Протокол №5 координаційної ради з питань розвитку підприємництва від 09.10.2018
Дата проведення: 09.10.2018
Початок проведення: 14-00 год.
Місце проведення: майдан Петра Калнишевського, 2, кім.223
Головує – заступник директора департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради Кравцов М.В.
За секретаря координаційної ради – заступник начальника відділу регуляторної політики департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради Воронова С.А.
Присутні: перелік присутніх додається.
ЧЕРГА ДЕННА:
1. Роз’яснення чинного законодавства з питань оплати праці та порядку здійснення комплексних перевірок роботодавців з 05 жовтня 2018 року, які будуть проводитися згідно розпорядження КМУ від 05.09.2018 №649-р.
2. Про надання роз’яснень щодо порядку та підстав надання банками інформації до фіскальних органів стосовно рахунків клієнтів (стану рахунків та руху грошових коштів).
3. Обговорення проекту регуляторного акта «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у місті».
СЛУХАЛИ:
Вступне слово:
КРАВЦОВА Михайла Васильовича – заступник директора департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради – щодо питань святкової та робочої частини порядку денного, привітання підприємців міста з нагоди Дня підприємця та нагородження кращих представників підприємництва.
З першого питання доповіли:
ВЛАСЕНКО Олександр Григорович – головний спеціаліст, інспектор праці відділу праці та соціально – трудових відносин управління соціальної політики міської ради;
МЕЛЬНИКОВА Аліна Сергіївна – заступник начальника відділу забезпечення наповнення бюджету №2 фінансово-економічного управління ГУ ПФУ в Дніпропетровській області;
РЯКІНА Олена Анатоліївна – головний спеціаліст відділу забезпечення наповнення бюджету №2 фінансово-економічного управління ГУ ПФУ в Дніпропетровській області.
Доповідачі при наданні роз’яснень щодо законодавчих змін, які стосуються заходів, спрямованих на детінізацію ринку праці та затверджених розпорядженням КМУ від 05.09.2018 №649-р (далі – розпорядження), звернули увагу на порядок здійснення комплексних заходів з детінізації зайнятості та доходів населення (перевірок), правових підстав щодо їх здійснення та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності.
Розпорядженням передбачається проведення Державною службою України з питань праці, Державною фіскальною службою України, Пенсійним фондом України, Національною поліцією України, іншими центральними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування спільних комплексних заходів, спрямованих на детінізацію ринку праці та вдосконалення контролю за оформленням трудових відносин із найманими працівниками.
Під час перевірки підприємець повинен надати трудові договори із найманими працівниками, накази про їх призначення та інструктаж, повідомлення фіскальної служби про прийняття на роботу даних осіб тощо.
Реалізація норм розпорядження надасть можливість зменшити застосування незадекларованої праці та вдосконалить контроль за оформленням трудових відносин із найманими працівниками.
Матеріали доповіді додаються.
Виступили:
ЗАЛОГА Галина Антонівна – голова профспілкової організації малого та середнього бізнесу «Єднання», член координаційної ради – щодо наявності випадків коли суб’єкти здійснюють незаконну підприємницьку діяльність та не підпадають взагалі під перевірки органів держнагляду (контролю).
ВЛАСЕНКО Олександр Григорович – головний спеціаліст, інспектор праці відділу праці та соціально – щодо порядку взаємодії органів державного нагляду (контролю) з органами поліції.
З другого питання доповіла:
ВАЩЕНКО Ольга Олександрівна – керівник відділення ПАТ КБ «ПриватБанк» (вул. Генерала Глаголєва, 25) – щодо підстав надання банками інформації до фіскальних органів стосовно рахунків клієнтів (стану рахунків та руху грошових коштів); щодо основних вимог Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів (наказ Міністерства Фінансів України від 18.08.2015 №721); про підстави надання інформації щодо наявності у підприємця банківської платіжної картки фізичної особи, тобто особистої картки, яка емітована на фізичну особу.
З третього питання доповіла:
ШЕВЧЕНКО Лариса Федорівна – директор департаменту фінансів міської ради – щодо проекту регуляторного акта «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у місті», щодо основних положень проекту та процедури його обговорення.
УХВАЛИЛИ:
- Інформацію доповідачів взяти до відома.
Заступник директора департаменту
муніципальних послуг та регуляторної
політики міської ради М.В.КРАВЦОВ
За секретаря: С.А.ВОРОНОВА