Протокол №2 координаційної ради з питань розвитку підприємництва від 22.02.2017
ПРОТОКОЛ №2
засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва
у м.Кам’янському
Дата проведення: 22.02.2017
Початок проведення: 14-00 год.
Місце проведення: майдан Петра Калнишевського, 2, кім.223
Головує – заступник голови координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Кам’янському, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Морохов О.О.
За секретаря координаційної ради – головний спеціаліст відділу регуляторної політики та правового забезпечення департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради Воронова С.А.
Присутні: перелік присутніх додається.
ЧЕРГА ДЕННА:
1 Про порядок здійснення перевірок суб’єктів господарювання з питань розрахунків щодо оплати праці (перевірки правильності та своєчасності розрахунків з працівниками, контроль за правильністю відрахувань із заробітної плати та нарахувань у державні цільові фонди, нарахування заробітної плати працівнику, який перебуває на обліку в міському центрі зайнятості та працює за направленням центру зайнятості тощо).
2. Про обмеження часу реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива (окрім безалкогольного) у нічний час.
СЛУХАЛИ:
Вступне слово:
МОРОХОВА Олега Олександровича – заступника голови координаційної ради, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – щодо питань робочої частини порядку денного.
З першого питання:
ТАРАСЕНКО Ірина Віталіївна – головний державний податковий інспектор відділу адміністрування податку на доходи фізичних осіб, податків із самозайнятих осіб управління податків і зборів з фізичних осіб – щодо порядку здійснення перевірок суб’єктів господарювання органами Державної фіскальної служби України в 2017 році (з 01.01.2017р. не передбачено право проведення податковими інспекціями документальних та фактичних перевірок платників податків; державні податкові інспекції виконують функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом; організація проведення всіх без виключення перевірок платників податків відбувається виключно органами ДФС обласного та центрального рівнів; рішення про проведення документальної планової, позапланової та фактичної перевірки може прийматись керівником органу державної фіскальної служби, а також його заступником або уповноваженою особою).
ТРИГУБ Наталія Вікторівна – заступник начальнику відділу адміністрування єдиного внеску – про застосування у 2017 році норм щодо єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування фізичними особами – підприємцями; щодо прикладів розрахунку сум єдиного внеску.
ЧЕРНЯК Вікторія Борисівна – начальник відділу взаємодії з роботодавцями Кам’янського міського центру зайнятості – щодо направлення на тимчасові роботи громадян, які перебувають на обліку в центрі зайнятості; щодо оформлення тимчасових працівників
СОЛОВЙОВА Ольга Вікторівна – начальник відділу додержання законодавства про працю, зайнятість, працевлаштування інвалідів та з питань дитячої праці у Дніпродзержинському регіоні Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області – щодо прийняття підприємцями на роботу тимчасових працівників; щодо основного місця роботи працівника та роботи за сумісництвом; про порядок ведення трудових книжок працівників (Інструкція Мінпраці та соцполітики від 29.07.1993 №58) тощо.
З другого питання:
ЛІСНИЙ Роман Станіславович – заступник начальника сектору превенцій Кам’янського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області – щодо показників роботи з виконання рішення міської ради від 17.06.2016 №223-08/VII «Про заборону роздрібної торгівлі алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом (окрім безалкогольного) у нічний час у м.Дніпродзержинськ»; щодо значного зменшення заяв та повідомлень про вчиненні кримінальні правопорушення, сімейні сварки та інші події вчинені в п’яному вигляді в період часу з 21.00 до 08.00 години.
БОВКУН Олександр Вікторович – начальник відділу споживчого ринку та захисту прав споживачів департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради – щодо підготовки, оприлюднення та внесення на розгляд депутатів міської ради проекту рішення міської ради «Про обмеження часу реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива (окрім безалкогольного) у нічний час».
Матеріали доповіді додаються.
Виступили:
ЗАЛОГА Галина Антонівна – голова профспілкової організації малого та середнього бізнесу «Єднання» – щодо наявності підстав оскарження такого рішення в судовому порядку з відшкодуванням у вигляді втраченої вигоди.
НЕСТЕРЕНКО Андрій Геннадійович – фізична особа – підприємець – щодо обмеження підприємницької діяльності.
БОНДАРЕНКО Руслан Вікторович, ЛЕБІДЬ Людмила Анатоліївна – представники ГО «Новий час» – щодо співпраці громадських організацій з правоохоронними органами з питань протидії незаконної торгівлі алкогольними напоями на території міста; щодо труднощів, які виникають при демонтуванні незаконно встановлених тимчасових споруд в яких переважно здійснюється торгівля алкогольними напоями без ліцензії
та контрафактною продукцією.
Різне:
МОРОХОВ Олег Олександрович – заступник голови координаційної ради, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – щодо звернення ПП «АВТОЕНТЕРПРАЙЗ» щодо можливості співробітництва з підприємцями міста з питання розміщення пристроїв зарядного обладнання для електромобілів типу УЗЕ.
УХВАЛИЛИ:
- Інформацію доповідачів взяти до відома.
- Департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради включити до порядку денного чергового засідання координаційної ради питання:
- інформація щодо демонтажу незаконно встановлених тимчасових споруд;
- про розгляд справ про адміністративні правопорушення по ст. 156 КУпАП судовими інстанціями міста;
- щодо комерційної пропозиції ПП «АВТОЕНТЕРПРАЙЗ» з питання розміщення пристроїв зарядного обладнання для електромобілів типу УЗЕ на території міста.
Заступник голови
координаційної ради,
заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів міської ради О.О.МОРОХОВ
За секретаря: С.А.ВОРОНОВА