За період з 04.06.2018 по 10.06.2018
Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету
1. За період з 04.06.2018 по 10.06.2018 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 52 879,7 тис.грн, у т.ч. офіційні трансферти – 28 396,6тис.грн.
Власних доходів загального фонду отримано в сумі 24 483,1 тис.грн, у тому числі:
- податку на доходи фізичних осіб – 22 292,0 тис.грн;
- єдиного податку – 612,2 тис.грн;
- плати за землю – 509,7 тис.грн;
- акцизного податку – 463,3 тис.грн;
- плати за нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 160,7 тис.грн;
- інших доходів –445,2 тис.грн.
2. У зазначеному періоді за рахунок власних коштів міського бюджету та офіційних трансфертів із вищих бюджетів здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 43037,5 тис.грн, у тому числі:
За рахунок офіційних трансфертів:
- виплата державної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, інвалідам внаслідок психічного розладу – 18448,3 тис.грн;
- надано пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, водопостачання і водовідведення – 2888,3 тис.грн;
- надано державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 509,4 тис.грн;
- виплата заробітна плата з нарахуваннями звільненим особам закладів освіти – 29,2 тис.грн;
- відшкодування вартості лікарських засобів на лікування окремих захворювань – 456,0 тис.грн;
За рахунок коштів обласного бюджету:
- придбання критої зупинки – 20,0 тис.грн (депутат Плахотнік О.О.);
- придбання ноутбуку позашкільним закладам освіти – 9,3 тис.грн (депутат Плахотнік О.О.);
- надання матеріальної допомоги громадянам міста – 11,5 тис.грн (депутати Захорольський О.І., Плахотнік О.О.).
Кошти міського бюджету спрямовано на:
- виплату заробітної плати з нарахуваннями звільненим особам бюджетних установ міста – 286,9 тис.грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв − 151,1 тис.грн, продукти харчування – 3132,7 тис.грн, пожежну охорону– 139,5 тис.грн, виплату стипендій провідним та обдарованим спортсменам – 317,2 тис.грн, матеріальної допомоги дітям-сиротам – 46,6 тис.грн, придбання паливно-мастильних матеріалів – 15,2 тис.грн, придбання канцелярських товарів – 9,8 тис.грн, надання матеріальної допомоги громадянам міста та сім’ям загиблих воїнів АТО – 275,7 тис.грн, висвітлення діяльності у засобах масової інформації – 13,0 тис.грн, послуги охорони – 6,0 тис.грн, заправку картриджів, програмне забезпечення, послуги зв’язку – 13,0 тис.грн, сплату судового збору – 15,0 тис.грн;
- фінансову підтримку на безповоротній основі: КП КМР «Трамвай» ‒ 300,0 тис.грн;
- встановлення дверей у житлові будинки – 56,0 тис.грн;
- придбання піску намивного озерного – 79,4 тис.грн;
- придбання фарб – 196,9 тис.грн;
- поточний ремонт дитячих та спортивних майданчиків – 81,9 тис.грн;
- поточний ремонт мережі зливної каналізації на території міста – 243,9 тис.грн;
- технічне обслуговування каналізаційних систем (закритого типу) на територіях загального користування – 423,9 тис.грн;
- нанесення дорожньої розмітки – 614,8 тис.грн;
- послуги з планування території – 120,2 тис.грн;
- послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень -135,5 тис.грн;
- поточний ремонт дорожнього покриття на загальній території міста – 3 000,0 тис.грн;
- послуги диспетчеризації процесів підприємств, установ, організацій, життєдіяльності міста – 281,5тис.грн;
- проведення заходів з захисту населення від факторів радіаційного забруднення навколишнього природного середовища в зоні впливу хвостосховища по вул.Лазо – 54,4 тис.грн;
- створення системи комплексного екологічного моніторінгу міста, селищ Таромське і Сухачівка та території зони впливу хвостосховищ – 342,5 тис.грн;
- проведення заходів щодо поліпшення стану лівобережного дренажного каналу.м.Камʼянське – 173,6 тис.грн;
- надання інформаційних (консультаційних) послуг – 22,1 тис.грн;
- поповнення статутного капіталу КП КМР «Трамвай» - 300,0 тис.грн;
- виготовлення ПКД на капітальний ремонт житлових будинків (покрівля) та проходження експертизи – 132,8 тис.грн;
- придбання електронного табло; комплект для модернізації електронного показника часу прибуття транспортного засобу – 95,0 тис.грн;
- ПКД, експертиза «Капітальний ремонт третього та другого по ходу пікетажу деформаційного шву, розташованого на правій естакадній частині мостового переходу через р.Дніпро в р-ні вул.Тритузної» – 17,7 тис.грн;
- виконання робіт «Капітальний ремонт автодорожнього мостового переходу на греблі Середньодніпровської ГЕС (залізобетонна огорожа Коригування) – 57,1 тис.грн;
- проектно-вишукувальні роботи по обʼєкту «Будівництво комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №47 «Горобинка» в районі будинку №16 по вул.Воїнів-афганців, (інженерно-геодезичні вишукування) – 25,0 тис.грн;
- реконструкція адміністративної будівлі за адресою: проспект Василя Стуса, 10/12 – 17,3 тис.грн;
- поточний ремонт мереж електропостачання житлових будинків – 9 458,4 тис.грн;
- інші видатки – 13,9 тис.грн.
Директор департаменту фінансів міської ради Л.Ф. ШЕВЧЕНКО