У Кам’янському ЦНАП можна отримати послуги архівного управління

опубліковано: 11 грудня 2017 оновлено: 11 грудня 2017

Архівне управління Кам’янської міської ради долучається до інноваційних методів роботи міського Центру надання адміністративних послуг. Відтепер кожного понеділка з 8.00 до 17.00 у приміщенні ЦНАП працюють спеціалісти архівного управління.

Вони приймають заявки від громадян щодо підтвердження трудового стажу, заробітної плати, факту навчання, підтвердження депутатської діяльності тощо; надають фахові консультації з питань отримання інформації щодо ліквідованих установ, документи яких з кадрових питань (особового складу) зберігаються в управлінні, та ліквідованих установ, місцезнаходження яких відоме. 
На теперішній час в архівному управлінні на довготривалому зберіганні знаходяться документи з кадрових питань (особового складу) 586 ліквідованих установ міста.

Керівництво Центру надання адміністративних послуг дякує начальнику міського архіву Галині Кулініч за підтримку у реалізації проекту «Офіс соціальних послуг», в рамках якого у 2018 році на базі ЦНАП буде створено інтегрований офіс з надання найпопулярніших послуг соціального характеру.