У Кам’янському центрі зайнятості відвідувачів реєструє директор

опубліковано: 15 серпня 2019 оновлено: 15 серпня 2019

З метою підвищення рівня сервісу та сприяння позитивному іміджу служби, директор Кам’янського центру зайнятості Олег Морохов прийняв рішення не просто контролювати якість роботи фахівців, а особисто попрацювати реєстратором центру зайнятості.

Реєстратори – це ті фахівці, які зустрічають клієнтів Центру та надають першу консультацію та допомогу людям, які лишились без роботи. Від першого спілкування з реєстратором, його компетентності та уважності, залежить оцінка роботи усієї установи та подальша вмотивованість шукача роботи до працевлаштування – впевнені у міському центрі зайнятості.

Олег Морохов вважає, що робота реєстраторів повинна бути на постійному контролі у керівника, а той факт, що директор особисто здійснюватиме прийом та допомагатиме в пошуках роботи, сприятиме як його позитивному іміджу, так і служби зайнятості в цілому. 

Керівник Центру анкетував та проводив первинне профілювання клієнтів – проводив оцінку можливостей працевлаштування людини, з’ясовував інформацію про професійну кваліфікацію, освіту та професійний рівень, відповідно до яких підбирав вакансії та домовлявся про зустріч шукачів роботи з роботодавцями, допомагав безробітним скласти та розмістити в Інтернет-ресурсах резюме, інформував про можливість професійного навчання, запрошував відвідати заходи служби зайнятості

За час роботи директор Кам’янського міського центру зайнятості провів прийом 14 громадян, здійснив первинне профілювання 3 особам, 4 шукачів роботи скерував до кар’єрних радників, які надалі будуть опікуватися їх працевлаштуванням, а 3 шукачів роботи працевлаштовані на постійне місце роботи зі стабільною заробітною платою.

«Працюючи реєстратором, сам відчув, що робота вимагає системності, професіоналізму, психологічних навиків та стресостійкості. Потрібно систематично проводити тренінги для фахівців центру зайнятості за участю практикуючих психологів. Це допоможе відпрацювати навички встановлення контакту та підвищить якість надання послуг населенню», – зазначив Олег Морохов після здійснення первинного прийому та реєстрації громадян.