Про безпеку в сучасному інформаційному просторі говорили соціальні педагоги Кам’янського

опубліковано: 13 березня 2020 оновлено: 13 березня 2020

Цього тижня на базі середньої загальноосвітньої школи №19 відбувся семінар для соціальних педагогів закладів освіти міста на тему «Сучасний інформаційний простір: свобода чи залежність?».

«Саме соціальний педагог дуже часто є тією ланкою, яка допомагає вчасно попередити та за необхідності вирішити проблеми, з якими діти стикаються в умовах постійної трансформації суспільства», ‑ зазначила Любов Сухракова, директор середньої загальноосвітньої школи №19.

Учасникам інтерактивної майстерні, саме так інтерпретували формат заходу його організатори, розповідали про сучасні форми комунікації, які найкраще сприймаються молоддю.

«Сьогодні молодь у спілкуванні активно використовує месенджери, завдяки яким можна не лише отримати інформацію, але й особисто брати участь в її обговоренні», ‑ зазначив Андрій Омельченко, спеціаліст Центру молодіжних ініціатив.

Про те як навчити дітей фінансовій грамотності та про безпеку під час проведення фінансових операцій говорили із начальником Південного відділення АТ КБ «Приватбанк» Анною Франко.

Запрошений на семінар журналіст Валентин Фіголь окреслив основні тривожні процеси в сучасному медіапросторі, серед яких основні - анонімність та зростаюча недовіра до засобів масової інформації, в тому числі й серед молоді.

«Головна порада – розвивати критичне мислення, аналізувати отриману інформацію та звертатись до думки кількох експертів», ‑ наголосив Валентин Фіголь.

Про дії педагогів у разі виявлення критичних ситуацій, інтернет-булінгу тощо, розповів Віталій Кот, інспектор ювенальної превенції Південного відділу поліції.

Учасники семінару зійшлись на думці, що в умовах полегшеного доступу будь-якої людини, а особливо дітей, які є активними користувачами інтернет-ресурсів та соціальних мереж, до великої кількості інформації подібні семінари є дуже корисними та пізнавальними.

Під час практичних занять педагоги розглянули основні методи маніпуляцій, які активно використовуються в медійному просторі, отримали практичні знання та поради з використання в роботі гаджетів, електронної пошти, соціальних мереж, взяли участь у майстер-класі з соціального супроводу дітей, що входять до групи ризику.