Показники виконання Стратегії розвитку міста за 2016 рік

опубліковано: 13 листопада 2019 оновлено: 22 жовтня 2024

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання рішення міської ради від 26.12.2014 №1162-58/VI «Про Стратегію розвитку міста Дніпродзержинськ на період до 2020 року»
за 2016 рік

На основі аналізу стану виконання заходів по кожному стратегічному пріоритету у 2016 році інформуємо про наступне.

Стратегічна ціль 1: Збалансований економічний розвиток міста.

1.1. Розвиток бізнес-середовища міста.

Розвиток бізнес-середовища міста забезпечувався шляхом усунення адміністративних бар’єрів у веденні бізнесу:

- спрощення процедур отримання адміністративних послуг та дозвільних документів;

- забезпечення діяльності координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Дніпродзержнську, спрямованої на вирішення актуальних питань розвитку бізнесу у місті;

- залучення до реалізації регуляторної політики підприємців шляхом розроблення та підготовки за участю представників бізнесу проектів нормативно-правових актів, що стосуються сфери підприємництва на території міста.

За звітний рік було проведено 8 засідань координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м. Дніпродзержинську за участю представників бізнесу.

1.2. Реформування системи надання публічних послуг.

Для забезпечення доступності адміністративних послуг, в т.ч. видача дозвільних документів за принципом «єдиного вікна» та «єдиного офісу», а також впровадження принципу екстериторіальності у ІІ кварталі 2016 року було відкрито два територіальних підрозділи Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янське (філії ЦНАП).

Через ЦНАП надається 176 видів послуг (з початку 2016 року кількість послуг збільшилась на 70 видів). Продуктивність роботи Центру порівняно до  минулого року зросла майже в тричі. З початку року через Центр надано 29,7 тис. послуг та 5,7 тис. консультацій.

Розглянуто та опрацьовано майже 850 звернень з питань порушення прав споживачів, з них 370 письмових. 97% порушених питань вирішено позитивно на користь споживачів, 24 споживачам рекомендовано звернутись до суду.

1.3. Сприяння ресурсному наповненню споживчого ринку.

З метою стабілізації ситуації та забезпечення мешканців міста соціально значимими товарами, підтримки місцевих товаровиробників та об’єктів ринкового господарства проведено 189 ярмаркових заходи, до яких було залучено майже 600 участників.

Сума обсягу роздрібного товарообігу підприємств роздрібної торгівлі у 2016 році становила 3,0 млн.грн.

1.4. Забезпечення маркетингового просування міста.

З метою підвищення інформованості потенційних інвесторів про інвестиційну привабливість м.Кам’янське створено базу даних про вільні виробничі площі та інвестиційні майданчики, які розташовані на території міста.

У рамках співпраці з Асоціацією міст України підготовлений та щорічно оновлюється муніципальний регістр м.Кам’янське, в який зведено дані за основними показниками життєдіяльності міста. Регістр включено до автоматизованої системи муніципальної статистики та може бути використаний для проведення рейтингової оцінки міста потенційними інвесторами.

З метою залучення інвестицій у розвиток міста протягом 2016 року в місті велась робота щодо:

- отримання коштів Європейського Інвестиційного банку на об’єкти соціальної сфери в рамках програми «Надзвичайна кредитна програма відновлення України»;

- налагодження співпраці з Німецьким товариством міжнародного співробітництва GIZ за програмою «Розвиток соціальної інфраструктури у зв’язку зі збільшенням кількості ВПО» для поліпшення якості надання послуг місцевому населенню в територіальних громадах, які приймають значну кількість внутрішньо переміщених осіб;

- налагодження співпраці з Німецьким товариством міжнародного співробітництва GIZ за програмою «Підтримка територіальних громад у зв’язку зі збільшенням кількості ВПО» для покращення якості надання послуг у сфері культури та створення «бібліоковоркінгу» для населення та ВПО;

- залучення коштів за програмою НЕФКО «Чисте виробництво» для технічного переоснащення комплексу з експлуатації очисних споруд каналізації лівого берегу з приведенням до фактичної потужності та впровадженням енергозберігаючих технологій, м.Кам’янське.

1.5. Розвиток трудових ресурсів.

Номінальна середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника порівняно до початку 2016 року зросла на 9,6% до рівня 4671,72 грн і становила 94,6% середнього рівня по області (4937,61 грн) та більш ніж у 3 рази перевищила розмір мінімальних соціальних гарантій (1450 грн).

Зареєстровано 4,2 тис. безробітних осіб, із загальної кількості безробітних 61,3% (2,6 тис. жінок), 41,4% (1,7 тис.осіб) – молодь у віці до 35 років.

За направленням міського центру зайнятості з початку 2016 року на підприємства, в установи та організації міста працевлаштовано понад 3,3 тис. осіб.

Створено 31 нове робоче місце з компенсацією єдиного соціального внеску для роботодавців.

25 безробітних осіб відкрили власну справу, з них 9 жінок, 8 осіб – молодь до 35 років.

804 безробітних приймали участь в громадських роботах та роботах тимчасового характеру за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття, місцевого бюджету та роботодавців.

Надано 50 ваучерів особам віком старше 45 років, які виявили бажання проходити перенавчання або підвищувати кваліфікацію за обраними спеціальностями чи професіями.

Рівень безробіття становив 2,22% від працездатного населення у працездатному віці.

Стратегічна ціль 2: Створення комфортних та безпечних умов
для життя.

2.1. Розвиток житлово-комунального господарства.

Протягом 2016 року у місті виконано капітальний ремонт житлового фонду міста за рахунок коштів міського бюджету в сумі 24,0 млн.грн.

За кошти міського бюджету (7,7 млн.грн) виконано капітальний ремонт покрівель 8 будинків (2,1 млн.грн) та 10 ліфтів житлових будинків (4,2 млн.грн), завершуються роботи з капітального ремонту балконів та покрівель 4 житлових будинків.

За рахунок коштів обласного (9,9 млн.грн) та співфінансування з міського бюджету (1,6 млн.грн) виконано капітальний ремонт 10 ліфтів (3,4 млн.грн) та  покрівель 12 житлових будинків (4,2 млн.грн), продовжуються роботи з капітального ремонту 1 ліфта та  покрівель 6 житлових будинків.

За рахунок коштів, що надійшли за послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій та за рахунок бюджетних коштів підприємствами, які обслуговують житловий фонд міста, виконано ремонт 9,4 тис. м2 покрівлі, 10,1 тис.м міжпанельних швів, 300 м.п мереж водовідведення, 180 м.п мереж холодного водопостачання, 170 м.п мереж електропостачання. З метою покращення технічного стану систем тепло-, водопостачання та водовідведення виконано ремонт та заміну 1,5 км водопровідних та 0,3 км каналізаційних мереж, підготовлено 304,07 км теплових мереж, виконано ремонт та заміну 0,9 км теплових мереж.

З метою оперативного реагування на звернення мешканців міста з житлово-комунальних та інших питань створено єдину аварійну та диспетчерську службу.

Залишається важливим питання розрахунків споживачів за енергоносії. Протягом опалювального сезону 2015–2016 років всього по місту спожито 64066,45 тис.м3 природного газу. За спожитий природний газ нараховано 250,0 млн.грн., з яких сплачено – 179,3 млн.грн (71,7%).

За рахунок коштів міського бюджету придбано та встановлено в житлових будинках 122 одиниці приладів обліку теплової енергії на суму 5,0 млн.грн.

У місті функціонують 56 об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, у т.ч. 14 – утворено у 2016 році.

За кошти міського бюджету виконано поточний ремонт дитячих майданчиків на суму 399,0 тис.грн, придбано та встановлено на території міста 118 елементів дитячих та спортивних майданчиків на суму 1,8 млн.грн.

У 2016 році за рахунок коштів обласного бюджету в сумі 13,5 млн.грн придбано 2 сміттєвоза KGB-8 середнього класу та 2 сміттєвоза KGB-100 великого класу.

Протягом 2016 року виконано ремонт дорожнього покриття на загальній площі 229,5 тис.м2, освоєно 117,4 млн.грн.

Капітальний ремонт виконано на загальну суму 48,4 млн.грн на площі 34,6 тис.м2, у т.ч 15,6 млн.грн (16,8 тис.м2)за рахунок коштів обласного бюджету, 2,7 млн.грн (3,3 тис. м2) – міського бюджету. По просп.Свободи влаштовано 28,5 тис.м2 нижнього шару та 14,5 тис.м2 верхнього шару асфальтобетонного покриття, встановлено 3,0 тис.м бордюру, влаштовано 4,1 тис.м2 геосітки для зчеплення основи та дорожнього покриття, нанесено 1,5 тис.м дорожньої розмітки. Освоєно 30,1 млн.грн обласного бюджету, роботи продовжуються.

Поточний ремонт дорожнього покриття виконано на загальну суму 69,0 млн.грн на площі 194,9 тис.м2, у т.ч. за рахунок коштів обласного бюджету в сумі 24,2 млн.грн відремонтовано 62,6 тис.м2 проїзної частини, за рахунок коштів міського бюджету в сумі 44,8 млн.грн відремонтовано
118,7  тис.м2 дорожнього покриття та тротуарів.

Для забезпечення безпечного руху на вулично-дорожній мережі за кошти міського бюджету придбано 150 комплектів полімерних люків (200,0 тис.грн), встановлено 366 одиниць та відремонтовано 171 одиницю дорожніх знаків (380,0 тис.грн), нанесено 7,1 тис.м2 дорожньої розмітки (1,5 млн.грн).

Щотижня виконується прибирання сміття на площі 165 тис.м2, прибирання 66 зупинок громадського транспорту, 62 автопавільйони, територій, прилеглих до пам’ятників.

Приведено до належного санітарного стану правобережну зону відпочинку, завезено біля 1 тис.т піску, встановлено 5 лавочок, 2 банери, 40 інформаційних табличок та стенд.

З початку 2016 року для забезпечення зовнішнього освітлення на неосвітлених ділянках вулично-дорожньої мережі відновлено роботу 2051 світлоточки, замінено 3543 шт перегорілих ламп та влаштовано 59,3 км проводу (8,0 млн.грн).

На внутрішньодворових та внутрішньоквартальних проїздах замінено 1458 шт перегорілих ламп, відновлено роботу 1253 світлоточок та влаштовано 18,5 км проводу (3,3 млн.грн).

За рахунок коштів обласного бюджету в сумі 3,5 млн.грн завершено капітальний ремонт електромереж зовнішнього освітлення по просп.Аношкіна на ділянці від вул.Макіївської до вул.Колеусівської, замінено 118 електроопор, встановлено 13 шаф зовнішнього освітлення, 651 новий світильник з натрієвими лампами, близько 14 км проводу СІП.

Шляхом проведення поточного ремонту електромереж зовнішнього освітлення в лівобережній частині міста проведено заміну світильників з лампами розжарювання на нові з енергозберігаючими лампами 4,3 млн.грн за рахунок коштів обласного бюджету.

На заходи з озеленення міста у 2016 році використано 10,6 млн.грн, у т.ч. 208,8 тис.грн – за рахунок коштів міського фонду охорони навколишнього природного середовища.

З початку 2016 року омолоджено 1490 та обрізано 2431 дерева, викошено 41,7 тис.м2 газонів, пострижено 81,8 тис.м.п. живоплоту, від опалого листя очищено 163,4 тис.м2 газонів, вивезено 137 т опалого листя. На території міста висаджено 1,6 тис. шт кущів та 41,0 тис. шт квітів.

2.2. Оптимізація транспортної інфраструктури міста.

Пасажирським автотранспортом міста було перевезено понад 8,0 млн. осіб, що на 11,8% перевищило показник аналогічного періоду 2015 року. Пасажирообіг становив 148,8 млн.пас.км (106,4% показника попереднього року).

Перевезення пасажирів в місті здійснювали 5 автомобільних підприємств та КП «Трамвай», на яких щоденно працювало близько 220 автобусів та 18 трамвайних вагонів. Маршрутна мережа міста налічує 4 трамвайні та 31 автобусних маршрутів загального користування.

Відповідно до Програми розвитку міського електротранспорту на 2007–2017 роки за рахунок коштів міського бюджету у 2016 році в сумі 16,3 млн.грн проведено капітальний та поточний ремонти 7 трамвайних вагонів КП «Трамвай», заміну 1,5 тис. метрів контактної мережі, заміну майже 900 м колійної рейки, проведено ремонт дахів 8 трамвайних пересувних станцій. Загальна сума капітальних видатків КП «Трамвай» на 2016 рік – 25,2 млн.грн.

Автомобільними перевізниками міста за рахунок власних коштів оновлено 11 одиниць транспорту на міських автобусних маршрутах загального користування. Всі транспортні одиниці облаштовуються засобами навігації.

Для підвищення рівня комфортності для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями було задіяно 20 автобусів зі спеціальними пристроями ( на 1 більше ніж у 2015 році).

Підприємствами міста всіх форм власності та фізичними особами-підприємцями перевезено 162,2 тис.т вантажів, що становить 178,5% проти аналогічного показника 2015 року. Вантажооборот становив 59,2 млн.т.км (158,8% показника попереднього року).

З метою підвищення комфорту пасажирів міського транспорту на центральних проспектах нашого міста встановлено 13 нових сучасних зупинкових комплексів, оснащених сучасною апаратурою, встановлені інформаційні табло «Розумна зупинка» та впорядковано 15 зупинок.

2.3. Створення умов для поліпшення стану довкілля.

На реалізацію заходів Екологічної програми міста на період до 2020 року з міського бюджету профінансовано 3,6 млн.грн.

На здійснення природоохоронних заходів із захисту населення від факторів радіаційного забруднення навколишнього природного середовища в зоні впливу хвостосховища по вул.Лазо освоєно 199,6 тис.грн.

З метою зменшення ризиків підтоплення та покращення санітарно-біологічного стану прилеглої території розроблено проект та виконуються роботи з розчищення прорізі лівобережного каналу до Голубого озера, освоєно кошти в сумі 1,3 млн.грн.

Укладено договір з корпорацією «Укратомприлад» на проведення робіт по створенню системи комплексного екологічного моніторингу міста, селищ Таромське і Сухачівка, території зони впливу хвостосховищ.

На ліквідацію 32 стихійних звалищ об’ємом 9869 м3 використано 1,4 млн.грн.

У рамках заходів з озеленення міста та догляду за зеленими насадженнями укладено договір з КП «Зеленбуд» на придбання саджанців кущів спіреї в кількості 4,7 тис. штук  на 196,0 тис грн.

У місті проведено екологічну акцію «Тиждень Довкілля» за участю мешканців міста, депутатів та посадових осіб міської ради, громадських організацій, у рамках якої висаджено 800 шт саджанців дерев (береза, липа, горобина скандинавська), 1,9 тис. шт саджанців чагарників (бирючина, спірея, барбарис), 2,0 тис. шт квітів на загальну суму 194,9 тис.грн.

2.4. Енергоефективність та розвиток альтернативної енергетики.

В рамках проекту «Енергоефективність у громадах» місто активно співпрацює з Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) Gmbh і є учасником відповідного консорціуму Дніпропетровської області та GIZ Gmbh, метою якого є підтримка здатності місцевого самоврядування впроваджувати заходи з енергоефективності та ефективно використовувати енергоносії.

У лютому 2015 року місто приєдналося до Європейської ініціативи «Угода Мерів», яка об’єднує близько 7 тисяч міст Європи та України та має на меті об’єднати європейські місцеві органи влади (муніципалітети) задля спільної боротьби з глобальним потеплінням за рахунок підвищення енергоефективності та використання відновлювальних джерел енергії на своїх територіях.

Відповідно до вимог Європейської ініціативи «Угода Мерів» у місті розроблено один з першорядних документів з розвитку енергетичної безпеки та підвищення енергетичної ефективності міста – План дій сталого енергетичного розвитку міста (ПДСЕР). Головна ціль ПДСЕР – знизити викиди парникових газів у місті до 2020 року на 20%.

З метою підвищення проінформованості місцевої громади стосовно сучасних способів ощадного й ефективного використання енергії, відповідно до одного із Положень «Угоди Мерів» в Кам’янському з 19 по 23 вересня 2016 року було проведено «Дні сталої енергії».

В рамках VIII Міжнародного інвестиційного бізнес-форуму з питань енергоефективності та відновлювальної енергетики 01.11.2016 було підписано Меморандум про співробітництво між Державним агентством з енергоефективності та енергозбереження України та Кам’янською міською радою.

Для комплексного вирішення питань підвищення ефективності використання та зменшення споживання енергоресурсів усіма галузями суспільного господарства в місті діє програма підвищення енергоефективності та зменшення споживання енергетичних ресурсів у м.Кам’янському на 2016 рік.

Відповідно до програми бюджетними установами та закладами, комунальними та основними промисловими підприємствами міста впроваджуються енергозберігаючі заходи та проекти.

З метою контролю обсягів споживання енергетичних ресурсів та використання коштів на їх оплату, за підтримки проекту GIZ «Енергоефективність у громадах», в 142 закладах та установах бюджетної сфери запроваджено інформаційну систему енергомоніторингу (ІСЕ), на впровадження якої з міського бюджету протягом 2015-2016 року витрачено 267,2 тис.грн.

Завершиено роботи по облаштуванню сонячними колекторами для підігріву води на побутові потреби двох міських закладів – дитячий садок № 7 «Пролісок» та Дитячо-юнацька спортивна школа №1, вартість проекту – 1,2 млн.грн.

Для раціонального використання електричної енергії у спортивних залах 42 закладів освіти встановлюються енергоефективні світлодіодні системи внутрішнього освітлення, вартість робіт – 1,5 млн.грн.

Одним з вагомих факторів скорочення видатків на оплату енергоносіїв є встановлення приладів обліку. На теперішній час забезпеченість бюджетних установ міста приладами обліку становить 99%.

Протягом поточного року міські комунальні підприємства на впровадження заходів з енергозбереження витратили близько 7,0 млн.грн.

КП КМР «Тепломережа» в рамках виконання завдань з підвищення енергоефективності проведено відновлення зруйнованого ізоляційного покриття трубопроводів на суму 1,5 млн.грн, що дозволить щорічно економити 2,5 млн.грн.

КВП КМР «Міськводоканал» проводиться модернізація існуючого зовнішнього та внутрішнього освітлення з впровадженням енергозберігаючих світильників типу ALED на насосних станціях водопроводу та каналізації. Виконання цього заходу дасть змогу зекономити паливно-енергетичні ресурсі на суму 3,4 тис.грн в рік.

КП «Трамвай» проводяться роботи по зварюванню стиків трамвайних колій, що дозволить впровадити раціональний режим руху трамваїв та економити енергоресурси на суму 44,6 тис.грн.

У рамках проекту з відновлення мереж зовнішнього освітлення міста проведено капітальний ремонт мереж освітлення міста, за рахунок впровадження нових технологій в системах вуличного освітлення економія електричної енергії та витрат на обслуговування системи складає понад 50%.

Для посилення енергетичної безпеки міста та покращення енергоефективності Кам’янською міською радою ведеться робота в напрямку залучення грантових коштів, інвестиційних та кредитних фінансових ресурсів з відповідних міжнародних та вітчизняних інвестиційних фондів
на впровадження проектів з підвищення енергоефективності в бюджетній сфері та житлово–комунальному господарстві міста.

Кам’янське плідно співпрацює з Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО), з 2015 року Кам’янське є учасником грантової програми НЕФКО «Фонд «Північна ініціатива гуманітарної підтримки та енергоефективності (Україна)». В рамках цієї програми:

-      здійснено капітальний ремонт зовнішніх систем та мереж освітлення з використанням енергозберігаючих технологій на мостовому переході через р. Дніпро. Загальний обсяг фінансування становить 0,45 млн. євро, очікувана економія енергоресурсів 1,47 млн. кВт*год/рік, зниження енергоспоживання – більш ніж у 7 разів;

-      завершуються роботи по реконструкції та утепленню будівель середньої загальноосвітньої школи №37 та амбулаторії Центру первинної медико-санітарної допомоги №3. Загальний обсяг фінансування становить 0,5 млн.євро, очікувана економія енергоресурсів 0,63 млн. кВт*год/рік.

Крім того, з НЕФКО досягнуто домовленостей щодо фінансування проекту з термомодернізації та реконструкції інженерних мереж комунального закладу «Спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов 1 ступеня – колегіум №16» та будівлі фізкультурно-оздоровчого відділення комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – ліцей нових інформаційних технологій», орієнтовний обсяг фінансування 13 млн.грн, очікувана річна економія енергоресурсів – 0,99 тис. Гкал теплової енергії та 62,8 тис. кВт*год електричної енергії.

Протягом 2016 року спільно з Міністерством регіонального розвитку України проводилась робота щодо залучення коштів Європейського інвестиційного банку на реалізацію проектів в рамках «Програми розвитку муніципальної інфраструктури України», у тому числі:

-      «Реконструкція та технічне переоснащення системи водопостачання та водовідведення у м.Дніпродзержинську»;

-      «Комплексна модернізація системи теплопостачання в м.Дніпродзержинськ»;

-      «Реконструкція (термомодернізація) будівель закладів освіти, науки та спорту, закладів охорони здоров’я у м.Дніпродзержинськ»;

-      «Капітальний ремонт лінії зовнішнього освітлення із впровадженням енергозберігаючих технологій у м.Дніпродзержинськ».

2.5. Удосконалення системи надання медичної допомоги населенню міста.

На охорону здоров’я виділено кошти міського бюджету в сумі 244,8 млн.грн (91% плану). Показник витрат бюджетних коштів на охорону здоров’я з розрахунку на 1 мешканця становить 994 грн. Позабюджетних коштів залучено в сумі 12,8 млн.грн (на 3,8% менше, ніж в аналогічному періоді 2015 року).

На одне лікарське відвідування у 2016 році з міського бюджету виділено 2,03 грн, фактично за 9 місяців 2016 року – 1,98 грн (за аналогічний період 2015 року – 0,99 грн).

На безкоштовне та пільгове лікування 10,8 тис. амбулаторних хворих з початку року профінансовано 8,8 млн.грн.

За рахунок коштів міського бюджету проведено реконструкцію вхідної частини будівлі амбулаторії №1, 2 КЗ ДМР «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» за адресою: просп.Свободи, 20А (342,2 тис.грн).

Розроблено проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Реконструкція з розширенням будівлі АЗПСМ №9 за адресою: вул..Дальня,3 АЗПСМ №9 КЗОЗ ДМР «Центр ПМСД №3 у м.Кам’янське».

Виконано капітальний ремонт покрівлі хірургічного корпусу КЗ «Кам´янської  міської лікарні №9» ДОР» (645,7 тис.грн),  капітальний ремонт флюорографічного кабінету (160,0 тис.грн)  та покрівлі будівлі (390,0 тис.грн) амбулаторії загальної практики сімейної медицини №1 КЗОЗ ДМР «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2»,  капітальний ремонт ліфта в амбулаторії КЗОЗ ДМР «Центр ПМСД №3» (46,5 тис.грн), придбано рентгенографічний апарат (2,2 млн.грн), дитячий гастроскоп  (538,9 тис.грн) столи операційні (178,2 тис.грн), операційні лампи (144,0 тис.грн), гінекологічні крісла для жінок з обмеженими можливостями (87,0 тис.грн).

Стратегічна ціль 3: Розвиток людського капіталу.

3.1. Розвиток дошкільної, базової, загальної середньої освіти.

Протягом 2016 року мережа класів загальноосвітніх навчальних закладів міста збільшилась на 17 класів.

Шляхом виділу з навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад» №7» створено комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №48 «Золотий ключик» Кам’янської міської ради.

Показник охоплення дітей дошкільного віку (від 3 до 6 (7) років) всіма формами дошкільної освіти становить 84,7%, дітей п’ятирічного віку – 100%. 22% дошкільних навчальних закладів міста надають корекційну допомогу дітям з особливими освітніми потребами.

В 2016 році з метою поліпшення матеріально-технічної бази закладів освіти за рахунок коштів міського бюджету проведено капітальні та поточні ремонти покрівель 19 закладів (7,3 млн.грн), капітальні ремонти фізіотерапевтичного кабінету, спортивної зали, а також систем теплопостачання, водопостачання та водовідведення в СДНЗ №41 (600,0 тис.грн), віконних блоків в НВК №26 (105,0 тис.грн), санвузлів в СЗШ №22 (247,6 тис.грн), проведено поточні ремонти спортивних 4 залів (788,0 тис.грн), систем опалення 4 закладів (330,0 тис.грн), систем водопостачання та каналізації 4 закладів (431,0 тис.грн), фасаду та фундаменту будівлі в СЗШ №20 (224,2 тис.грн), підлоги в спортивній залі СЗШ №18 (150,0 тис.грн), , придбано сучасне обладнання в кабінети фізики і хімії 3 закладів (300,0 тис.грн), обладнання для тиру в СЗШ №25
(100,0 тис.грн), технологічне обладнання для харчоблоків закладів освіти (707,0 тис.грн), матеріали для проведення поточних ремонтів групових приміщень 3 закладів (331,5 тис.грн), матеріали для проведення поточного ремонту власними силами в спальних кімнатах, а також обладнання в спальні кімнати і обаднання дитячих майданчиків в НВК «Гармонія» (1,4 млн.грн).

За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у сумі 516,6 тис.грн придбано інтерактивні дошки для 7 закладів (140,0 тис.грн), обладнання для сенсорної кімнати в комунальний заклад ДНЗ-ЦРД №1 «Ясочка» (86,6 тис.грн), дві електроплити в ДНЗ №39 «Ромашка» (40,0 тис.грн), проведено капітальний ремонт покрівлі в ДНЗ №39 «Ромашка» (150,0 тис.грн, співфінансування з міського бюджету– 15,0 тис.грн), здійснено благоустрій майданчику для урочистих подій в СЗШ №35 (100,0 тис.грн).

В 2016 році на завершення робіт по об’єктам з міського бюджету обласному бюджету профінансовано субвенції на реконструкцію будівлі басейну середньої загальноосвітньої школи №44 (1,0 млн.грн) та реконструкцію майстерень середньої загальноосвітньої школи №37 під приміщення дошкільного відділення (1,0 млн.грн).

Одним з переможців обласного конкурсу проектів і програм розвитку місцевого самоврядування став проект «Нове життя під новим дахом! Створення безпечного середовища для дітей – запорука майбутнього стабільного розвитку держави у комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №39 «Ромашка» Дніпродзержинської міської ради» вартістю 145,0 тис.грн (115,0 тис.грн –кошти обласного бюджету та 30,0 тис.грн – міського бюджету).

Протягом 2016 року в закладах освіти тривало впровадження енергозберігаючих заходів: встановлено 1366 металопластикових вікон (478 од за рахунок коштів міського бюджету, 120 од – фінансової корпорації НЕФКО в СЗШ №37, 768 од – батьківських добровільних внесків), замінено
2,1 тис. м.п труб систем опалення, 1,0 тис. м.п труб систем водопостачання, 870 м.п труб каналізаційних систем, проведено капітальні та часткові ремонти 17,9 тис. кв.м покрівель.

Вперше за багато років на придбання спортивного обладнання для ДЮСШ виділено 940,0 тис.грн, на придбання спортивного інвентарю в загальноосвітні навчальні заклади, оновлення якого не відбувалось вже тривалий час через відсутність фінансування, виділено 442,6 тис.грн.

Для організації оздоровлення дітей та підлітків у 2016 році з міського бюджету витрачено 2,8 млн.грн (100% затверджених планових видатків).

Влітку 2016 року на базі 28 загальноосвітніх навчальних закладів міста в таборах з денним перебуванням оздоровлено 3,9 тис. дітей. Протягом червня–серпня за рахунок коштів міського бюджету в заміських таборах оздоровлено 395 дітей пільгових категорій.

Протягом 2016 навчального року на базі навчально-виховних закладів міста проведено 34 семінари-практикуми всеукраїнського, обласного, міського рівнів.

За підсумками сьомої Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2016» нагороджено золотою медаллю СЗШ№5, НВК№7, НВК-академічний ліцей №15 (номінація «Психосоціальна підтримка дітей та молоді в кризових ситуаціях»), срібною медаллю – СЗШ№37, бронзовою медаллю – СЗШ№29.

У ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад взяли участь 103 учня шкіл міста, перемогу здобули 68 учнів: 13 посіли І місце, 22 – ІІ місце, 33 – ІІІ місце.

Переможцями Всеукраїнських учнівських олімпіад державного (ІV рівня) стали 4 учня міста. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України Президентську стипендію призначено учениці 9 класу гімназії №39 Шевченко Анастасії за перемогу в ІV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури.

ДНЗ №37 «Веселка» отримав перемогу в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Калейдоскоп педагогічних ідей з екологічного виховання дошкільників», ДНЗ №38 «Пізнайко» посів 2 місце в обласному етапі Всеукраїнського фестивалю «Hello, English!».

3.2. Заохочення населення до фізичної культури та спорту.

У місті всіма видами фізкультурно-оздоровчої роботи охоплено майже 50,1 тис. мешканців.

На розвиток олімпійських та неолімпійських видів спорту у 2016 році з міського бюджету виділено кошти в сумі 351,2 тис.грн, що у 2,6 рази більше фінансування 2015 року.

Серед найбільш яскравих спортивних подій звітного року слід визначити проведення чемпіонатів України з черліденгу серед дорослих та юніорів, козацького двобою серед юніорів та юнаків, водного поло, стрибків на батуті, чемпіонату України та Кубку «Дитячої Академії з картингу», кубку України з шосейно-кільцевих мотоциклетних перегонів, чемпіонатів області з художньої гімнастики серед юніорів та тхеквондо ВТФ, відкритого чемпіонату міста з художньої гімнастики «Сніжинка-2016» під патронатом міського голови Білоусова А.Л.

Протягом 2016 року у місті проведено 290 спортивних змагань, на організацію та проведення яких виділено 296,1 тис.грн.

З метою створення належних умов для підготовки до змагань за рахунок коштів міського бюджету забезпечено виплату щомісячної міської стипендії провідним та обдарованим спортсменам міста у розмірі 1378 грн, на виплату стипендії міського голови 30 провідним спортсменам (у 2015 році – 15) виділено 455,4 тис.грн, що у 6 разів більше, ніж у 2015 році.

Збільшено норми витрат на харчування учасників спортивних змагань та навчально-тренувальних зборів: міського рівня – на 60% (40,0 грн на добу), обласного рівня – на 100% (60,0 грн на добу).

Міським центром «Спорт для всіх» організовано та проведено спортивно-масовий захід «Школа плавання», в якому прийняло участь близько 3 тис. учнів четвертих класів навчально-виховних закладів міста. Протягом червня–липня зазначений захід організовано та проведено на відкритій воді, прийняло участь 830 дітей.

За рахунок коштів міського бюджету на території дитячо-юнацької спортивної школи №1 збудовано спеціалізований майданчик для занять скейтбордингом – скейтпарк.

У рамках місячнику «Спорт для всіх – спільна турбота» здійснено благоустрій та відремонтовано 112 спортивних та дитячих майданчиків, у місячнику прийняло участь близько 1тис. осіб.

3.3. Підтримка молодіжних ініціатив.

У місті створено та працює Молодіжна рада, до складу якої входять 17 активістів учнівського та студентського самоврядування вищих, професійно-технічних навчальних закладів міста та середніх загальноосвітніх шкіл.

3.4. Забезпечення рівного доступу до публічної інформації через посередницьку діяльність бібліотек.

Протягом 2016 року для бібліотек міста придбано 2057 примірників літератури за рахунок коштів міського бюджету на загальну суму 103,0 тис.грн.

Бібліотеки міста підключені до мережі Інтернет, мають електронну пошту, сайт, зареєстровані і активно працюють в соціальних мережах (facebook).

У бібліотеках освоюються нові культурні практики і новий формат проведення культурно-просвітницьких та соціальних заходів.