Протокол №8 координаційної ради з питань розвитку підприємництва від 05.09.2017
ПРОТОКОЛ №8
засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва
у м.Кам’янському
Дата проведення: 05.09.2017
Початок проведення: 14-00 год.
Місце проведення: майдан Петра Калнишевського, 2, кім.223
Головує – заступник голови координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Кам’янському, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Шпаляренко О.А.
За секретаря координаційної ради – головний спеціаліст відділу регуляторної політики та правового забезпечення департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради
Воронова С.А.
Присутні: перелік присутніх додається.
ЧЕРГА ДЕННА:
1. Щодо процедури отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами (оформлення та погодження дозволу робочим органом без залучення заявника відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради від 26.07.2017 №206).
2. Обговорення проектів регуляторних актів:
2.1. Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2011 №301-17/VI «Про затвердження Положення про порядок оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів у м.Дніпродзержинську».
2.2. Про затвердження порядку розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у місті Кам’янське.
СЛУХАЛИ:
Вступне слово:
ШПАЛЯРЕНКО Олександра Анатолійовича – заступника голови координаційної ради, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – щодо питань святкової та робочої частини порядку денного, привітання підприємців міста з нагоди Дня підприємця та нагородження кращих представників підприємництва.
З першого питання:
КРУЧІНІН Олександр Сергійович – головний спеціаліст відділу реклами міської ради – щодо порядку розміщення зовнішньої реклами в місті, який затверджено рішенням виконавчого комітету міської ради від 26.07.2017 №206, щодо процедури оформлення та погодження дозволу робочим органом без залучення заявника.
КОВАЛЕВІЧ Олена Олегівна – фізична особа-підприємець – щодо проблемних питань, які виникають у підприємців міста при отриманні дозволів на розміщення зовнішньої реклами (щодо строків оформлення дозволів; щодо вимоги надання актуалізованого топогеодезичного знімка місцевості (М 1:500), який не передбачено постановою КМУ №2067 (зі змінами) та суперечить рішенню Адміністративної колегії Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 23.03.2017 №6/01-14/05-17; зазначила, що для відповідних органів, які погоджують дозвіл відносно розміщення зовнішньої реклами (в частині проходження інженерних комунікацій) достатньо схеми з позначенням місця розташування об’єкта; про невідповідність інформаційної та технологічної карток, які розміщено на офіційному сайті міської ради в каталозі послуг ЦНАП реальному процесу отримання дозволу, який прописано в рішенні виконавчого комітету міської ради від 26.07.2017 №206, відповідно відмови у погоджені або надані дозволу з підстав відсутності актуалізованого топогеодезичного знімка місцевості (М 1:500) є безпідставними).
Матеріали доповіді додаються.
Виступили:
ЗАЛОГА Галина Антонівна – голова профспілкової організації малого та середнього бізнесу «Єднання» – щодо необхідності дотримання відділом реклами міської ради вимог постанови КМУ від 29.12.2003 №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (зі змінами).
З другого питання:
2.1. КРУЧІНІН Олександр Сергійович – головний спеціаліст відділу реклами міської ради – щодо підготовки, оприлюднення та процедури обговорення до 20.09.2017 проекту регуляторного акта «Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2011 №301-17/VI» (про затвердження Положення про порядок оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів у місті).
КУРОПЯТНІКОВА Галина Володимирівна – директор КП «МІС» – щодо підвищення плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів у місті на коефіцієнт 1,2, тобто на 20%, який буде застосовуватись до кінця 2017 року; зазначила, що дане підвищення є незначним ураховуючи, що з 2011 року оплата за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів у місті не змінювалась.
Матеріали доповіді додаються.
2.2. ГУРСЬКА Марина Гарріївна – директор департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики – щодо підготовки, оприлюднення та процедури обговорення до 10.09.2017 проекту регуляторного акта «Про затвердження порядку розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у місті Кам’янське».
Матеріали доповіді додаються.
УХВАЛИЛИ:
- Інформацію доповідачів взяти до відома.
- Рекомендувати міському голові Білоусову А.Л.:
- доручити юридичному відділу міської ради підготувати проект розпорядження міського голови про створення робочої групи для вирішення проблемних питань у сфері розміщення зовнішньої реклами на території міста та затвердження її складу;
- включити до складу робочої групи наступних представників координаційної ради з питань розвитку підприємництва та підприємців:
- ГУРСЬКА Марина Гарріївна – директор департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради;
- ЗАЛОГА Галина Антонівна – голова профспілкової організації малого та середнього бізнесу «Єднання»;
- КОЛІСНИЧЕНКО Анна Олександрівна – начальник відділу реклами міської ради;
- КОВАЛЕВИЧ Олена Олегівна – фізична особа-підприємець;
- КРАВЦОВ Михайло Васильович – заступник директора департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради;
- КУРОПЯТНІКОВА Галина Володимирівна – директор КП «МІС»;
- МИХАЙЛЕЦЬ Віталій Корнійович – фізична особа-підприємець;
- ПІЛЬГУЙ Ігор Іванович – директор ТОВ «ІГАН»;
- ЧУЙКО Микола Дмитрович – юрисконсульт ДП «Центральний ринок м.Дніпродзержинська» Дніпропетровської обласної спілки споживчих товариств.
Заступник голови
координаційної ради,
заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів міської ради О.А.ШПАЛЯРЕНКО
За секретаря: С.А.ВОРОНОВА