У лівобережній поліклініці Кам`янського замість реєстратури створили єдиний контакт-центр
У Кам'янському Центрі первинної медико-санітарної допомоги №1 (лівобережна поліклініка) створили і запустили в роботу єдиний контакт-центр. Тепер замість номерів реєстратури з 7:30 до 20:00 працює багатоканальна телефонна лінія, розподіляючи дзвінки на трьох операторів, з єдиним мобільним номером: 068-740-29-52, за яким пацієнти можуть записатися до лікаря і дізнатися всю потрібну інформацію. При необхідності диспетчер контакт-центру може з'єднати пацієнта з його лікуючим сімейним лікарем для консультації онлайн. Робочі місця оснащені зручними засобами зв'язку так, щоб оператори могли вільно спілкуватися з людьми, не заважаючи один одному. Ремонт і переоснащення реєстратури проводилося за рахунок національної служби здоров'я України і міського бюджету за сприяння Кам'янського міського голови Андрія Білоусова.
«Основна мета контакт-центру – якісне обслуговування пацієнтів. Оператори здійснюють повну телефонну комунікацію між лікарем і пацієнтом. Також створена електронна пошта медичного закладу, куди пацієнт може направити свій лист і отримати зворотній зв'язок», - сказала головний лікар ЦПМСД №1 Лариса Полюлях.
Розумний розподіл дзвінків в контакт-центрі і живих консультацій дозволяє не створювати черг, що особливо важливо в період пандемії Covid-19.
Єдиний номер контакт-центру (068-740-29-52) та адресу електронної пошти ([email protected]) можна знайти в соціальних мережах і на візитках, які роздають усім відвідувачам поліклініки.
Багатоканальні контакт-центри планується створити також і в амбулаторіях ЦПМСД № 3.





