Кам`янчанам розповіли, як повернути неякісний товар

опубліковано: 11 серпня 2017 оновлено: 11 серпня 2017

Захист прав споживачів у Кам’янському здійснює відділ споживчого ринку та захисту прав споживачів департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради. Тільки за  І півріччя 2017 року до департаменту надійшло 387 звернень громадян з питань якості продукції, що свідчить про  актуальність проблеми захисту прав споживачів. Фахівці відділу розповіли, як вберегтися від неякісної покупки та повернути гроші за бракований товар.

Головною умовою ефективного захисту своїх прав  є наявність документу, що підтверджує факт купівлі-продажу. Це можуть бути договори, квитанції, чеки, акти виконаних робіт. Чим більше буде таких документальних доказів, тим вище шанси на успіх для відстоювання своїх прав споживача у разі їх порушення.

Всі претензії щодо якості товару рекомендується пред’являти виключно продавцю (виконавцю) в письмовій формі, оформлюючи претензію, заяву, скаргу в 2-х екземплярах. Один примірник такої скарги реєструється у продавця (виконавця) та залишається у споживача, а другий – залишається у продавця (виконавця). Якщо продавець відмовляється приймати та реєструвати претензію, вона направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності суб’єкта господарювання або вручається при свідках.

Фахівці відділу радять бути дуже уважними перед тим, як підписати будь-які документи. Ставлячи свій підпис, покупець погоджується на ті умови, що йому пропонують. Приймаючи техніку з ремонту, треба перевірити її справність, комплектність, цілісність та правильне заповнення гарантійних документів одразу на місці.

Відповіді на питання щодо купівлі неякісного товару та кваліфіковану допомогу можна отримати у департаменті муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради за адресою: проспект Василя Стуса, 10/12 ( кабінет № 5) або за телефоном: 067-326-08-55.