За період з 08.08.2016 по 14.08.2016
Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету
1. За період з 08.08.2016 по 14.08.2016 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 32822,6 тис.грн, в тому числі офіційні трансферти − 26562,0 тис.грн.
Власних доходів загального фонду отримано в сумі 6260,6 тис.грн, у тому числі:
- податку на доходи фізичних осіб – 2905,8 тис.грн;
- єдиного податку – 2252,0 тис.грн;
- плати за землю – 657,9 тис.грн;
- інших надходжень − 444,9 тис.грн.
2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету з урахуванням перехідного залишку здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 50281,7 тис.грн, у тому числі:
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:
- закладам освіти та охорони здоров’я заробітна плата з нарахуваннями за І половину серпня п.р. – 10363,0 тис.грн, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 327,0 тис.грн, придбання меблів для дитячого садка, постільної білизни, ігрового комплексу, апаратури для акустичної системи, обладнання для медичного кабінету – 475,0 тис.грн, придбання кухонного обладнання для СЗШ №29, 22, НВК №15 – 101,0 тис.грн, теплового лічильника для СЗШ №9 – 197,5 тис.грн;
- виплата допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам – 15649,7 тис.грн, поштовий збір 3,5 тис.грн;
- виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 476,0 тис.грн;
- відшкодування пільговим категоріям населення вартості твердого палива та скрапленого газу – 7,1 тис.грн
За рахунок коштів міського бюджету:
- бюджетним установам міста на: заробітну плату з нарахуваннями за І половину серпня п.р. – 7280,8 тис.грн оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 204,4 тис.грн, медикаменти та перев’язувальні матеріали – 1468,1 тис.грн, продукти харчування – 378,6 тис.грн, сплату податків – 74,9 тис.грн, відрядження – 3,7 тис.грн, відшкодування вартості за пільгові медикаменти – 766,1 тис.грн, пільгові пенсії – 121,4 тис.грн, стипендії обдарованим спортсменам – 82,7 тис.грн, придбання метало пластикових вікон, лінолеуму та шкільного обладнання для СЗШ №35, 26 (на виконання депутатських повноважень) – 154,8 тис.грн,
- паливно-мастильні матеріали – 200,2 тис.грн, придбання канцелярських, господарчих товарів, штампів, печаток, табличок – 201,5 тис.грн, заправка та ремонт картриджів – 4,7 тис.грн, програмне обслуговування – 13,2 тис.грн, послуги зв’язку – 34,1 тис.грн, поточний ремонт приміщень та обладнання – 98,1 тис.грн, дезінфекція, вивіз відходів, послуги СЕС – 9,9 тис.грн, охорона, оренда – 23,4 тис.грн, технічне обслуговування обладнання і приладів – 23,1 тис.грн, повірка облікових та вимірювальних приладів – 17,8 тис.грн, придбання підручників для СЗШ №18, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 38, 39, 40 – 57,1 тис.грн, капітальний ремонт покрівлі в СЗШ №25 – 229,9 тис.грн, придбання кондиціонерів та шлагбаума для органів місцевого самоврядування – 65,0 тис.грн, капітальний ремонт приміщення Дніпровської районної адміністрації – 59,7 тис.грн;
- надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі: громадським організаціям інвалідів та ветеранів – 23,8 тис.грн, редакції газети «Відомості» - 29,2 тис.грн, КЗ «Дніпродзержинський академічний музично-драматичний театр ім. Л.Українки» - 270,4 тис.грн, СК «Прометей» - 104,7 тис.грн, ФСТ «Україна» - 3,3 тис.грн, комплексним ДЮСШ «Авангард», «Дзержинка», «Промінь» - 83,7 тис.грн, органам самоорганізації населення – 5,5 тис.грн, КАТП 042802 – 285,0 тис.грн;
- поточний ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання, водовідведення, електропостачання та їх аварійне обслуговування – 1 017,1 тис.грн;
- придбання бетонних вуличних урн – 49,5 тис.грн, стійок залізобетонних віброваних для електромереж вуличного освітлення – 196,8 тис.грн;
- утримання зелених насаджень загального та спеціального призначення – 386,7 тис.грн;
- нанесення дорожньої розмітки – 425,2 тис.грн; -
технічне обслуговування каналізаційних систем на території загального користування – 396,7 тис.грн;
- поточний ремонт мостів і шляхопроводів – 240,3 тис.грн;
- вилов, транспортування, стерилізація безпритульних тварин, збір трупів тварин з території міста та їх транспортування до холодильної камери, зберігання біовідходів (трупів тварин) – 35,7 тис.грн;
- громадські роботи – 21,0 тис.грн;
- реконструкція елінгу для зберігання лодок (в т.ч. коригування проектно-кошторисної документації) – 88,4 тис.грн;
- послуги щодо благоустрою (викошування карантинних трав) – 53,9 тис.грн;
- придбання зупинок громадського транспорту – 153,2 тис.грн;
- надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі - виконання робіт по капітальному ремонту житлових будинків (покрівлі) – 319,7 тис.грн;
- проведення заходів з захисту населення від факторів радіаційного забруднення навколишнього природного середовища в зоні впливу хвостосховища по вул. Лазо – 69,6 тис.грн;
- заходи з впровадження інформаційної системи транспорту – 92,0 тис.грн;
- придбання обладнання, інструментів, запасних частин, матеріалів та послуг для проведення капітального, середнього, поточного ремонтів рухомого складу, трамвайної колії, контактно-кабельної мережі та тягових підстанцій КП «Трамвай» – 6 635,1 тис.грн;
- інші видатки – 122,2 тис.грн.
Директор департаменту фінансів Т.М. ШЕВЧЕНКО