Протокол №6 координаційної ради з питань розвитку підприємництва від 04.12.2018
Дата проведення: 04.12.2018
Початок проведення: 15-00 год.
Місце проведення: майдан Петра Калнишевського, 2, кім.223
Головує – директор департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради Гурська М.Г.
За секретаря координаційної ради – заступник начальника відділу регуляторної політики департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради Воронова С.А.
Присутні: перелік присутніх додається.
ЧЕРГА ДЕННА:
1. Інформація для представників суб’єктів господарювання в рамках заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на 2018 рік (інформаційно-роз’яснювальна робота з питань законодавчих змін у сферах захисту прав споживачів, реклами, ринкового нагляду, контролю, метрології тощо).
2. Банківські послуги (продукти) та програми мікрокредитування для суб’єктів малого бізнесу.
3. Обговорення проекту регуляторного акта «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 31.08.2011 №182-11/VII зі змінами» (щодо Методики розрахунку орендної плати і пропорції
її розподілу між відповідним бюджетом, орендодавцем і балансоутримувачем для об’єктів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста).
СЛУХАЛИ:
Вступне слово:
ГУРСЬКОЇ Марини Гарріївни – директора департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради – щодо питань робочої частини порядку денного та щодо наявності можливих пропозицій.
З першого питання доповіли:
СВИСТУН Дмитро Юрійович – головний спеціаліст відділу ринкового нагляду управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області – про структуру та повноваження Держпродспоживслужби, щодо порядку та підстав здійснення перевірок; щодо відповідальності суб’єктів господарювання та штрафних санкцій.
Матеріали доповіді додаються.
Виступили:
ЗАЛОГА Галина Антонівна – голова профспілкової організації малого та середнього бізнесу «Єднання», член координаційної ради – щодо запрошення на чергове засідання координаційної ради для проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи представників Держпродспоживслужби за напрямом державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства, а також безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини.
З другого питання доповіла:
ВАЩЕНКО Ольга Олександрівна – начальник відділення ПАТ КБ «ПриватБанк» (вул. Генерала Глаголєва, 25) – щодо банківських послуг (продуктів) та програм мікрокредитування для суб’єктів малого бізнесу:
- інвестиційний кредит для МСБ;
- програма «КУБ» (кредит на розвиток бізнесу для юридичних осіб та підприємців https://kub.pb.ua/);
- «Лізинг стандартний»;
- «Кредитний ліміт на поточний рахунок»;
- «Кредитний ліміт «Підприємницький»»;
- «Відновлювальна кредитна лінія»;
- «Агросезон»;
- акційні програми фінансування автомобілів.
Деталі за посиланням https://privatbank.ua/ru/business розділ «Кредити».
Матеріали доповіді додаються.
З третього питання доповіла:
КОРІНЬ Олена Віталіївна – начальник відділу оренди нерухомого майна департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно міської ради – щодо проекту регуляторного акта «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 31.08.2011 №182-11/VII зі змінами» (зміни у Методиці розрахунку орендної плати і пропорції її розподілу між відповідним бюджетом, орендодавцем і балансоутримувачем для об’єктів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста), щодо основних положень проекту (пропонується зменшення орендної ставки для розміщення аптек, що реалізують готові ліки з 20% до 12%) та щодо здійснення регуляторної процедури (зауваження та пропозиції від громадян, суб’єктів господарювання, їх об’єднань, наукових установ та консультативно-дорадчих органів до проекту регуляторного акта приймаються розробником до 28.12.2018 на поштову адресу департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно міської ради: просп. Василя Стуса, 10/12, м.Кам’янське, 51931, 4-й поверх, тел. 56-07-52 та електронну адресу [email protected]).
Матеріали доповіді додаються.
ЗАЛОГА Галина Антонівна – голова профспілкової організації малого та середнього бізнесу «Єднання», член координаційної ради – щодо недоречності зменшення орендної ставки для розміщення аптек, що реалізують готові ліки в комунальних закладах міста через значне завищення цін на медичні препарати аптеками, які знаходяться на території комунальних лікарняних закладів.
Інше:
ЖИР Наталя Миколаївна – фізична особа-підприємець, представник ДОГО «Краще разом», член координаційної ради – щодо необхідності обговорення Комплексної програми сприяння розвитку підприємництва у м.Кам’янському на 2019 – 2021 роки з підприємцями міста та врахування їх пропозицій.
ЗАЛОГА Галина Антонівна – голова профспілкової організації малого та середнього бізнесу «Єднання», член координаційної ради – щодо необхідності запрошення на засідання координаційної ради у січні 2019 року представників Державної служби з надзвичайних ситуації України та Пенсійного фонду України у зв’язку зі змінами, які відбулись в чинному законодавстві (порядку здійснення перевірок та подання нових форм звітностей).
УХВАЛИЛИ:
- Інформацію доповідачів взяти до відома.
- Прийняття регуляторного акта «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 31.08.2011 №182-11/VII зі змінами» вважати недоцільним через цінову політику аптек, які знаходяться на території комунальних лікарняних закладів.
- Рекомендувати міському голові Білоусову А.Л. не підтримувати проект регуляторного акта «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 31.08.2011 №182-11/VII зі змінами».
- Департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно міської ради врахувати позицію координаційної ради щодо проекту регуляторного акта «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 31.08.2011 №182-11/VII зі змінами» та ознайомити депутатів міської ради з її змістом під час розгляду даного проекту рішення на постійних депутатських комісіях міської ради.
- Враховуючи новорічні свята, дату проведення чергового засідання координаційної ради перенести на п’ятницю 04 січня 2019 року.
- До черги денної засідання включити наступні питання:
- «Інформаційно-роз’яснювальна робота представників Держпрод-споживслужби за напрямом державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства, а також безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини»;
- «Інформація представників Державної служби з надзвичайних ситуацій України щодо законодавчих змін та порядку здійснення перевірок суб’єктів господарювання у 2019 році»;
- «Інформація представників Пенсійного фонду України щодо законодавчих змін та роз’яснення стосовно подання нової звітності».
7. Членам координаційної ради, в разі наявності, надати до департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради (електронна адреса: [email protected]) пропозиції щодо внесення змін до Комплексної програми сприяння розвитку підприємництва у м.Кам’янському на 2019 – 2021 роки.
Директор департаменту
муніципальних послуг та регуляторної
політики міської ради М.Г.ГУРСЬКА
За секретаря: С.А.ВОРОНОВА