Звіт про результати періодичного відстеження результативності регуляторного акта – рішення міської ради від 28.12.2011 №301-17/VI «Про затвердження Положення про порядок оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів у м.Дніпродзе

опубліковано: 10 березня 2017 оновлено: 10 жовтня 2024

ЗВІТ
про періодичне відстеження результативності регуляторного акта – рішення міської ради від 28.12.2011 №301-17/VI «Про затвердження Положення про порядок оплати
за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів
у м.Дніпродзержинську»

 

1.   Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується.

Рішення міської ради від 28.12.2011 №301-17/VI «Про затвердження Положення про порядок оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів у м.Дніпродзержинську».

 

2.   Назва виконавця заходів з відстеження.

Відділ реклами міської ради.

 

3.   Цілі прийняття регуляторного акта.

Регуляторний акт спрямований на поліпшення нормативної бази в сфері оплати за тимчасове користування місцями розташування засобів зовнішньої реклами на об’єктах, що знаходяться у комунальній власності територіальної громади міста Кам’янське. Передбачає встановлення розміру плати в залежності від зони міста, в якій розташована зовнішня реклама, та типу рекламного засобу. Основна мета – збільшення надходжень до міського бюджету.

 

4.   Строк виконання заходів з відстеження.

З 01.12.2016 до 30.12.2016.

 

5.   Тип відстеження.

Періодичне відстеження.

 

6.   Методи одержання результатів відстеження.

Періодичне відстеження здійснено на основі вивчення статистичних даних із використанням аналітичного методу.

 

7.   Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також спосіб їх одержання.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось шляхом узагальнення статистичних даних та аналізу звернень суб’єктів господарювання.

 

8.   Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

 

Показники результативності

За 2012 рік

За 2013 рік

За 2014 рік

За 2015 рік

За 11 місяців 2016 року

Кількість суб’єктів господарювання, з якими Комунальним підприємством «Міська інформаційна служба» укладено договори про тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності

79

80

88

87

89

Розмір плати, внесеної суб’єктами господарювання за договорами про тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності (грн.)

1361909,63

1486003,95

1606834,62

1583909,38

1460982,67

Кількість суб’єктів господарювання, з якими Комунальним підприємством «Міська інформаційна служба» укладено договори про тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності, за період, на який встановлено пріоритет

21

27

8

9

5

 

9.   Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення цілей.

На підставі результатів періодичного відстеження результативності рішення міської ради від 28.12.2011 №301-17/VI «Про затвердження Положення про порядок оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів у м.Дніпродзержинську» можна зробити висновок, що прийняття цього регуляторного акта є ефективним, має високий ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку.

Але, при цьому, враховуючи пропозиції Комунального підприємства «Міська інформаційна служба» від 07.11.2016 №168 щодо перегляду вартості здійснення оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів у зв’язку із збільшенням індексу інфляції, вказаний регуляторний акт потребує оновлення. Адже, отримані кошти за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів використовуються на утримання відділу маркетингу зовнішньої реклами Комунального підприємства «Міська інформаційна служба», утримання та розвиток відділу ТРК «МІС» Комунального підприємства «Міська інформаційна служба» згідно статутних завдань та редакційної політики, розвиток нових напрямків господарської діяльності Комунального підприємства «Міська інформаційна служба».

 

10. Висновок.

Вказаний регуляторний акт надав можливість суттєво збільшити надходження коштів від зовнішньої реклами. Має значний рівень досягнення визначених цілей, а результати реалізації його положень мають акцентовану позитивну динаміку.

Але, враховуючи сучасні показники індексу інфляції, регуляторний акт потребує оновлення.

 

 

 

Міський голова                                                                          А.Л. БІЛОУСОВ