За рік до Єдиної диспетчерської служби міста надійшло 52 тисячі звернень

опубліковано: 12 січня 2017 оновлено: 12 січня 2017

У 2016 році в Кам'янському створено Єдину диспетчерську службу – центр збору та обробки інформації про стан життєдіяльності міста. Про це йдеться у річному звіті міського голови Андрія Білоусова.

Служба допомагає оперативно реагувати на звернення громадян у сферах житлово-комунального господарства, транспорту, охорони здоров'я, в разі надзвичайних ситуацій, не підміняючи при цьому служби 101, 102, 103, 104. За цей рік до служби надійшло понад 120 тисяч дзвінків, зареєстровано 52 тисячі  звернень.

Робочим органом Єдиної диспетчерської служби є міська Аварійна служба, завдання якої – швидко відреагувати та усунути надзвичайні ситуації. Аварійна служба – це 12 спеціалізованих автомобілів, укомплектованих сучасним обладнанням провідних світових виробників, що дає можливість виконувати роботи з високою якістю обслуговування.

Також у місті встановлено 21 нову сучасну електронну зупинку, оснащену системою wi-fi, світлодіодним підсвічуванням, інформаційними табло, які вказують час, температуру повітря і назву зупинки. У 2017 році планується обладнати зупинки спеціальними кнопками зв'язку з Єдиною диспетчерською службою.

Крім того, розпочато реалізацію проекту «Безпечне місто», який передбачає встановлення відеокамер спостереження в громадських місцях. Відео з цих камер цілодобово передається в Єдину диспетчерську службу, а за необхідності – оперативно інформується поліція. У 2017 році таку ж систему передбачається встановити в поліції.