міської ради з питань:

    -       внесення інформації до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

    -       реєстрації установи в Державній казначейській службі України;

    -       підготовки та затвердження внутрішньо-організаційних документів.

     За ІІІ квартал 2020 року до департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради надійшло – 537 документів від Дніпропетровської обласної державної адміністрації, структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств міста тощо з питань надання муніципальних та адміністративних послуг, розвитку підприємництва, споживчого ринку та захисту прав споживачів, з них виконано – 520,  до теперішнього часу знаходяться на контролі – 17. Вихідних документів за підзвітний період зареєстровано – 630.

    У ІІІ кварталі 2020 року до департаменту на розгляд надійшло 92 письмових звернень.

    Усі звернення оперативно розглянуто керівництвом департаменту та опрацьовано без порушення строку виконання.

   2. Методична робота:

   Департаментом у ІІІ кварталі 2020 року підготовлено та проведено:

   - нарада щодо забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янське – 2;

   - нараду щодо забезпечення діяльності КУ «Притулок для тварин» КМР;

   - заняття з питань дотримання посадовими особами департаменту вимог Закону України «Про запобігання корупції».

    Надавалась методична та консультативна допомога суб’єктам господарювання щодо проведення торговельного процесу, розвитку підприємництва та у справах захисту прав споживачів.

     З метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 у період карантину методична та консультативна допомога суб’єктам господарювання щодо проведення торговельного процесу, розвитку підприємництва та у справах захисту прав споживачів здійснюється з урахуванням вимог нормативно-правових актів, що регулюють питання дотримання карантину та етапів послаблення протиепідемічних заходів.

    3. Організаційна робота:

   Департаментом у ІІІ кварталі поточного року було організовано:

    - виносну дрібнороздрібну торгівлю у місцях проведення загальноміських, воєнно-патріотичних та спортивних заходів;

   - нараду під головуванням міського голови Андрія Білоусова в присутності представників підприємств, які знаходяться на території міста Кам’янське щодо порушення підприємствами міста законодавства у сфері регулювання чисельності безпритульних тварин.

    У зв’язку з введенням на території України протиепідемічних заходів та обмежень, спрямованих на запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (Covid 2019), протягом ІІІ кварталу поточного року на території міста ярмарки з продажу сільськогосподарської продукції не проводились.

   Крім того відділом споживчого ринку та захисту прав споживачів постійно протягом підзвітного періоду громадянам надавались консультацій і роз’яснення з проблемних питань у сфері захисту прав споживачів та шляхів їх вирішення, а також громадянам надавалась допомога у складанні заяв, претензій, скарг до суб’єктів господарювання (продавців товарів, надавачів послуг).

   Відділом споживчого ринку та захисту прав споживачів протягом підзвітного періоду було розглянуто та опрацьовано 153 звернення громадян міста, у тому числі 65 письмових. Звернення надходили з питань придбання товарів неналежної якості, скарги на якість вітчизняних та іноземних непродовольчих товарів, таких як складна побутова техніка, мобільні телефони та інші промислові товари, а також звернення громадян щодо порушення громадського спокою об’єктами торгівлі та закладами ресторанного господарства, тощо. Щодня у телефонному режимі отримують консультації з питань чинного законодавства про захист прав споживачів понад 10 осіб, 98% порушених питань вирішено позитивно на користь споживачів.

   В засобах масової інформації проводилась роз’яснювальна робота, спрямована на інформування населення про роботу департаменту. Зокрема, в щотижневику «Первая социальная газета Каменского «Любимый город» було надруковано 18 статей щодо порядку надання адміністративних послуг, прийнятих нормативно-правових актів, а також стосовно організації протиепідемічних заходів з торгівлі на ринках на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).

   Інформацію про роботу департаменту було розміщено на офіційному сайті Кам’янської міської ради.

   Одночасно на сайті міської ради розміщувались повідомлення для представників малого та середнього бізнесу. Передусім акцентувалась увага підприєців на офіційних інформаційних ресурсах. Наприклад, загальний інформаційний ресурс для бізнесу під час карантину – http://sme.gov.ua/covid19/. На сайті доступна інформація про діючі обмеження для МСБ з метою протидії поширенню захворювання COVID-19, перелік заходів державної підтримки, відповіді на головні питання від бізнесу.

     Ресурс постійно наповнюється корисними посиланнями, порадами фахівців та новинами для підприємців з питань започаткування та розвитку власної справи, існуючих програм підтримки бізнесу, подій та заходів, які спрямовані на стимулювання розвитку підприємництва.

Крім того, зверталась увага зацікавлених осіб щодо актуальності інформації, яка міститься на Єдиному державному порталі адміністративних послуг –  https://my.gov.ua/. Даний інтернет-ресурс є одночасно корисним та інформативним як для суб’єктів господарювання, так і для громадян.

  З посадовими особами департаменту проводились профілактичні бесіди з недопущення порушень Закону України «Про запобігання корупції» та своєчасного подання декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

   Постійно зверталась увага посадових осіб департаменту на дотримання ними Правил внутрішнього трудового розпорядку в департаменті з метою забезпечення належної трудової дисципліни, недопущення фактів порушення вимог Кодексу етики і моралі.

   Також було вжито заходів щодо організації новоприйнятим адміністраторам ЦНАП м.Кам’янського:

    -       доступів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, до Державного реєстру актів цивільного стану громадян, до Єдиного державного демографічного реєстру засобами відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби України, а саме Єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами;

     -       отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг та засобів криптографічного захисту інформації.