Посадовці Кам’янського подаватимуть електронні декларації
опубліковано:
17 листопада 2016
оновлено:
17 листопада 2016
Кам’янський міський голова видав розпорядження про вжиття заходів для можливості подачі електронних декларацій та повідомлень про суттєві зміни в майновому стані суб’єктами декларування міської ради.
Керівники виконавчих органів Кам’янської міської ради та підприємств, установ, організацій, що перебувають у комунальній власності міської ради, до 31 грудня повинні визначити структурний підрозділ або працівника, відповідального за застосування електронних цифрових підписів; забезпечити отримання працівниками, які є суб’єктами декларування, електронних цифрових підписів від акредитованих центрів сертифікації ключів в установленому законодавством порядку.
Із 1 січня особі, що претендує зайняти посаду в Кам’янській міській раді або стати посадовою особою підприємства, установи чи організації комунальної власності міськради, до призначення або обрання на посаду необхідно буде виконати вимогу щодо подачі електронної декларації.
Відділу секретаріату міської ради доручено повідомити депутатів міської ради VІІ скликання про необхідність отримання електронних цифрових підписів – для можливості з 1 січня зареєструватись в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Розпорядження міського голови видане відповідно до законів України «Про запобігання корупції», «Про електронний цифровий підпис», постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 №1452 «Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності», рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 №3 «Про функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».