За період з 10.10.2016 по 14.10.2016

опубліковано: 17 жовтня 2016 оновлено: 25 жовтня 2016

Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету

          1. За період з 10.10.2016 по 13.10.2016 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 20614,5 тис.грн, в тому числі офіційні трансферти − 14782,1 тис.грн.

                Власних доходів загального фонду отримано в сумі 5832,4 тис.грн, у тому числі:

- податку на доходи фізичних осіб – 4447,0 тис.грн;

- єдиного податку – 898,9 тис.грн;

- плати за землю – 274,8 тис.грн;

- інших надходжень − 211,7 тис.грн.

               2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету з урахуванням перехідного залишку здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 38603,4 тис.грн, у тому числі:

               За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:

- закладам освіти та охорони здоров’я: заробітна плата з нарахуваннями за І половину жовтня п.р. – 12781,7 тис.грн, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 236,3 тис.грн;

- виплата допомоги прийомним сім’ям та дитячим будинкам сімейного типу – 491,0 тис.грн;

- відшкодування пільговим категоріям населення вартості скрапленого газу та твердого палива – 3,8 тис.грн;

- передплата вартості будівельних робіт по капітальному ремонту покрівлі ДНЗ №39 – 87,5 тис.грн.

                За рахунок коштів обласного бюджету:

- на виконання депутатських повноважень депутата обласної ради Плахотнік О.О. придбання пральної машини-автомату територіальному центру соціального обслуговування Дніпровського району – 8,2 тис.грн

                 За рахунок коштів міського бюджету:

- бюджетним установам міста на: заробітну плату з нарахуваннями за І половину жовтня п.р. – 9244,3 тис.грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 605,2 тис.грн, медикаменти та перев’язувальні матеріали – 1545,8 тис.грн, продукти харчування – 3977,3 тис.грн, сплату податків – 10,0 тис.грн, видатки на відрядження – 32,8 тис.грн, навчання на курсах – 5,0 тис.грн, відшкодування вартості за пільгові медикаменти – 477,8 тис.грн, пільгові пенсії – 192,6 тис.грн, паливно-мастильні матеріали – 184,1 тис.грн, транспортні послуги – 24,1 тис.грн, віконні блоки – 35,0 тис.грн, канцтовари, госптовари – 156,5 тис.грн, оргтехніка та комплектуючі – 32,1 тис.грн, меблі, дзеркала для установ освіти – 72,2 тис.грн, послуги зв’язку – 68,7 тис.грн, вивіз ТПВ, дезінфекція, послуги СЕС – 27,2 тис.грн, послуги з охорони – 109,2 тис.грн, програмне обслуговування – 17,2 тис.грн, повірка та техобслуговування облікових та вимірювальних приладів – 67,4 тис.грн, поточні ремонти обладнання та приміщень – 160,9 тис.грн, монтаж електроплит в закладах освіти – 51,9 тис.грн, водонагрівач – 4,0 тис.грн, введення в експлуатацію дитячого майданчика – 50,0 тис.грн, інформаційні послуги – 29,0 тис.грн, виготовлення технічної документації – 12,9 тис.грн, придбання кондиціонеру для онкохірургічного відділення міської лікарні №9 – 6,5 тис.грн, придбання пиловсмоктувачів, мережевого та периферійного обладнання для міської ради – 191,3 тис.грн, оплата послуг з технічного нагляду капітального ремонту покрівлі приміщення управління соціального захисту адміністрації Дніпровського району – 112,3 тис.грн;

- надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі: КЗ «Дніпродзержинський академічний музично-драматичний театр ім. Л.Українки» - 486,8 тис.грн, СК «Прометей» - 80,4 тис.грн, ФСТ «Україна» - 3,9 тис.грн, комплексним ДЮСШ «Авангард», «Дзержинка», «Промінь» - 67,5 тис.грн, органам самоорганізації населення – 0,4 тис.грн, організації ветеранів України Південного району – 9,6 тис.грн, редакції газети «Відомості» - 62,4 тис.грн,

- стипендія учням ПТНЗ – 989,1 тис.грн, матеріальна допомога сімям загиблих в АТО – 200,0 тис.грн, матеріальна допомога на виконання депутатських повноважень – 2,0 тис.грн, подарункові набори багатодітним сімям – 28,8 тис.грн,

- придбання лавок, столу, обладнання для дитячих майданчиків та спортивного комплексу – 73,7 тис.грн;

- послуги з охорони кладовищ – 81,0 тис.грн;

- освітлення міста – 977,7 тис.грн;

- придбання зупинок громадського транспорту – 128,5 тис.грн;

- поточний ремонт зупинок громадського транспорту – 171,6 тис.грн;

- поточний ремонт дорожнього покриття – 3154,8 тис.грн;

- реконструкція світлофорного об’єкта на перетині просп..Металургів з бул.Будівельників та просп.М.Жукова (у т.ч. ПКД) – 209,8 тис.грн;

- громадські роботи – 15,6 тис.грн;

- благоустрій території міста (знесення погребів, засипка ям, прибирання та перевезення сміття) – 162,9 тис.грн;

- проведення робіт з благоустрою території транзитного містечка по бульв.Героїв (мощення тротуарів, встановлення лавок, урн, улаштування огорожі території, навісів, під’їзних шляхів, озеленення тощо) – 388,4 тис.грн;

- авторський нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт житлових будинків (ліфти)» - 2,2 тис.грн;

- на впровадження інформаційної системи транспорту, системи «Електронний квиток» КП «Трамвай» - 150,0 тис.грн; - інші видатки – 44,5 тис.грн.

                 Директор департаменту фінансів                                           Т.М. ШЕВЧЕНКО