Юним науковцям – широку дорогу
Наукове товариство Кам’янського – справжній осередок експериментів, відкриттів та кропіткої праці школярів міста, які роблять перші кроки до власних наукових досліджень.
У місті діє 26 шкільних наукових товариств, їх кількість постійно зростає. Щорічно на І міському етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту Малої академії наук учнівської молоді юні науковці міста презентують у середньому 150-200 робіт. Переможці та призери міського етапу гідно представляють свої дослідження на обласному рівні. Найрезультативніші учнівські роботи беруть участь та здобувають призові місця на Всеукраїнському етапі конкурсу-захисту.
5 жовтня у технічному ліцеї Кам’янського відбуласьнарада-семінар для педагогічних працівників, відповідальних за роботу з інтелектуально обдарованими учнями у загальноосвітніх навчальних закладах міста.
З початком роботи учасників наради привітала методист департаменту з гуманітарних питань міської ради Наталія Луніченко – координатор науково-дослідницької роботи учнівської молоді. Вона зазначила, що наукова діяльність та робота з обдарованими учнями є пріоритетним напрямом у системі розбудови Нової української школи.
З результатами роботи міського осередку науки за підсумками минулого навчального року учасників наради ознайомила заступник директора з навчально-виховної роботи технічного ліцею Світлана Тимченко.Вона висловила подяку всім науковим керівникам та їх вихованцям за результативну роботу в даному напрямі.
Учні міських шкіл – дійсні члени Дніпропетровського відділення Малої академії наук – взяли активну участь в обговоренні питань організації, підготовки та захисту науково-дослідницьких проектів за різними напрямами. Зокрема, учениця 10 класу гімназії № 11 Діана Іванова доповіла присутнім про особливості оформлення наукового дослідження. Учень 11 класу технічного ліцею Олександр Губа поділився власними напрацюваннями з питань презентаційного супроводу наукового дослідження.
Майстер-клас для присутніх продовжив учень 11 класу колегіуму № 16 Даніїл Озерний, якому науковий олімп підкорився відразу у двох секціях – хімії та педагогіки. Президентський стипендіат продемонстрував присутнім, яким має бути публічний виступ-захист роботи, зокрема, з педагогіки.
По завершенні учнівських доповідей координатори наукової роботи навчальних закладів ознайомились із планом роботи товариства, етапами підготовки науково-дослідницьких проектів та умовами участі у міському та обласному етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту в 2017-2018 навчальному році.


