Звіт періодичного відстеження результативності рішення виконавчого комітету від 09.11.2011 №474 «Про встановлення режиму роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення у м.Дніпродзержинську»

опубліковано: 13 червня 2016 оновлено: 10 жовтня 2024

 

         Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується.

Рішення виконавчого комітету «Про встановлення режиму роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення у м.Дніпродзержинську»

         Назва виконавця заходів з відстеження.

Управління надання муніципальних послуг та регуляторної політики (Міський центр муніципальних послуг) Дніпродзержинської міської ради.

         Цілі прийняття регуляторного акта.

Метою даного регуляторного акта є:

- впорядкування роботи та створення рівних умов для суб’єктів підприємництва, які здійснюють діяльність в об’єктах торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення;

- встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи об’єкта;

- недопущення скарг від мешканців міста на перевищення рівнів шуму, встановлених санітарними нормами.

Даний регуляторний акт спрямований на вирішення проблеми, як в цілому (додержання тиші у громадських місцях), так і на вирішення її окремих складових (встановлення режиму роботи та встановлення порядку зміни режиму роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення). 

         Строк виконання заходів з відстеження.

з 09.03.2016 по 30.03.2016

         Тип відстеження – періодичне відстеження.

         Методи одержання результатів відстеження.

         Для проведення періодичного відстеження результативності даного регуляторного акта  використовувався проведений управлінням надання муніципальних послуг та регуляторної політики (Міський центр муніципальних послуг) міської ради аналіз даних з кількості виданих довідок про встановлення режиму роботи об’єкта.

         Використання територіальною громадою міста законних прав та державних гарантій щодо захисту інтересів громадян від тих негативних наслідків, які можуть породжувати порушення прав і законних інтересів громадян щодо дотримання тиші у місцях громадського користування  та забезпечення реалізації окремих громадських та суспільних інтересів громадян щодо обмежень певних видів діяльності, що супроводжуються утворенням шуму.

         Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також спосіб їх одержання.

         Для встановлення кількісних значень показників результативності регуляторного акта використовувались дані управління надання муніципальних послуг та регуляторної політики (Міський центр муніципальних послуг) міської ради.

         Результативність даного рішення відстежувалась за рахунок:

         - зменшення кількості звернень громадян на перевищення рівнів шуму, встановлених санітарними нормами (порушення акустичного режиму) на об’єктах торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення;

         - позитивної динаміки кількості протоколів про адміністративні правопорушення, складених співробітниками поліції відповідно до ст.182 КУпАП.

         Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

         Не всі вигоди, які виникають внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, можуть бути кількісно визначені, а основними якісними показниками цього регуляторного акта є впорядкування роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення, зокрема у вечірній та нічний час, уникнення скарг мешканців міста на перевищення рівнів шуму, встановлених санітарними нормами (порушення акустичного режиму) та забезпечення прав і законних інтересів громадян щодо дотримання тиші на зазначених вище об’єктах.

         Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення цілей.

Проведене періодичне відстеження свідчить, що дія рішення виконавчого комітету «Про встановлення режиму роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення у м.Дніпродзержинську»  є одним із заходів місцевої влади щодо:

- використання територіальною громадою міста законних прав та державних гарантій на захист забезпечення прав і законних інтересів громадян щодо дотримання таші на підприємствах торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення;

- впорядкування роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення, зокрема у вечірній та нічний час;

- підвищення відповідальності суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність у зазначеній вище сфері;

- уникнення скарг мешканців міста на перевищення рівнів шуму, встановлених санітарними нормами (порушення акустичного режиму);

- створення реєстру закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення, яким встановлено та погоджено режим роботи об’єкта.

Так, станом на 25.03.2016 року управлінням надання муніципальних послуг та регуляторної політики (Міський центр муніципальних послуг) міської ради за погодженням з власниками було встановлено зручний для населення режим роботи 643 підприємствам торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг.

         Висновок.

Аналіз періодичного відстеження свідчить, що рішення виконавчого комітету  від 09.11.2011 №474 «Про встановлення режиму роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення у м.Дніпродзержинську» є актуальним для подальшого використання в роботі.

         За період періодичного відстеження пропозиції та зауваження до зазначеного рішення виконавчого комітету від громадян, суб’єктів господарювання та їх об’єднань не надходили.
На підставі викладеного вище вважаю доцільним дане рішення залишити в діючій редакції.

 

Міський голова                                                                  А.Л.БІЛОУСОВ