Комфортний сервіс: у Кам’янському після реконструкції відкрили оновлений Центр обслуговування клієнтів ДТЕК «Дніпровські електромережі»
У Кам’янському після реконструкції знову відкрили для відвідування єдиний Центр обслуговування клієнтів (ЦОК) ДТЕК «Дніпровські електромережі» за адресою: вулиця Курська, 43. До послуг жителів міста ‑ оновлений офіс з просторими залами очікування і прийомом фахівців. Тепер в комфортних умовах 116 тисяч побутових і юридичних клієнтів зможуть отримувати повний спектр послуг.
Прийом ведуть 6 фахівців, які допоможуть з будь-якими питаннями, пов'язаними з діяльністю Оператора системи розподілу. У їх числі - установка і робота лічильників, якість електропостачання, підключення до електромереж, оформлення переходу на електроопалення та інше.
17 серпня в церемонії відкриття оновленого Центру взяли участь Кам'янський міський голова Андрій Білоусов і генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук.
«ДТЕК розуміє потреби сучасних клієнтів. Ми будуємо новий клієнтський сервіс: зручність і простота, можливість отримати 90% послуг - онлайн, інформування через зручні для наших клієнтів канали. Як і інші ЦОКи компанії, Центр в Кам'янському абсолютно багатофункціональний і працює за принципом «єдиного вікна» - без прив'язки до місця прописки абонента. Так що обслуговуватися в ньому можуть не тільки клієнти Кам’янського, а й сусідніх населених пунктів. Завдяки СRM-системі бази даних, фахівець, що веде прийом, завжди має в своєму розпорядженні повне «досьє» історії спілкування з клієнтом, з урахуванням його звернень і побажань, і може оперативно надати повний перелік послуг», - підкреслив генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук.
Для економії часу і зручності управління потоками відвідувачів здійснюється за допомогою електронної черги. Отримавши талончик в терміналі, клієнт може відстежувати свій номер і відразу отримує доступ до першого ж вільного фахівця. Передбачені також всі умови для перебування клієнтів з обмеженими фізичними можливостями, включаючи пандуси і кнопки спеціального виклику. Є дитячий куточок для відвідувачів з дітьми, де вони можуть на якийсь час залишити своїх чад помалювати і зайнятися розвиваючими іграми.
За підтримки міської влади Кам’янського упорядкували й прилеглу територію: заасфальтували, встановили вуличне освітлення.
«Для нас дуже важливо, що компанія ДТЕК «Дніпровські електромережі» повністю оновила пункт прийому наших громадян. Щодоби сюди за допомогою звертається більше 100 городян. Також важливим є створення в Центрі електронної черги для зручності клієнтів. Зі свого боку ми провели роботи з благоустрою прилеглої території - заасфальтували дорогу і відновили зовнішнє освітлення. Я також радий нашій співпраці з компанією ДТЕК в сфері модернізації мереж Соцміста і «БАМу», де робиться все можливе, щоб забезпечити людей надійним електропостачанням в цьому осінньо-зимовому періоді, коли в Південному районі вже не буде централізованого опалення», ‑ зазначив міський голова Андрій Білоусов.
Оновлений Центр обслуговування клієнтів буде працювати з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 17:00. З 17 серпня цей та інші 29 ЦОКів ДТЕК «Дніпровські електромережі» відновлює прийом клієнтів, але з карантинними обмеженнями - обов'язковим масковим режимом і дезінфекцією приміщень.
Нагадаємо, що з 17 березня через карантин ДТЕК «Дніпровські електромережі» припинили особистий прийом в ЦОКах, а обслуговування клієнтів здійснювалося в дистанційному режимі.






