Затверджено Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті
Для приведення нормативних актів у сфері розміщення зовнішньої реклами в місті до вимог чинного законодавства, виконавчий комітет міської ради затвердив Порядок розміщення зовнішньої реклами в Дніпродзержинську, Положення про порядок демонтажу та зберігання рекламних засобів та типовий договір на тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади міста.
Порядок розміщення зовнішньої реклами є обов’язковим для всіх фізичних і юридичних осіб незалежно від форми власності в регулюванні правовідносин, що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами на території міста та під час надання дозволів на розміщення такої реклами, вказує вимоги до технічного стану рекламних засобів, їх установки, експлуатації та демонтажу, а також визначає органи, що здійснюють контроль за дотриманням цього Порядку.
Функції робочого органу з регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами у місті здійснює відділ реклами міської ради. Комунальним підприємством, від імені якого реалізується господарська компетенція органу місцевого самоврядування у сфері розміщення зовнішньої реклами у місті, є комунальне підприємство «Міська інформаційна служба».
Відповідно до затвердженого Порядку, розміщення зовнішньої реклами має ґрунтуватись на таких загальних принципах: урахуванні соціально-психологічних умов сприйняття рекламних засобів; збереженні візуальної цілісності рекламного простору; пріоритетності архітектури забудови, що оточує, та її естетичної цілісності; просторової взаємодії рекламних засобів і навколишнього міського середовища; відповідності змісту, форми, фізичних розмірів, стильових характеристик, матеріалів, кольорового рішення, освітлення рекламного засобу архітектурно-просторовим особливостям конкретного місця, його соціально-політичному, історико-культурному та містобудівному статусу; урахуванні особливостей зорового сприйняття об’єктів зовнішньої реклами пішоходами, а також пасажирами міського транспорту; зменшенні розмірів та кількості рекламних засобів від периферії до центру міста.
Зокрема, забороняється розташовувати рекламні засоби на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів, та на висоті менше, ніж 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.
Рекламні засоби повинні утримуватись у належному технічному та естетичному стані. Розповсюджувачі зовнішньої реклами зобов’язані забезпечити негайне відновлення пошкоджених конструкцій та рекламних сюжетів, своєчасне відновлення зовнішнього вигляду засобів зовнішньої реклами та рекламних сюжетів.
Засоби зовнішньої реклами повинні мати постійне рекламно-інформаційне заповнення. У разі відсутності комерційних рекламних сюжетів розповсюджувачі зовнішньої реклами зобов’язані своєчасно заповнювати їх соціально-рекламною інформацією.