Кам`янчанам повернули більше 20 тисяч гривень за придбані неякісні товари

опубліковано: 10 серпня 2017 оновлено: 10 серпня 2017

За І півріччя 2017 року до відділу споживчого ринку та захисту прав споживачів департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики Кам’янської міської ради надійшло 387 звернень громадян з питань якості продукції та послуг, з них 162 –письмові.

За результатами розгляду письмових звернень мешканцям міста було   повернуто 21,6 тис. грн. за придбані неякісні товари. Крім цього, замінено неякісних товарів на якісні на суму 31,3 тис. грн.; відремонтовано товарів на 35,4 тис. грн, виконано робіт (послуг) на 26,6 тис. грн.; надано допомогу більш, ніж  300 громадянам у складанні претензій (у тому числі позовних) до суб’єктів господарювання. Найбільша кількість звернень надходить з питань якості складної побутової техніки та мобільних телефонів.  98 % порушених питань вирішено позитивно на користь споживачів.