У Кам’янському допомагають захистити права споживачів
Протягом 2018 року до відділу споживчого ринку та захисту прав споживачів департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради надійшло 641 звернення від мешканців міста. Усі вони були оперативно розглянуті керівництвом департаменту
та опрацьовані без порушення строку виконання.
Звернення надходили з питань придбання товарів неналежної якості, таких як складна побутова техніка, мобільні телефони та інші промислові товари; з питань несвоєчасного виконання замовлень із виготовлення металопластикових конструкцій тощо. Значна частина скарг стосувалась порушення громадського спокою закладами торгівлі та ресторанного господарства.
Фахівці відділу щодня у телефонному режимі надавали консультації з питань чинного законодавства про захист прав споживачів понад 10 особам. 98% порушених питань вирішено позитивно на користь споживачів.
