За період з 03.07.2017 по 09.07.2017
Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету
1. За період з 03.07.2017 по 09.07.2017 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 49107,3 тис.грн, у т.ч. офіційні трансферти з обласного та Державного бюджетів –33323,5 тис.грн.
Власних доходів загального фонду отримано в сумі 15783,8 тис.грн, у тому числі:
- податку на доходи фізичних осіб – 13846,7 тис.грн;
- єдиного податку – 1074,7 тис.грн;
- плати за землю – 350,7 тис.грн;
- відшкодовано з державного бюджету акцизного податку – 193,4 тис.грн;
- плати за надання адміністративних послуг – 100,8 тис.грн;
- надходжень від орендної плати за комунальне майно − 42,6 тис.грн тис.грн;
- отримано акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів – 33,9 тис.грн;
- інших надходжень – 141,0 тис.грн.
2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 36717,4 тис.грн, у тому числі:
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:
- допомога сім’ям з дітьми (в т.ч. поштовий збір) – 17719,0 тис.грн;
- відшкодування вартості лікарських засобів на лікування окремих захворювань – 288,7 тис.грн;
- продукти харчування для закладів охорони здоров’я – 46,8 тис.грн.
За рахунок коштів обласного бюджету:
- ремонт класного кабінету СЗШ №27 на виконання депутатських повноважень депутата обласної ради Плахотнік О.О. – 2,0 тис.грн;
За рахунок коштів міського бюджету:
- бюджетним установам міста: на оплату енергоносіїв та комунальних послуг – 60,4 тис.грн, літнє оздоровлення дітей пільгових категорій в пришкільних та заміських дитячих оздоровчих таборах – 1268,7 тис.грн, проведення поточних ремонтів в закладах освіти міста – 87,8 тис.грн, обслуговування котелень в закладах освіти міста – 152,2 тис.грн, продуктт харчування - 1564,8 тис.грн, паливно-мастильні матеріали − 18,1 тис.грн; надання коштів на фінансову підтримку по заробітній платі з нарахуваннями (КЗ СК «Прометей»; ДЮСШ «Авангард», «Дзердинка», «Промінь»; ФСТ «Україна») – 1295,1 тис.грн та громадській організації інвалідів та ветеранів – 28,5 тис.грн; зубопротезування пільговій категорії населення – 84,5 тис.грн; канцелярські та господарські товари - 137,5 тис.грн; ремонт авто – 47,6 тис.грн; придбання буклетів – 78,1 тис.грн; спортивно – масовий захід «Школа плавання» – 62,7 тис.грн;
- придбання спортивних виробів та обладнання для людей з обмеженими фізичними можливостями – 160,1 тис.грн;
- послуги з поточного ремонту дорожнього покриття на прибудинкових територіях та територіях міста – 3 913,2 тис.грн;
- поточний ремонт внутрішньо будинкових мереж водопостачання, водовідведення, електропостачання та їх аварійне обслуговування – 1 000,0 тис.грн;
- утримання зелених насаджень обмеженого (омолодження, обрізка, видалення, розкряжовка дерев) та загального користування, заходи по догляду за зеленими насадженнями – 1 146,6 тис.грн;
- освітлення міста – 422,6 тис.грн;
- поточний ремонт зовнішнього освітлення міста – 650,0 тис.грн;
- поточний ремонт ливневої каналізації – 142,2 тис.грн;
- санітарне утримання міста – 2 136,7 тис.грн;
- нанесення дорожньої розмітки – 241,1 тис.грн;
- поточний ремонт зупинок громадського транспорту та обладнання зон відпочинку – 132,3 тис.грн;
- послуги з охорони будівель – 125,2 тис.грн;
-громадські роботи – 36,0 тис.грн;
- водопостачання на цвинтарі − 27,2 тис.грн;
- ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій (постійне, обов'язкове аварійно-рятувальне обслуговування) – 13,7 тис.грн;
- технічна інвентаризація та виготовлення технічних паспортів на об'єкти комунальної власності – 460,4 тис.грн;
- протиаварійні, протизсувні заходи біля опори №10 ЛЕП 150 кВ Л-88/89, розташованої у районі вул. Тритузна (Петровського), 102А – 1 201,7 тис.грн;
- проведення заходів з захисту населення від факторів радіаційного забруднення навколишнього природного середовища в зоні впливу хвостосховища по вул. Лазо − 46,4 тис.грн;
- поповнення статутного капіталу: КВП КМР «Міськводоканал» − 1 330,0 тис.грн; КП КМР «Інформаційні системи» − 65,0 тис.грн; КП «КАТП 042802» − 200,0 тис.грн;
- на виконання депутатських повноважень депутатів міської ради – 88,7 тис. грн, в тому числі: СЗШ №34 (придбання стільців та столів – 5,6 тис.грн та демонтаж металопластикових вікон –18,0 тис.грн), НВК №13 (встановлення металопластикових вікон – 30,0 тис.грн), придбання бетонних лавок, елементів дитячого ігрового майданчика – 35,1 тис.грн.
- інші видатки – 235,8 тис.грн.
Директор департаменту фінансів міської ради Л.Ф. ШЕВЧЕНКО