Протокол №1 координаційної ради з питань розвитку підприємництва від 06.02.2018
ПРОТОКОЛ №1
засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва
у м.Кам’янському
Дата проведення: 06.02.2018
Початок проведення: 14-00 год.
Місце проведення: майдан Петра Калнишевського, 2, кім.223
Головує – заступник голови координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Кам’янському, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Шпаляренко О.А.
За секретаря координаційної ради – головний спеціаліст відділу регуляторної політики та правового забезпечення департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради
Воронова С.А.
Присутні: перелік присутніх додається.
ЧЕРГА ДЕННА:
1. Охорона праці на підприємствах та правові особливості її дотримання фізичними особами-підприємцями.
2. Пенсійна реформа та її вплив на фізичних осіб-підприємців.
3. Щодо проблемних питань у сфері розміщення зовнішньої реклами на території міста:
3.1. Щодо продовження терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території міста.
3.2. Щодо попереджень відділу реклами міської ради про усунення порушень Порядку розміщення зовнішньої реклами, а також наявності фактів самовільно встановлених рекламних конструкцій на території міста без належних дозволів.
3.3. Щодо рішення міської ради від 22.12.2017 №963-21/VII «Про звільнення Департаменту інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю Дніпропетровської обласної державної адміністрації від оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів».
СЛУХАЛИ:
Вступне слово:
ШПАЛЯРЕНКА Олександра Анатолійовича – заступника голови координаційної ради, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – щодо питань робочої частини порядку денного.
З першого питання:
ДОВГОНЕНКО Петро Васильович – головний технічний інспектор праці Дніпропетровського обласного об’єднання профспілок – щодо подовження мораторію до 31 грудня 2018 року на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів зі здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (пункт 9 «Прикінцевих положень» Закону України від 07.12.2017 №2246-VІІІ «Про Державний бюджет на 2018 рік»); щодо зменшення випадків виробничого травматизму за останній рік; щодо основних причин виробничого травматизму та заходів щодо його попередження; щодо необхідності створення на підприємствах служб охорони праці, проведення навчання та інструктажів з питань охорони праці та техніки безпеки для співробітників; щодо відповідальності за порушення законодавства про працю.
З другого питання:
НЕКЛЕСА Леся Анатоліївна – начальник Кам’янського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області – щодо реорганізації деяких територіальних органів Пенсійного фонду України (ПФУ) Дніпропетровської області шляхом їх злиття; про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів ПФУ; щодо пенсійної реформи (Закон України від 03.10.2017 №2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій») та щодо найпоширеніших питань, які виникають у громадян у зв’язку з її впровадженням; щодо питань пенсійного забезпечення (визначення страхового стажу, заробітку, віку, мінімального страхового внеску), які визначені Законом України від 09.07.2003 №1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» зі змінами, внесеними Законом України від 03.10.2017 №2148-VIII; про вимоги до мінімального страхового стажу та його поступове щорічне збільшення на 12 місяців до досягнення діапазону від 25 до 35 років; про можливість купівлі страхового стажу; про перерахунок пенсій; щодо категорії працюючих пенсіонерів (фізичні особи-підприємці відносяться до категорії працюючих пенсіонерів, навіть якщо вони не провадять діяльності).
З третього питання:
КОВАЛЕВИЧ Олена Олегівна – фізична особа-підприємець – щодо проблемних питань у сфері розміщення зовнішньої реклами на території міста.
Виступили:
КРАВЦОВ Михайло Васильович – заступник директора департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради – про лист відділу реклами міської ради (вхід. №73/01-02 від 06.02.2018) щодо відсутності можливості направити представника відділу для участі в засіданні та прохання перенести розгляд питань, що стосуються компетенції відділу на наступне засідання координаційної ради.
ШПАЛЯРЕНКО Олександр Анатолійович – заступник голови координаційної ради, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – щодо доцільності перенесення зазначеного вище питання на чергове засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва; про важливість безпосередньої участі в наступному засіданні при розгляді питань щодо розміщення зовнішньої реклами, не лише представника підприємців ФОП Ковалевич О.О., а тих підприємців, що здійснюють свою діяльність у сфері рекламних послуг на території міста та мають питання
до відділу реклами міської ради.
УХВАЛИЛИ:
- Інформацію доповідачів взяти до відома.
2. Департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради включити до порядку денного чергового засідання питання щодо розгляду звернень підприємців, що здійснюють свою діяльність у сфері рекламних послуг стосовно Порядку розміщення зовнішньої реклами на території міста та питань, що виникають при його реалізації.
Заступник голови
координаційної ради,
заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів міської ради О.А.ШПАЛЯРЕНКО
За секретаря: С.А.ВОРОНОВА