За період з 07.11.2016 по 13.11.2016
Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету
1. За період з 07.11.2016 по 13.11.2016 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 40430,4 тис.грн, в тому числі офіційні трансферти − 33026,6 тис.грн.
Власних доходів загального фонду отримано в сумі 7403,8 тис.грн, у тому числі:
- податку на доходи фізичних осіб – 4801,9 тис.грн;
- єдиного податку – 1999,8 тис.грн;
- плати за землю – 423,4 тис.грн;
- плати за оренду комунального майна – 62,9 тис.грн;
- інших надходжень − 115,8 тис.грн.
2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету з урахуванням перехідного залишку здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 44328,8 тис.грн, у тому числі:
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:
- закладам освіти та охрони здоров’я оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 4263,9 тис.грн;
- відшкодування пільговим категоріям населення вартості комунальних послуг та енергоносіїв – 3,3 тис.грн;
- виплата допомоги сім’ям з дітьми – 18035,3 тис.грн та прийомним сім’ям і дитячим будинкам сімейного типу – 542,3 тис.грн;
- заходи щодо соціально-економічного розвитку окремих територій між місцевими бюджетами – 6 256,0 тис.грн;
За рахунок коштів обласного бюджету:
- на виконання депутатських повноважень депутатів обласної ради Захорольського О.І., Плахотнік О.О., Скворцова В.О надання матеріальної допомоги громадянам – 68,5 тис.грн
За рахунок коштів міського бюджету:
- бюджетним установам міста на: оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 3096,7 тис.грн, медикаменти та перев’язувальні матеріали – 977,7 тис.грн, продукти харчування – 3920,1 тис.грн, видатки на відрядження – 25,0 тис.грн, надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі: КЗ «Дніпродзержинський академічний музично-драматичний театр ім. Л.Українки» - 22,0 тис.грн,, організації ветеранів України Заводського району – 3,2 тис.грн, матеріальна допомога громадянам міста – 94,6 тис.грн, виплати дітям-сиротам, страхування, придбання спортивної та шкільної форми – 8,0 тис.грн, відшкодування вартості за пільгові медикаменти – 598,2 тис.грн, пільгові пенсії – 170,9 тис.грн, спортивні заходи – 29,0 тис.грн, паливно-мастильні матеріали, запчастини до авто, страхування авто, водіїв – 50,8 тис.грн, обладнання для закладів освіти та соціального захисту населення (електролічильник, електротрансформатор, комплектуючі до фільтру) - 8,5 тис.грн, канцтовари, госптовари, будматеріали, марки, конверти – 137,7 тис.грн, послуги зв’язку – 24,0 тис.грн, послуги з охорони – 32,4 тис.грн, поточні ремонти обладнання та приміщень закладів освіти та охорони здоров’я – 225,3 тис.грн, вивіз ТПВ, дезроботи, послуги СЕС – 23,8 тис.грн, повірка та техобслуговування облікових та вимірювальних приладів – 56,9 тис.грн, програмне обслуговування – 15,9 тис.грн, гідрологічне обстеження – 29,3 тис.грн, інформаційні послуги – 10,2 тис.грн, атестація робочих місць – 6,0 тис.грн, придбання приймально-контрольного приладу для центру соціально-психололгічної реабілітації дітей – 7,8 тис.грн, розробка робочого проекту по об’єкту «Капітальний ремонт ліфтів» в міській лікарні №7 – 38,5 тис.грн;
- на виконання депутатських повноважень: придбання парт та стільців в СЗШ №27, металопластикових конструкцій для НВК №26, світлодіодних світильників для освітлення території СЗШ №35, системний блок, сантехніка та канцтовари для ДЮСШ №4, відновлення роботи туалетної кімнати в гімназії №39 – 50,5 тис.грн.
- придбання мотокоси – 13,5 тис.грн;
- придбання систем відеоспостереження та серверного обладнання – 253,2 тис.грн;
- підключення та обслуговування приладів навігаційних систем (GPS) – 35,4 тис.грн;
- освітлення міста – 316,4 тис.грн;
- поповнення статутного капіталу КП"Трамвай" придбання обладнання, інструментів, запасних частин, матеріалів та послуг для проведення капітального, середнього, поточного ремонтів рухомого складу, трамвайної колії, контактно-кабельної мережі та тягових підстанцій – 2 404,6 тис.грн;
- послуги з охорони гуртожитків,будівель – 76,9 тис.грн;
- послуги щодо благоустрою : підбирання та транспортування побутових відходів і сміття , очищування /дезроботи/ – 123,8 тис.грн;
- збирання безпечних відходів – 48,0 тис.грн;
- утримання зелених насаджень загального користування та спеціального призначення – 604,4 тис.грн;
- поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Костромській шляхом засипки шлаком – 50,0 тис.грн;
- поточний ремонт зовнішньої зливової системи – 48,5 тис.грн;
- послуга по догляду за кладовищами: санітарне утримання – 110,2 тис.грн;
- доставка померлих на території міста; поховання одиноких громадян та осіб та без певного місця проживання на кладовищах міста – 203,2 тис.грн;
- відлов та транспортування безпритульних тварин; стерилізація безпритульних котів і собак – 104,2 тис.грн;
- громадські роботи – 23,1 тис.грн;
- ПКД, експертиза "Капремонт колонади головного входу на стад."Перемога" та "Капремонт громадського туалету на стадіоні "Перемога" – 58,7 тис.грн;
- будівництво стадіону КЗ «Дитячо-юнацька футбольна школа «Надія» Кам’янської міської ради (в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації) – 80,0 тис.грн;
- реконструкція гуртожитку за адресою просп.Конституції,32 під соціальне житло (коригування робочого проекту) – 60,3 тис.грн;
- ПКД, "Реконструкція будівлі АЗПСМ №1,2 КЗОЗ ДМР "ЦПМСД №3" просп.Свободи, 20-А (утеплення фасаду, заміна вікон та дверей, система опалення, водопостачання та розташування модульної котельні) – 104,8 тис.грн;
- реконструкція стадіону КЗ «СК «Прометей (в т.ч. ПКД) – 73,2 тис.грн;
- реконструкція житлового будинку №9,10,11,13 розташованого в селищі Світле, (система газопостачання, опалення та гарячого водопостачання) (в т.ч. коригування кошторисної документації) – 14,6 тис.грн;
- реконструкція з розширенням будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини №9 КЗОЗ ДМР центр первинної медико-санітарної допомоги №3, за адресою вул.Дальня, 3(у т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації) – 138,2 тис.грн;
- капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Дніпропетровській (виготовлення ПКД); капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Йосипа Манаєнкова (експертиза ПКД ); капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Прикордонна (експертиза ПКД) – 96,6 тис.грн;
- заходи по озелененню міста (в т.ч. технагляд) – 341,0 тис.грн;
- проведення заходів з захисту населення від факторів радіаційного забруднення навколишнього природного середовища в зоні впливу хвостосховища по вул. Лазо – 65,2 тис.грн;
- інші видатки – 48,5 тис.грн.
Директор департаменту фінансів Т.М. ШЕВЧЕНКО