Дві нові філії ЦНАПу: у Кам’янському можна отримати адмінпослуги та консультації в одному місці, у зручний час та без черг

опубліковано: 10 червня 2016 оновлено: 10 червня 2016

Реєстрація нерухомості та бізнесу, приватизація землі, оформлення матеріальної допомоги, прописка і виписка – ці та інші адмінпослуги стали ближчими для мешканців Кам’янського. Для цього у двох районах міста відкрили філії центрального ЦНАПу. Вони облаштовані всім необхідним для комфортного обслуговування громадян і працюють за зручним графіком. Усього на Дніпропетровщині близько 40 Центрів надання адмінпослуг. Про це повідомив очільник регіону Валентин Резніченко.

«Ми дбаємо про комфорт наших громадян, тому відкриваємо нові Центри надання адмінпослуг. Дві філії центрального ЦНАПу розпочали роботу в різних районах Кам’янського. Офіси працюють в єдиній системі. У цьому їхня унікальність. В одному приміщенні сконцентровані найбільш популярні послуги, – видача паспортів, оформлення прописки, реєстрація бізнесу та нерухомості, приватизація землі. Усього – близько 110. Також тут надається майже 30 найбільш затребуваних послуг комунальних підприємств», – зазначив Валентин Резніченко.

Нові філії відкрилися у Дніпровському та Південному районах Кам’янського. Вони обслуговуватимуть 130 тисяч жителів і працюватимуть за принципом – доступно всім та зручно для кожного.

ЦНАПи мають чіткий поділ на зони – інформаційна рецепція, зали очікування та обслуговування клієнтів. У кожному працює по 15 спеціалістів. Разом з адміністраторами – і представники комунальних підприємств. Останні надають послуги у сфері газо-, водо-, тепло- та електропостачання. Наприклад, оформлення договору, звірка показників лічильників, отримання довідки про відсутність заборгованості.

Електронна система допомагає розподілити чергу та регулювати навантаження спеціалістів. Можна також бронювати необхідний день та годину для подачі документів.

Олена Чергенець уже відчула на собі переваги нової системи надання адмінпослуг. «Приходила за довідкою про склад родини. У терміналі отримала квиток і за електронною чергою звернулася до спеціаліста. На все витратила близько п’яти хвилин. Швидко, зручно і комфортно», – каже жінка.

У залах створені комфортні умови для перебування клієнтів. Тут – кавомат, кулер, вільна Wi-Fi зона, кондиціювання повітря, гостьовий паркінг, доступ до Інтернету. Кожен має можливість відстежити стан розгляду своїх документів в «особистому кабінеті». Про готовність оповістить sms-повідомлення.

Залишити свої відгуки та пропозиції можна за допомогою електронної оцінки якості обслуговування.

Центри працюють за зручним графіком та без обідніх перерв: понеділок-п’ятниця – з 8.00 до 17.00, у суботу – з 9.00 до 16.00.

Ще один з плюсів – споживачі можуть отримати необхідну послугу в будь-якій з філій.

Із серпня у територіальних підрозділах ЦНАПу надаватимуться юридичні консультації.

Кам’янське першим в області впровадило через ЦНАП унікальну програму комплексного обслуговування учасників АТО та членів їхніх сімей.

Наразі на Дніпропетровщині працює 38 ЦНАПів: 22 – у районах, 13 – у містах та три в об’єднаних громадах.

Контакти Центрів надання адміністративних послуг Дніпропетровщини та перелік послуг – на сайті Регіонального віртуального офісу електронних адміністративних послуг області.