За період з 04.07.2016 по 10.07.2016
Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету
1. За період з 04.07.2016 по 10.07.2016 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 27486,4 тис.грн, в тому числі офіційні трансферти − 16937,2 тис.грн.
Власних доходів загального фонду отримано в сумі 10549,2 тис.грн, у тому числі:
- податку на доходи фізичних осіб – 8770,6 тис.грн;
- єдиного податку – 800,0 тис.грн;
- плати за землю – 593,3 тис.грн;
- плати за оренду майна, що перебуває у комунальній власності – 100,4 тис.грн;
- інших надходжень − 284,9 тис.грн.
2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету з урахуванням перехідного залишку здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 30947,9 тис.грн, у тому числі:
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:
- закладам освіти відпускні з нарахуваннями за І-шу декаду липня п.р. – 2138,9 тис.грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв закладам охорони здоров’я - 115,4 тис.грн, відшкодування пільговим категоріям населення вартості твердого палива та скрапленого газу - 12,4 тис.грн, виплата допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, – 17082,0 тис.грн, виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 487,1 тис.грн, поштовий збір 3,9 тис.грн.
За рахунок коштів міського бюджету:
- бюджетним установам міста на: виплату заробітної плати з нарахуваннями на неї (відпускні працівникам освіти) – 1849,6 тис.грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв - 101,5 тис.грн, медикаменти та перев’язувальні матеріали – 1412,2 тис.грн, продукти харчування – 337,1 тис.грн, видатки на відрядження 4,6 тис.грн, придбання паливно-мастильних матеріалів та запчастин – 113,0 тис.грн, послуги зв’язку – 28,9 тис.грн, обслуговування ліфтів у лікарняних закладах – 12,4 тис.грн, повірка лічильників – 25,4 тис.грн, програмне обслуговування – 16,4 тис.грн, заправка картриджів, придбання господарських товарів – 23,9 тис.грн, позавідомча та пожежна охорона – 15,7 тис.грн, дезінфекція та вивіз відходів –17,7 тис.грн, обслуговування газового обладнання – 7,9 тис.грн, навчання на курсах підвищення кваліфікації – 2,2 тис.грн, відшкодування судових витрат - 118,0 тис.грн, відшкодування вартості за пільгові медикаменти – 519,5 тис.грн, пільгові пенсії – 137,5 тис.грн, оздоровлення дітей у пришкільному таборі – 133,1 тис.грн, придбання медичного обладнання для ЦПМСД №1 – 29,0 тис.грн, розробка технічного висновку обстеження перекриття і покрівлі в закладах освіти – 5,3 тис.грн, надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі громадській організації інвалідів та ветеранів – 12,0 тис.грн, редакції газети «Відомості» - 31,6 тис.грн, КП"Трамвай" - 1400,0тис.грн; надання матеріальної допомоги на виконання депутатських повноважень – 119,2 тис.грн, виплати онкохворим – 50,0 тис.грн, поштовий збір – 3,0 тис.грн;
- поточний ремонт дитячих та спортивних майданчиків, придбання обладнання для дитячих майданчиків – 175,2 тис.грн;
- послуги з охорони гуртожитків – 110,4 тис.грн;
- поточний ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання, водовідведення, електропостачання та їх аварійне обслуговування – 995,0 тис.грн;
- технічне обслуговування та утримання каналізаційних систем (відкритого типу) та водостоків – 75,0 тис.грн;
- попередня оплата на матеріали по об'єкту: "Реконструкція будівлі КЗ «СЗОШ №37 м. Дніпродзержинська» Дніпродзержинської міської ради за адресою: вул. Щербицького, 34/22 (у т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації)" – 705,1 тис.грн;
- реконструкція елінгу для зберігання лодок за адресою: вул.П.Морозова, 100, м.Дніпродзержинськ – 259,3 тис.грн;
- аварійно-рятувальне обслуговування території пляжу – 32,0 тис.грн;
- послуги щодо санітарного очищення міста: збирання, підбирання та транспортування побутових відходів і сміття – 682,2 тис.грн;
- послуги з перевезення та навантаження вантажів – 39,9 тис.грн;
- встановлення дорожних знаків; нанесення дорожньої розмітки, поточний ремонт мережі ливневої каналізації (закритого типу); поточний ремонт зупинок громадського транспорту; фарбування металевих поверхонь – 745,3 тис.грн;
- поточний ремонт дорожнього покриття на території загального користування та спеціального призначення (техничний нагляд) – 28,6 тис.грн;
- послуга по догляду за кладовищами: санітарне утримання – 104,0 тис.грн;
- доставка померлих на території міста; поховання одиноких громадян та осіб та без певного місця проживання на кладовищах міста – 174,9 тис.грн;
- відлов та транспортування безпритульних тварин; тимчасове утримання безпритульних тварин; збір трупів тварин з території міста та їх транспортування до холодильної камери – 14,2 тис.грн;
- громадські роботи – 27,2 тис.грн;
- оплата за виконані роботи з поточного ремонту в квартирах учасників АТО – 12,9 тис.грн;
- надгробні плити військовослужбовцям, які загинули під час проведення антитерористичної операції на сході України – 67,0 тис.грн;
- відшкодування КП «ГК «Зоря» на управління, утримання (експлуатаційну діяльність) транзитного містечка по бульв. Героїв у м. Дніпродзержинську /витрати на заробітну плату та нарахування, оплата комунальних послуг – 30,5 тис.грн;
- заходи з впровадження інформаційної системи транспорту КП "Трамвай" - 195,0тис.грн;
- інші видатки – 107,8 тис.грн.
Директор департаменту фінансів Т.М. ШЕВЧЕНКО