Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта – рішення Дніпродзержинської міської ради від 12.07.2013 р. № 842-38/ VI «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Кам’янського» (зі змінами)
1. Регуляторний акт – рішення Дніпродзержинської міської ради від 12.07.2013 р. № 842-38/ VI «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Кам’янського» (зі змінами).
2. Виконавець заходів з відстеження – департамент комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради.
3. Цілі прийняття акта – встановлення в місті Кам’янському економічно обґрунтованої плати за землю, розвитку земельних відносин та ринку земель, стимулювання ефективного використання землі на засадах ринкової економіки, визначення ринкової вартості земельних ділянок, врегулювання питань недопущення подальшої соціальної напруги, пов’язаної із застосуванням пільг під час розрахунку розміру плати за землю, задоволення інтересів держави та територіальної громади шляхом збільшення фінансування соціально-економічного розвитку міста.
4. Строки виконання заходів з відстеження – з 12.06.2017 року по 18.06.2017 року.
5. Типове відстеження – періодичне.
6. Методи одержання результатів відстеження – аналіз даних з обсягу надходження коштів до міського бюджету та кількості укладених договорів на право користування земельними ділянками.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, способи одержання даних – основою для відстеження результативності цього регуляторного акту є: дані департаменту комунальної власності та земельних відносин міської ради стосовно укладених договорів на право користування земельними ділянками, департаменту фінансів міської ради з приводу надходження коштів до міського бюджету від користування землею.
Таблиця № 1
№ з/п |
Кількісні показники |
Звітний період |
|
Січень-червень 2015 року |
Січень –червень 2017 року |
||
1. |
Кількість укладених договорів на право користування земельними ділянками |
180 |
100 |
2. |
Надходження коштів до міського бюджету |
2 млн. 365,5 тис.грн. |
1 млн. 383,2 тис.грн. |
3. |
Кількість не переукладених (не приведених у відповідність до діючої нормативної грошової оцінки землі) договорів оренди земельних ділянок |
1400 |
816 |
Якісні показники результативності відстеження цього регуляторного акт:
а) виконання вимог чинного законодавства;
б) стимулювання ефективного використання землі на засадах ринкової економіки;
в) визначення ринкової вартості земельних ділянок;
г) встановлення реальної економічно обґрунтованої плати за землю, недопущення втрат бюджету від плати за землю при практичному застосуванні нормативної грошової оцінки земель міста;
д) задоволення інтересів держави та територіальної громади шляхом збільшення фінансування соціально-економічного розвитку міста.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта - рішення Дніпродзержинської міської ради від 12.07.2013 р. № 842-38/ VI «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Кам’янського» (зі змінами) та ступені досягнення визначених цілей:
- реалізація державної політики у галузі земельних відносин;
- додержання вимог земельного законодавства;
- практичне застосування нормативної грошової оцінки земель
м. Кам’янського для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, а також під час розроблення показників та механізмів економічного стимулювання раціонального та ефективного використання та охорони земель в межах міста;
- задоволення інтересів держави та територіальної громади шляхом збільшення фінансування соціально-економічного розвитку міста;
- поповнення міського бюджету.
10. За результатами періодичного відстеження результативності регуляторного акта - рішення Дніпродзержинської міської ради від 12.07.2013 р. № 842-38/ VI «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Кам’янського» (зі змінами) останній вказує на те, що в місті встановлена економічно обґрунтована плата за землю з урахуванням умов сьогодення та відповідно до вимог чинного законодавства, що дозволяє уникнути соціальної напруги в місті, пов’язаної із розрахунком розміру плати за землю.
Міський голова А.Л. БІЛОУСОВ