Протокол №3 засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м. Дніпродзержинську від: 05 квітня 2016 року

опубліковано: 15 квітня 2016 оновлено: 10 жовтня 2024

КООРДИНАЦІЙНА РАДА

з питань розвитку підприємництва у м.Дніпродзержинську

просп. Комсомольський, 10/12, м. Дніпродзержинськ, 51900, тел.: 2-46-39, тел./факс: 2-49-43,

e-mail: [email protected]

 

 

ПРОТОКОЛ №3

засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва

у м. Дніпродзержинську                                                                

Дата проведення: 05 квітня 2016 року

Початок проведення: 14-00 год.

Місце проведення: пл. Дзержинського,2, кім.223

Головує – заступник голови координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Дніпродзержинську, перший заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів міської ради Плахотнік О.О.

За секретаря координаційної ради – заступник начальника відділу регуляторної політики та розвитку підприємництва управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради Воронова С.А.

Присутні: перелік присутніх додається.

ЧЕРГА ДЕННА:

  1. Інформація Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області щодо посилення заходів контролю за порушення вимог діючого трудового законодавства України.
  2. Щодо альтернативних механізмів передачі нерухомого комунального майна в користування суб’єктам господарювання та пропозиції
    щодо їх впровадження.
  3. Щодо перших результатів впровадження в місті практики електронних закупівель в електронній системі державних закупівель ProZorro.
  4. Щодо незаконної торгівлі алкогольними напоями на території міста.

СЛУХАЛИ:

Вступне слово:

         ПЛАХОТНІКА Олександра Олеговича – заступника голови координаційної ради, першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – щодо погодження питань робочої частини порядку денного.

ВИСТУПИЛИ:

З першого питання: СОЛОВЙОВА Ольга Вікторівна – завідувач сектором з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів у м.Дніпродзержинськ Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області – про роботу Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області (поштова адреса: 49050, м.Дніпропетровськ, вул.Казакова, 3; телефон для довідок: (056) 776-74-43; офіційний E-mail: [email protected]); про відповідальність роботодавців
за порушення законодавства про працю (щодо штрафів передбачених ст.265 Кодексу законів про працю України; ст.41 Кодексу України про адміністративні правопорушення; ст. 172 Кримінального кодексу України); про трудовий договір (ст.21 Кодексу законів про працю України); про порядок та підстави здійснення планових та позапланових перевірок.

Матеріали доповіді додаються.

СЕЛЕЗНЬОВ Андрій Миколайович – директор ПП «БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СЕРВІС» – щодо органів, які мають право здійснювати перевірки з питань дотримання законодавства про працю та застосовувати штрафні санкції вразі встановлення відповідних порушень; щодо наявності повноважень у органів Державної фіскальної служби України для здійснення таких перевірок.

ВІТЛІН Ян Юрійович – фізична особа-підприємець – щодо процедури звільнення працівника, який тривалий час відсутній на робочому місці та не виходить на зв'язок з роботодавцем – фізичною особою-підприємцем, який в свою чергу має обмеження щодо набору штатних працівників і не може поки триває процедура звільнення офіційно оформити нового працівника, який фактично приступив до виконання обов’язків; щодо необхідності надання роз’яснень контролюючих органів, як будуть трактовані дії такого підприємця, якщо він прийме працівника на роботу (повідомить територіальні органи Державної фіскальної служби про прийняття працівника на роботу) не звільнив працівника з яким відсутній зв'язок.

СОЛОВЙОВА Ольга Вікторівна – завідувач сектором з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів у м.Дніпродзержинськ Головного управління Держпраці
у Дніпропетровській області – щодо обов’язкової необхідності дотримання порядку документування відсутності працівника на робочому місці (прогулу) та звільнення за прогул, що чітко передбачено нормами діючого законодавства; зауважила на тому, що перевірки з питань дотримання законодавства про працю здійснюються виключно органами Держпраці України; плани проведення перевірок суб’єктів господарювання територіальних органів Державної служби України з питань праці розміщено на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

З другого питання: КОРІНЬ Олена Віталіївна – начальник відділу оренди нерухомого майна департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно міської ради – про альтернативні механізми передачі нерухомого комунального майна в користування суб’єктам господарювання (про концесію та фінансовий лізинг; щодо діючого законодавства, яке регулює концесійну та лізингову діяльність; про переваги оренди перед концесією та лізингом).

Матеріали доповіді додаються.

З третього питання: СКАКУН Олександр Іванович – директор департаменту економічного розвитку міської ради – про перші результати впровадження в місті практики електронних закупівель в електронній системі державних закупівель ProZorro (про практичний досвід впровадження електронних державних закупівель в місті; про кількість суб’єктів господарювання, які здійснили реєстрацію в електронній системі державних закупівель ProZorro; про роботу комісії з питання впровадження електронної системи державних закупівель ProZorro та розгляд проблемних питань; про розробку департаментом економічного розвитку міської ради єдиного порядку про здійснення закупівель товарів і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Дніпродзержинської міської ради у системі електронних державних закупівель ProZorro).

Матеріали доповіді додаються.

З четвертого питання: ГУРСЬКА Марина Гарріївна – начальник управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради – про роботу управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради з питання недопущення порушень чинного законодавства з реалізації алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пива, а також впорядкування торгівлі зазначеною продукцією (про співпрацю з правоохоронними та контролюючими органами; про рейдові заходи щодо недопущення продажу алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів особам, які не досягли 18-річного віку; щодо існування фактів незаконної торгівлі алкогольними напоями на території міста та повідомлення правоохоронних та контролюючих органів про виявлення таких фактів управлінням; про роботу управління з суб’єктами господарювання, які допустили порушення чинного законодавства та про можливість застосовувати адміністративні та штрафні санкції лише до тих суб’єктів господарювання, які працюють в правовому полі).

БОРСУКОВСЬКА Ольга Анатоліївна заступник начальника відділу споживчого ринку та захисту прав споживачів управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради – щодо дії мораторію на перевірки суб’єктів господарювання, який суттєво ускладнює та обмежує повноваження спеціалістів управління щодо здійснення контролю та проведення заходів з питання недопущення порушень чинного законодавства з реалізації алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пива, а також впорядкування торгівлі зазначеною продукцією; про підготовку управлінням, за дорученням міського голови Білоусова А.Л., рішення про заборону продажу алкогольних напоїв в нічний час в торгових об'єктах, а саме проекту регуляторного акта «Про заборону роздрібної торгівлі алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом (окрім безалкогольного) у нічний час у м.Дніпродзержинськ».

Матеріали доповіді додаються.

 

ДОРОЩУК Володимир Павлович – начальник відділу громадської безпеки Дніпродзержинського відділу поліції ГУ Національної поліції в Дніпропетровській області – щодо проведеної роботи Дніпродзержинського відділу поліції ГУ Національної поліції
в Дніпропетровській області з питання недопущення незаконного продажу алкоголю на території міста за період 2015 – І квартал 2016 р.р.; щодо
дій правоохоронних органів в разі коли не можливо визначити власника тимчасової споруди (торгового об’єкта) в якій здійснюється незаконний продаж алкоголю, сигарет тощо.

ПЛАХОТНІК Олександр Олегович – заступник голови координаційної ради, перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – щодо доцільності прийняття рішення про заборону продажу спиртних напоїв в нічний час в торгових об'єктах з метою зменшення кількості правопорушень у нічний час, зниження на території міста рівня алкоголізму, підвищення загального рівня здоров’я мешканців міста.

Виступили представники підприємців міста:

ВІТЛІН Ян Юрійович – фізична особа-підприємець; ЗАЛОГА Галина Антонівна – голова профспілкової організації малого та середнього бізнесу «Єднання»; НЕСТЕРЕНКО Олександра Євгенівна – фізична особа-підприємець; МАРКІН Віталій Вікторович – фізична особа-підприємець, представник ГО «Автомайдан Дніпродзержинська» – щодо недоцільності прийняття рішення, яке буде впливати та обмежувати діяльність лише підприємців, які працюють в правовому полі (мають ліцензію та сумлінно сплачують податки) та не передбачає механізму боротьби з незаконними об’єктами торгівлі алкогольними напоями тощо; щодо необхідності проведення громадських слухань з даного питання.

БОНДАРЕНКО Руслан Вікторович – представник ГО «Новий час»; БОВКУН Олександр Вікторович – заступник начальника штабу національного захисту Дніпропетровської області м.Дніпродзержинськ – щодо роботи ГО «Новий час» за напрямом незаконного продажу алкоголю у місті; щодо необхідності підтримати ініціативу міського голови з питання заборони продажу спиртних напоїв в нічний час в торгових об'єктах міста, що суттєво обмежить споживання алкогольних напоїв серед молоді та зменшить кількість нічних правопорушень.

УХВАЛИЛИ:

  1. Інформацію доповідачів взяти до відома.

2. Управлінню надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради:

- розмістити інформацію про відповідальність за порушення законодавства про працю на офіційному сайті міської ради;

- підготувати лист до Дніпродзержинської ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області щодо повноважень органів Державної фіскальної служби України на здійснення перевірок та застосування штрафних санкцій з питань дотримання законодавства про працю (в частині фіксування фактів допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору; як будуть трактовані дії підприємця, який прийме працівника на роботу (повідомить територіальні органи Державної фіскальної служби про прийняття працівника на роботу) не звільнив працівника, який тривалий час без пояснень відсутній на робочому місці, з яким відсутній зв'язок та щодо якого розпочато тривалу процедуру звільнення, яка передбачена діючим законодавствам, та в той же час роботодавець (ФОП 2 група) перевищить дозволену законодавством кількість найманих працівників);

- підготувати лист до Державної регуляторної служби України про надання роз’яснень підприємцям, як не допустити порушення вимог чинного законодавства про працю не порушивши вимог податкового законодавства, у разі, коли неможливо швидко звільнити зниклого працівника через його зникнення та відсутності з ним зв’язку, а роботодавцю (ФОП 2 група) через технологічний процес на виробництві необхідно прийняти на роботу нового працівника.

 

 

 

Заступник голови

координаційної ради                                                                  О.О.ПЛАХОТНІК

 

 

 

За секретаря: заступник начальника відділу

регуляторної політики та розвитку
підприємництва управління надання
муніципальних послуг та розвитку
підприємництва (Міський центр

муніципальних послуг) міської ради                                                        С.А.ВОРОНОВА