Положення про конкурсну комісію з відбору виконавців робіт їз землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурсних засадах
1. Це Положення регулює організаційні питання роботи конкурсної комісії з відбору виконавців робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах (далі – Комісія), що застосовуються Кам’янською міською радою в процесі підготовки до продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають
у комунальній власності, або прав на них (оренди, суперфіцію) на земельних торгах у разі фінансування відповідних послуг із виконання робіт із землеустрою та/або оцінки земель, та/або проведення земельних торгів без залучення бюджетних коштів.
2. Комісія є постійно діючим органом, що утворюється рішенням Кам’янської міської ради, з метою забезпечення прозорості під час конкурсного відбору виконавців робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів.
3. У своїй роботі Комісія керується Конституцією України, Земельним кодексом України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами України, рішеннями міської ради та цим Положенням.
4. Комісія займається підготовкою та проведенням конкурсів з відбору виконавців робіт із землеустрою, оцінки земель та визначенням виконавця земельних торгів на конкурентних засадах у процесі підготовки до продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію) на земельних торгах (далі – конкурси), право розпорядження якими належить Кам’янській міській раді, вирішує спірні питання, які виникають під час підготовки і проведення конкурсів.
5. Основними завданнями та функціями Комісії є:
а) визначення умов, строку проведення конкурсу та опублікування інформації про його проведення;
б) розгляд поданих претендентом підтверджувальних документів з метою з’ясування їх відповідності, повноти та своєчасності їх подання;
в) визначення учасників конкурсу;
г) розгляд конкурсних пропозицій та визначення переможців конкурсу;
ґ) визнання конкурсу таким, що не відбувся, та прийняття рішення щодо проведення повторного конкурсу;
д) прийняття рішення про укладення з претендентом договору про виконання послуг з виконання робіт із землеустрою та/або оцінки земель, або на проведення земельних торгів.
е) складання протоколів про результати проведення конкурсу.
6. Персональний склад Комісії затверджується наказом департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно міської ради, з числа яких затверджуються голова Комісії та секретар.
7. Голова Комісії в межах наданих повноважень:
а) скликає засідання Комісії;
б) головує на засіданнях Комісії;
в) організовує підготовку до розгляду матеріалів, передбачених Положенням;
г) у разі невідповідності повноти та своєчасності подання конкурсної документації письмово повідомляє претендента про недопущення його до участі в конкурсі із зазначенням обґрунтованих підстав відмови;
ґ) приймає рішення про повторне проведення конкурсу та призначає його дату;
д) у разі необхідності залучає до роботи Комісії експертів та консультантів.
8. Секретар Комісії:
а) готує матеріали для розгляду на засіданні Комісії;
б) оформляє протоколи засідань Комісії;
в) заповнює відомість підсумків оцінки конкурсних пропозицій щодо відбору виконавців згідно з додатком;
г) забезпечує виконання доручень голови Комісії.
9. Формою роботи Комісії є засідання, що проводяться в міру потреби.
І. Підготовка до проведення конкурсу:
1. Інформація про проведення конкурсу з відбору виконавців готується Комісією і повинна містити:
- мету проведення робіт;
- дані про земельні ділянки:
- місце розташування;
- орієнтовний розмір;
- цільове призначення;
- умови конкурсу;
- перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс
з відбору виконавців;
- строк подання конкурсної документації;
- поштову адресу, за якою подаються документи;
- інформацію про проведення конкурсу:
- дату, час і місце проведення конкурсу;
- відомості про місцезнаходження Комісії, контактні телефони.
2. Інформація про проведення конкурсу не пізніше ніж за 30 днів до останнього дня прийняття конкурсної документації розміщується на офіційному сайті Кам’янської міської ради, а також (за бажанням) публікується у друкованих засобах масової інформації.
3. Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка «На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою» або «На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт з оцінки земель» або «На конкурс
з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів» із зазначенням об’єкта та дати проведення конкурсу.
4. У конверті мають бути підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.
До підтвердних документів належать:
- заява про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з проведення земельних торгів;
- згода на обробку персональних даних (для претендента - фізичної особи - підприємця);
- копії кваліфікаційних свідоцтв ліцитаторів претендента, яких буде залучено до проведення земельних торгів та підписання протоколу;
- інформацію про кількість проданих лотів, ціну продажу лотів порівняно зі стартовою, кількість документацій із землеустрою та оцінки земель, що розроблені за попередні 12 місяців;
- копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників претендента, яких буде залучено до розробки документації із землеустрою;
- копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ;
- проект завдання на виконання послуг з виконання робіт (для претендента на виконання послуг з виконання робіт із землеустрою або оцінки земель), у якому, зокрема, має бути зазначено вид документації із землеустрою або з оцінки земель, яку пропонує розробити претендент, перелік вихідних даних, які має надати організатор земельних торгів, та перелік документів і матеріалів, які будуть представлені за результатами виконаних робіт.
- конкурсна пропозиція в окремо запечатаному конверті;
- інші документи та фактичні дані встановлені Комісією, тощо.
5. Конкурсна пропозиція подається в запечатаному конверті і має містити:
- пропозицію про вартість виконання землевпорядних та землеоціночних послуг (робіт) з урахуванням податку на додану вартість;
- строк виконання послуг (робіт) із підготовки лотів до продажу
(у календарних днях);
- додаткові матеріали, встановлені умовами конкурсу (наявність обладнання та матеріально-технічної бази; спеціального приміщення; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт; довідка у довільній формі про наявність досвіду роботи у сфері надання послуг згідно предмету закупівлі, з переліком проданих останніх двох років лотів (земельних ділянок та прав на них) або іншого нерухомого майна із зазначенням їх адреси, стартової ціни та ціни продажу (довідка надається на фірмовому бланку за підписом Учасника та завірена його печаткою (за наявності), договір про надання аналогічних послуг, завірений печаткою учасника (за наявності); довідка про підприємство, де зазначається інформація про фінансову спроможність учасника торгів тощо).
6. Прийняття заяв припиняється за п’ять робочих днів до дати проведення конкурсу.
7. У разі неповноти поданих документів або несвоєчасності їх подання претендент до участі в конкурсі не допускається, про що його письмово повідомляє голова Комісії з зазначенням підстав відмови.
8. Конверти претендентів з конкурсною пропозицією розпечатуються на засіданні Комісії.
9. Відповідальність за достовірність поданої інформації покладається на претендента.
ІІ. Порядок проведення конкурсу
1. Засідання Комісії проводиться у разі присутності не менше двох третин її кількісного складу, а конкурс – за наявності не менше двох учасників конкурсу.
2. Під час обрання переможця із числа учасників конкурсу з відбору виконавців торгів враховується загальна оцінка балів конкурсної пропозиції кожного з учасників за такими критеріями:
- кількість проданих лотів, ціна їх продажу порівняно зі стартовою ціною:
- 3 бали - найбільша пропозиція;
- 2 бали - друга за найбільшою пропозиція;
- 1 бал - інші пропозиції.
3. При обранні переможця із числа учасників конкурсу з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою та оцінки земель враховується загальна оцінка балів конкурсної пропозиції кожного з учасників за такими критеріями:
- запропонована учасником конкурсу вартість послуг (робіт):
15 балів - найменша пропозиція;
12 балів - друга за найменшою пропозиція;
8 балів - третя за найменшою пропозиція;
7 балів - інші пропозиції;
- запропонований учасником конкурсу строк виконання послуг (робіт):
5 балів - найменша пропозиція;
4 бали - друга за найменшою пропозиція;
3 бали - інші пропозиції;
- кількість проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, що розроблені за попередні 24 місяці учасником конкурсу (для претендента на проведення послуг з виконання робіт із землеустрою):
3 бали - найбільша пропозиція;
2 бали - друга за найбільшою пропозиція;
1 бал - інші пропозиції;
- кількість звітів про експертну грошову оцінку земельних ділянок, що складені за попередні 24 місяці учасником конкурсу (у разі обрання виконавця послуг з виконання робіт з оцінки земель):
3 бали - найбільша пропозиція;
2 бали - друга за найбільшою пропозиція;
1 бал - інші пропозиції.
4. Під час обрання переможця із числа учасників конкурсу враховуються додаткові умови конкурсу: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; спеціального приміщення; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт; довідка у довільній формі про наявність досвіду роботи у сфері надання послуг згідно предмету закупівлі, з переліком проданих протягом 12 місяців лотів (земельних ділянок та прав на них) або іншого нерухомого майна із зазначенням їх адреси, стартової ціни та ціни продажу (довідка надається на фірмовому бланку за підписом учасника конкурсу та завірена його печаткою (за наявності), договір про надання аналогічних послуг, завірений печаткою учасника конкурсу (за наявності); довідка про підприємство, де зазначається інформація про фінансову спроможність учасника торгів тощо.
5. Рішення Комісії про обрання переможця приймається шляхом визначення учасника конкурсу, пропозиція якого набрала найбільшу кількість балів.
6. Результати конкурсу оформляються протоколом. Відомість підсумків оцінки конкурсних пропозицій щодо відбору виконавців додається до протоколу. Протокол підписують голова Комісії, секретар та усі присутні на засіданні члени Комісії.
7. За наявності одного учасника конкурсу з відбору виконавців Комісія приймає рішення щодо проведення повторного конкурсу. Якщо на участь у повторному конкурсі надійде заява тільки від претендента, який подавав свою конкурсну пропозицію на попередньому конкурсі, Комісія приймає рішення про укладення з ним договору на виконання послуг з виконання робіт із землеустрою, та/або оцінки земель, або на проведення земельних торгів.
8. Якщо не надійшло жодної заяви на участь у конкурсі або жодна із заяв, що надійшли на участь у конкурсі, не відповідає його умовам, конкурс вважається таким, що не відбувся. У цьому випадку голова Комісії приймає рішення про повторне проведення конкурсу та призначає його дату.
9. У триденний строк після затвердження протоколу Комісія письмово інформує організатора земельних торгів, переможця конкурсу та інших учасників про результати конкурсу.
10. За результатами конкурсу організатор земельних торгів не пізніше ніж протягом 20 днів після затвердження результатів конкурсу укладає з переможцем конкурсу договір на виконання послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель або на проведення земельних торгів.
11. У разі відмови переможця торгів від підписання договору організатор відхиляє пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії пропозиції яких ще не минув. Пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати їх розкриття.
Секретар міської ради О.Ю.ЗАЛЕВСЬКИЙ