Протокол №1 засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м. Дніпродзержинську від 02 лютого 2016 року

опубліковано: 15 квітня 2016 оновлено: 15 квітня 2016

КООРДИНАЦІЙНА РАДА

з питань розвитку підприємництва у м.Дніпродзержинську

просп. Комсомольський, 10/12, м. Дніпродзержинськ, 51900, тел.: 2-46-39, тел./факс: 2-49-43,

e-mail: [email protected]

 

 

ПРОТОКОЛ №1

засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва

у м. Дніпродзержинську                                                                

Дата проведення: 02 лютого 2016 року

Початок проведення: 14-00 год.

Місце проведення: пл. Дзержинського,2, кім.223

Головує – заступник голови координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Дніпродзержинську, перший заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів міської ради Плахотнік О.О.

За секретаря координаційної ради – заступник начальника відділу регуляторної політики та розвитку підприємництва управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради Воронова С.А.

Присутні: перелік присутніх додається.

ЧЕРГА ДЕННА:

  1. Обговорення проектів регуляторних актів:

1.1. Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради
від 26.05.2010 №187 «Про забезпечення в місті надання послуг
з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій»;

1.2. Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради
від 27.06.2012 №233 «Про забезпечення в місті надання послуг
з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій».

1.3. Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради
від 29.11.2013 №950-43/VI «Про затвердження положення про конкурсний відбір страховиків орендованих об’єктів комунальної власності міста»;

1.4. Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради
від 31.08.2011 №182-11VI «Про затвердження Методики розрахунку орендної  плати та пропорцій її розподілу між відповідним бюджетом, орендодавцем і балансоутримувачем для об’єктів, що перебувають
у комунальній власності територіальної громади м.Дніпродзержинська».

1.5. Про встановлення тарифів (цін) на платні послуги,
що надаються архівним управлінням м.Дніпродзержинська міської ради
населенню, бюджетним установам та іншим споживачам.

  1. Обговорення питань щодо Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та їх архітектурні типи на території Баглійського, Дніпровського та Заводського районів міста.

СЛУХАЛИ:

Вступне слово:

         ПЛАХОТНІКА Олександра Олеговича – заступника голови координаційної ради, першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – щодо питань робочої частини порядку денного.

ВИСТУПИЛИ:

З першого питання: ПОНІЗОВ Сергій Євгенович – директор департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради – про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради
від 26.05.2010 №187 «Про забезпечення в місті надання послуг
з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій»; про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 27.06.2012 №233 «Про забезпечення в місті надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій».

Матеріали доповіді додаються.

РОЩИНА Тетяна Василівна – заступник директора департаменту комунальної власності та земельних відносин міської ради – про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 29.11.2013 №950-43/VI «Про затвердження положення про конкурсний відбір страховиків орендованих об’єктів комунальної власності міста»; про внесення змін та доповнень
до рішення міської ради від 31.08.2011 №182-11VI «Про затвердження Методики розрахунку орендної  плати та пропорцій її розподілу між відповідним бюджетом, орендодавцем і балансоутримувачем для об’єктів,
що перебувають у комунальній власності територіальної громади м.Дніпродзержинська».

Матеріали доповіді додаються.

КУЛІНІЧ Галина Олександрівна – начальник архівного управління м.Дніпродзержинська – про встановлення тарифів (цін) на платні послуги,
що надаються архівним управлінням м.Дніпродзержинська міської ради
населенню, бюджетним установам та іншим споживачам.

Матеріали доповіді додаються.

З другого питання: РАДЧЕНКО Ірина Федорівна – начальник управління містобудування та архітектури міської ради – головний архітектор міста – щодо етапів розробки Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та їх архітектурних типів на території Баглійського, Дніпровського та Заводського районів міста; щодо необхідності затвердження загальних правил розміщення тимчасових споруд та проблем, які виникають у зв’язку з їх відсутністю; щодо обов’язкового здійснення регуляторної процедури відносно проекту рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та їх архітектурних типів на території Баглійського, Дніпровського та Заводського районів міста»; щодо перспективного розміщення тимчасових споруд.

Матеріали доповіді додаються.

МАНАЄНКОВ Олег Сергійович – представник суб’єктів господарювання міста – щодо ризиків виникнення соціальної напруги через відсутність
в проекті Комплексної схеми великої кількості тимчасових споруд,
які фактично на теперішній час існують та здійснюють господарську діяльність; щодо протоколу громадських слухань від 06.01.2016.

ЖИР Наталя Миколаївна – представник суб’єктів господарювання міста –  щодо неможливості єдиного підходу до підприємців, які здійснюють господарську діяльність в правовому полі та підприємців, які встановили свої об’єкти торгівлі самовільно.

ПІДЛІСНИЙ Роман Васильович – представник ГО «Громадська сила» – зауважив щодо визначення основних термінів, що вживаються у пояснювальній записці.

ЗАХАРОВ Олександр Вікторович – представник ГО «Самозахист підприємців» – щодо недосконалості запропонованих механізмів.

ГАДЖИКЕРІМОВ Аріф Пірмагомедович – головний архітектор Державного проектного інституту «Дніпродзержинськцивільпроект» – щодо відсутності у місті нормативно-правового акта, який би регулював визначення місць розташування тимчасових споруд з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою.

 

УХВАЛИЛИ:

  1. Інформацію доповідачів взяти до відома.

2. Департаменту комунальної власності та земельних відносин міської ради розглянути та опрацювати пропозицію координаційної ради до проекту регуляторного акта – про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 31.08.2011 №182-11VI «Про затвердження Методики розрахунку орендної  плати та пропорцій її розподілу між відповідним бюджетом, орендодавцем і балансоутримувачем для об’єктів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади м.Дніпродзержинська». А саме внести зміни до проекту регуляторного акта в частині доповнення пункту 6 додатка 1 до рішення наступним абзацом:

«У разі передачі в оренду спецтехніки та легкового транспорту приватним структурам розмір річної орендної плати визначається за згодою сторін, але не менше, як 30% вартості орендованого майна за незалежною оцінкою
і узгоджується департаментом комунальної власності та земельних відносин міської ради».

Тому, як на думку членів координаційної ради, 300% вартості орендованого майна за незалежною оцінкою не є економічно обґрунтованим відсотком, до того ж затвердження такого розміру річної орендної плати взагалі унеможливить передачу в оренду спецтехніки та легкового транспорту приватним структурам.

3. Рекомендувати до 04.03.2015 фізичним та юридичним особам, їх об’єднанням (суб’єктам господарювання, громадським організаціям, мешканцям міста) надати до управління містобудування та архітектури міської ради зауваження та пропозиції щодо проекту регуляторного акта «Про затвердження комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та їх архітектурних типів на території Баглійського, Дніпровського та Заводського районів міста» та до відповідного аналізу регуляторного впливу.

4. Управлінню містобудування та архітектури міської ради проінформувати координаційну раду про результати розгляду наданих зауважень та пропозицій до проекту регуляторного акта «Про затвердження комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та їх архітектурних типів на території Баглійського, Дніпровського та Заводського районів міста».

5. Управлінню надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради включити до порядку денного наступного засідання координаційної ради питання щодо діючих ставок оренди комунального майна, методики їх формування та можливості їх перегляду.

 

 

Заступник голови

координаційної ради                                                                  О.О.ПЛАХОТНІК

 

 

 

 

 

За секретаря: заступник начальника відділу

регуляторної політики та розвитку
підприємництва управління надання
муніципальних послуг та розвитку
підприємництва (Міський центр

муніципальних послуг) міської ради                                                        С.А.ВОРОНОВА