За період з 01.05.2017 по 07.05.2017
Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету
1. За період з 01.05.2017 по 07.05.2017 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 25262,3 тис.грн, у т.ч. офіційні трансферти з обласного та Державного бюджетів – 15196,2 тис.грн.
Власних доходів загального фонду отримано в сумі 10066,1 тис.грн, у тому числі:
- плати за землю – 450,6 тис.грн;
- податку на доходи фізичних осіб – 7731,1 тис.грн;
- єдиного податку – 1332,2 тис.грн;
- відшкодовано з державного бюджету акцизного податку – 449,2 тис.грн;
- інших надходжень − 103,0 тис.грн.
2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 50594,1 тис.грн, у тому числі:
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:
- допомога сім’ям з дітьми (в т.ч. поштовий збір) – 19917,7 тис.грн;
- відшкодування вартості лікарських засобів на лікування окремих захворювань – 172,4 тис.грн;
- відшкодування пільговим категоріям населення вартості комунальних послуг та енергоносіїв – 7340,8 тис.грн;
За рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що склався станом на 01.01.2017:
- придбання комп'ютерного класу, комплект вентиляційного обладнання з зонтом з нержавіючої сталі для колегіуму №16 – 146,9 тис.грн, холодильника для СЗШ №20 - 21,0 тис.грн;
За рахунок коштів міського бюджету:
- бюджетним установам міста на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 226,7 тис.грн, медикаменти – 401,6 тис.грн, сплату податків, судових витрат – 54,7 тис.грн, видатки на відрядження – 34,3 тис.грн, навчання на курсах – 144,4 тис.грн, проведення спортивних заходів – 279,6 тис.грн, відшкодування вартості проїзду пільгових категорій громадян автомобільним транспортом – 75,0 тис.грн, електротранспортом – 866,8 тис.грн, придбання комп’ютерної, оргтехніки та комплектуючих до неї – 20,4 тис.грн, канцтовари, госптовари – 85,6 тис.грн, меблі – 20,0 тис.грн, передплата періодичних видань – 4,7 тис.грн, послуги зв’язку – 102,3 тис.грн, поточний ремонт приміщень, включаючи придбання матеріалів – 94,8 тис.грн, створення локальної мережі для міської ради – 67,1 тис.грн, технічне обслуговування та повірка обладнання та приладів – 80,8 тис.грн, вивіз ТПВ, дезроботи – 133,1 тис.грн, програмне обслуговування та програмне забезпечення – 45,2 тис.грн, послуги охорони, оренда, страхування приміщень – 226,6 тис.грн, виготовлення документації – 30,5 тис.грн, атестація робочих місць в закладах освіти – 37,0 тис.грн, послуги сторонніх організацій, в т.ч. консультативні послуги за проведення тендерних процедур – 38,6 тис.грн, демонтаж теплиці в НВК №3 – 95,0 тис.грн, встановлення тривожної кнопки в закладах освіти – 10,8 тис.грн, інформаційні послуги, публікація в пресі – 29,0 тис.грн, послуги з енергомоніторингу – 23,7 тис.грн, телекомунікаційні послуги – 3,8 тис.грн;
- на виконання депутатських повноважень депутатів міської ради придбання обладнання і предметів та оплата робіт і послуг для закладів освіти та охорони здоров’я – 1025,1 тис.грн;
- надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі: КЗ «Дніпродзержинський академічний музично-драматичний театр ім. Л.Українки» - 32,5 тис.грн, СК «Прометей» - 25,3 тис.грн, органам самоорганізації населення – 159,2 тис.грн, КП «Трамвай»- 924,0 тис.грн;
- на капітальний ремонт покрівлі СЗШ №10, 19, НВК №26, 36, технічний ліцей – 979,3 тис.грн, проектно-кошторисна документація, проект по капітальному ремонту Центру комплексного обслуговування бездомних осіб – 28,7 тис.грн;
- придбання урн бетонних – 39,7 тис.грн;
- придбання лавочок – 9,6 тис.грн;
- придбання дитячих майданчиків – 271,5 тис.грн;
- поточний ремонт дитячих та спортивних майданчиків – 47,0 тис.грн;
- охорона будівель – 86,0 тис.грн;
- послуги з незалежної оцінки майна (фонтани) – 12,0 тис.грн;
- послуги з утримання фонтанів на території міста -165,1 тис.грн;
- підключення та обслуговування приладів навігаційних систем (GPS); обслуговування систем спостереження та серверного обладнання – 23,6 тис.грн;
- санітарне утримання території міста – 653,6 тис.грн;
- утримання зелених насаджень обмеженого та загального користування розташованих на території міста – 512,4 тис.грн;
- фарбування металевих поверхонь – 18,8 тис.грн;
- поточний ремонт зовнішнього освітлення на вулицях загального користування – 519,7 тис.грн;
- ремонт та технічне обслуговування електромережі зовнішнього освітлення на внутрішньоквартальних та внутрішньодворових проїздах – 402,3 тис.грн;
- поточний ремонт зупинок громадського транспорту – 35,1 тис.грн;
- технічне обслуговування каналізаційних систем (закритого типу) загального користування – 113,1 тис.грн;
- поточний ремонт мостів і шляхопроводів – 109,8 тис.грн;
- поточний ремонт пішохідних огорож – 60,0 тис.грн;
- поточний ремонт ливневої каналізації – 119,3 тис.грн;
- послуга по догляду за кладовищами: санітарне утримання – 200 тис.грн;
- охорона кладовищ – 161,4 тис.грн;
- доставка померлих на території міста; поховання одиноких громадян та осіб без певного місця проживання на кладовищах міста – 100,0 тис.грн;
- утримання насосної станції меліосистеми – 186,7 тис.грн;
- вилов та транспортування безпритульних тварин; стерилізація безпритульних котів і собак – 103,5 тис.грн;
- поточний ремонт дорожнього покриття на території міста – 5 532,5 тис.грн;
- громадські роботи – 10,8 тис.грн;
- ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій (постійне, обов'язкове аварійно-рятувальне обслуговування) – 13,7 тис.грн;
- капремонт ж/б вул.Нікопольська, 40, вул.Воробйова, 11 – 164,8 тис.грн;
- капітальний ремонт фонтанів, розташованих в сквері навпроти кінотеатру ім.Т.Г.Шевченко, та фонтану-каскаду біля пам’ятника Матері – 1 180,0 тис.грн;
- на реконструкцію лікарні (пологового будинку) комунального закладу «Кам’янська міська лікарня №9» Дніпропетровської обласної ради за адресою: м.Кам’янське, просп. Аношкіна, 72 – 345,0 тис.грн;
- реконструкція з розширенням будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини №9 КЗОЗ ДМР «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» - 727,5 тис.грн;
- поповнення статутного капіталу: КП КМР «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» - 3 000,0 тис.грн, КП КМР «Інформаційні системи» - 241,0 тис.грн, КВП КМР «Міськводоканал» - 1 330,0 тис.грн; КП КМР «Екосервіс» - 19,6 тис.грн.
- інші видатки – 74,0.
Заступник директора департаменту фінансів міської ради Л.Ф. ШЕВЧЕНКО