За період з 05.09.2016 по 11.09.2016

опубліковано: 12 вересня 2016 оновлено: 19 вересня 2016

Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету

     1. За період з 05.09.2016 по 11.09.2016 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 27812,2 тис.грн, в тому числі офіційні трансферти − 18157,3 тис.грн.

Власних доходів загального фонду отримано в сумі 9654,9 тис.грн, у тому числі:

- податку на доходи фізичних осіб – 6825,5 тис.грн;

- плати за землю – 2203,4 тис.грн;

- єдиного податку – 468,5 тис.грн;

- інших надходжень − 157,5 тис.грн.

     2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету з урахуванням перехідного залишку здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 14450,1 тис.грн, у тому числі:

     За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:

- закладам освіти – 80,0 тис.грн (для придбання СЗШ №37 набору для ванної кімнати, посуду, швейної машини, меблів), оплата комунальних послуг та енергоносіїв закладам охорони здоров’я – 327,9 тис.грн;

     За рахунок коштів міського бюджету:

- бюджетним установам міста на: заробітну плату з нарахуваннями–0,8 тис.грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 226,1 тис.грн, медикаменти та перев’язувальні матеріали – 1416,8 тис.грн, продукти харчування – 3884,2 тис.грн, видатки на відрядження – 2,3 тис.грн, відшкодування вартості за пільгові медикаменти – 685,0 тис.грн, пільгові пенсії – 113,3 тис.грн, надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі КЗ «Дніпродзержинський академічний музично-драматичний театр ім. Л.Українки» - 64,8 тис.грн, на виконання депутатських повноважень – 11,4 тис.грн (придбання кондиціонерів), виготовлення печаток, штампів – 45,9 тис.грн, пластикові вікна для закладів освіти – 30,0 тис.грн, системи відео спостереження – 2,3 тис.грн, придбання матеріалів – 77,9 тис.грн, придбання: орг - побутової техніки – 160,3 тис.грн, килимів – 40,0 тис.грн, одягу – 51,9 тис.грн, паливно - мастильних матеріалів – 62,9 тис.грн, скатертини – 1,2 тис.грн, канцтоварів – 0,7 тис.грн, миючих засобів – 1,7 тис.грн, підручників – 4,3 тис.грн, послуги зв’язку – 22,9 тис.грн, вивіз відходів, послуги СЕС – 27,2 тис.грн, послуги охорони – 17,2 тис.грн, програмне обслуговування, інтернет – 15,2 тис.грн, повірка та техобслуговування облікових та вимірювальних приладів – 25,7 тис.грн, профілактика газу – 12,4 тис.грн, придбання та заправка картриджів – 6,2 тис.грн, ремонт навісів – 29,3 тис.грн, системи опалення – 35,0 тис.грн, поточні ремонти – 125,6 тис.грн, поштовий збір – 4,0 тис.грн, установка тривожної кнопки – 5,2 тис.грн, страхування водіїв, авто – 2,5 тис.грн, обслуговування ліфтів – 15,7 тис.грн, виготовлення та розміщення реклами – 5,4 тис.грн, курси підвищення кваліфікації – 1,1 тис.грн, виготовлення листівок, запрошень – 3,1 тис.грн, виплати дітям-сиротам – 5,4 тис.грн, випускникам професійно-технічних закладів – 8,9 тис.грн, премії педагогічним працівникам – 60,8 тис.грн, придбання шкільної та спортивної форми – 4,0 тис.грн, виплата матеріальної допомоги – 140,0 тис.грн, виплати сім»ям з дітьми –інвалідами – 23,0 тис.грн,

- капітальний ремонт хірургічного корпусу та проведення експертизи КЗ «ДМЛ №9» ДОР» - 32,0 тис.грн;

- капітальний ремонт флюорографічного кабінету з обладнанням системи вентиляції ЦПМСД №2 – 9,3 тис.грн;

- придбання підручників для учнів 4-7 класів – 39,7 тис.грн;

- капітальний ремонт покрівлі СЗШ №38, ДНЗ №38 – 182,6 тис.грн;

- придбання плит електричних – 51,5 тис.грн;

- придбання басейну сухого – 8,7 тис.грн

- надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі КАТП 042802 – 305,0 тис.грн;

- поточний ремонт внутрішньо будинкових мереж водопостачання, водовідведення, електропостачання та їх аварійне обслуговування – 1417,5 тис.грн;

- придбання труб пластикових для ремонту зовнішньої мережі зливової каналізації – 179,9 тис.грн;

- придбання металевих лавок – 153,1 тис.грн;

- освітлення міста – 263,9 тис.грн;

- збирання підмітання та транспортування побутових відходів та сміття – 74,7 тис.грн;

- санітарне оброблення/утримання території міста – 982,8 тис.грн;

- утримання зелених насаджень обмеженого та загального користування розташованих на території міста – 322,2 тис.грн;

- послуги з постійного та обов’язкового аварійно-рятувального обслуговування території пляжу під час літнього сезону – 32,0 тис.грн;

- поточний ремонт мостів і шляхопроводів – 155,9 тис.грн;

- технічне обслуговування каналізаційних систем (закритого типу) на територіях загального користування – 444,2 тис.грн;

- відлов, транспортування, стерилізація безпритульних тварин; збір трупів тварин з території міста та їх транспортування до холодильної камери; зберігання біовідходів (трупів тварин) – 131,8 тис.грн;

- викошування карантинних трав – 70,0 тис.грн;

- придбання спортивного та дитячого майданчика – 47,6 тис.грн;

- капітальний ремонт житлових будинків – 722,7 тис.грн;

- придбання системи керування освітлення міста – 506,7 тис.грн;

- придбання меморіального комплексу для встановлення на могилі почесного громадянина міста Огурцова А.П. – 41,1 тис.грн;

- придбання зупинок громадського транспорту – 151,4 тис.грн;

- забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення та захоронення відходів – 146,8 тис.грн;

- проведення заходів з захисту населення від факторів радіаційного забруднення навколишнього природного середовища в зоні впливу хвостосховища по вул.Лазо – 65,2 тис.грн;

- технічний нагляд по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття на території загального користування та спеціального призначення» - 14,3 тис.грн;

- інші – 10,0 тис.грн;

                 Директор департаменту фінансів                             Т.М. ШЕВЧЕНКО