Фахівці Кам’янського центру зайнятості вдосконалювали професіоналізм

опубліковано: 10 липня 2019 оновлено: 10 липня 2019

Нещодавно у Дніпропетровському обласному центрі зайнятості відбувся тренінг для директорів базових центрів зайнятості та філій щодо опанування функцій реєстратора та кар’єрного радника.

Потреба у навчальних зборах була зумовлена необхідністю вдосконалення інституту кар’єрного радника, запровадженого в Державній службі зайнятості з початку року, та формуванню підґрунтя для впровадження консультанта роботодавця.

Тренінг складався з 3-х навчальних сесій та практичного завдання «Реєстрація особи у центрі зайнятості. Надання послуги з працевлаштування». Модераторами виступали фахівці обласного центру зайнятості.

Перед початком тренінгу досвід Німеччини з кар’єрного консультування представила заступник директора Кам’янського міського центру зайнятості Олена Орлова.  Вона ознайомилась з цим досвідом під час перебування в Німеччині на запрошення Центру «Розвиток Корпоративної Соціальної Відповідальності» за підтримки GIZ Ukraine по реалізації пілотного проекту «Dnipro Career Hab: переосмислення кар’єри».

Велику увагу приділили відпрацюванню комунікативних вмінь і навичок в процесі спілкування з клієнтами, на які спираються нові алгоритми надання послуг з працевлаштування.

У тренінговому форматі були відпрацьовані підбір послуг і активних програм сприяння зайнятості для клієнтів різних профільних груп, проведено аналіз конкретних робочих ситуацій процесу реєстрації та кар’єрного консультування.
Як зазначила заступник директора Дніпропетровського обласного центру зайнятості Раїса Малоіваненко, залучення директорів та їхніх заступників до процесу обслуговування клієнтів, особливо на стадії реєстрації, дозволить виявити проблемні місця та своєчасно їх усунути без погіршення якості надання послуг, що запрацює на кінцевий результат – ефективне працевлаштування.  

Підсумовуючи захід, директор обласного центру зайнятості Вікторія Кузнецова наголосила, що зміни, які наразі відбуваються, пов’язані з розвитком та посиленням інституціональної спроможності служби зайнятості. 
«Кар’єрні радники – це перший етап трансформації державної служби зайнятості як провайдера послуг на ринку праці. Протягом року буде також запроваджено інститут консультанта роботодавця, розроблено та апробовано методику оцінки ефективності і результативності роботи фахівців служби, зокрема керівництва, програму мотивації та професійного розвитку спеціалістів», – зазначила Вікторія Кузнецова.