За період з 12.09.2016 по 18.09.2016
Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету
1. За період з 12.09.2016 по 18.09.2016 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 19932,0 тис.грн, в тому числі офіційні трансферти − 14265,5 тис.грн.
Власних доходів загального фонду отримано в сумі 5666,5 тис.грн, у тому числі:
- податку на доходи фізичних осіб – 4415,5 тис.грн;
- плати за землю – 452,6 тис.грн;
- єдиного податку – 525,2 тис.грн;
- інших надходжень − 273,2 тис.грн.
2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету з урахуванням перехідного залишку здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 35622,3 тис.грн, у тому числі:
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:
- закладам освіти та охорони здоров’я – 13013,3 тис.грн для виплати заробітної плати з нарахуваннями на неї за І половину вересня, на оплату житлово – комунальних послуг – 32,5 тис.грн, придбання телевізору, інтерактивної площадки для ДНЗ №1 – 18,3 тис.грн, розробка проектно-кошторисної документації СЗШ №35 (капітальний ремонт майданчику для проведення урочистих подій)– 4,4 тис.грн;
За рахунок коштів міського бюджету:
- бюджетним установам міста на: заробітну плату з нарахуваннями–6682,7 тис.грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 867,3 тис.грн, медикаменти та перев’язувальні матеріали – 3,7 тис.грн, продукти харчування – 49,3 тис.грн, видатки на відрядження – 10,2 тис.грн, надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі КЗ «Дніпродзержинський академічний музично-драматичний театр ім. Л.Українки», КЗ СК «Прометей», адміністрації Південного та Дніпровського районів – 684,5 тис.грн, на виконання депутатських повноважень – 10,0 тис.грн (надання матеріальної допомоги), придбання паливно-мастильних матеріалів – 40,3 тис.грн, звукової апаратури – 4,3 тис.грн, придбання господарчих та канцтоварів – 140,6 тис.грн, придбання велотренажеру – 5,5 тис.грн, квіти та сертифікати жінкам, які народили у День міста - 1,0 тис.грн, придбання нагороджувальної атрибутики – 25,0 тис.грн, придбання та заправка картриджів – 8,2 тис.грн, послуги зв’язку, інтернету - 9,3 тис.грн, телекомунікаційні послуги – 5,5 тис.грн, інформаційні послуги – 11,7 тис.грн, послуги охорони, оренда – 100,8 тис.грн, оренда авто – 12,4 тис.грн, технічне обслуговування техніки – 18,5 тис.грн, поточні ремонти – 163,1 тис.грн, вивіз твердих побутових відходів – 4,7 тис.грн, компенсаційні виплати за надання соціальних послуг – 29,3 тис.грн, курси підвищення кваліфікації – 3,0 тис.грн, податки – 5,6 тис.грн.
- придбання музичних інструментів - 50,0 тис.грн;
- капітальний ремонт покрівлі КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №3 – 200,9 тис.грн;
- капітальний ремонт покрівлі СЗШ №27– 120,9 тис.грн;
- капітальний ремонт покрівлі ДНЗ №46– 253,9 тис.грн;
- капітальний ремонт покрівлі ДНЗ №5 «Дніпряночка»– 328,4 тис.грн;
- придбання підручників– 6,3 тис.грн;
- придбання сервіру – 67,2 тис.грн;
- придбання комплекту компьютерної техніки – 109,4 тис.грн;
- придбання флагштоку «Стандарт» - 14,7 тис.грн;
- капітальний ремонт покрівлі СЗШ №34 – 326,5 тис.грн;
- капітальний ремонт ДНЗ №26 – 49,4 тис.грн;
- придбання дитячих майданчиків – 22,3 тис.грн;
- придбання металевих лавок – 34,3 тис.грн;
- освітлення міста – 393,7 тис.грн;
- поточний ремонт зливової каналізації – 145,9 тис.грн;
- поточний ремонт перетину автодоріг з трамвайними коліями – 1 347,8 тис.грн;
- поточний ремонт дорожнього покриття на території загального користування та спеціального призначення - 5 942,6 тис.грн;
- охорона кладовищ – 83,7 тис.грн;
- санітарне утримання кладовищ – 180,0 тис.грн;
- доставка померлих на території міста, поховання одиноких громадян та осіб без певного місця проживання на кладовищах міста – 174,0 тис.грн;
- громадські роботи – 15,2 тис.грн;
- роботи з поточного ремонту в квартирах учасників АТО – 122,4 тис.грн;
- утримання зелених насаджень загального та спеціального призначення – 422,4 тис.грн;
- викошування карантинних трав – 179,2 тис.грн;
- видалення (збирання) сміття на узбіччі доріг та зелених зон, в т.ч. транспортні послуги – 107,5 тис.грн;
- придбання товарів для проведення міського заходу "Дні сталої енергії" – 24,0 тис.грн;
- забезпечення Дніпродзержинського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області паливно-мастильними матеріалами – 1 000,0 тис.грн;
- виготовлення ПКД по об’єкту капітальний ремонт житлових будинків (покрівля) – 18,5 тис.грн;
- капітальний ремонт житлових будинків – 342,1 тис.грн;
- заміна вікон та вітражів будівлі КП «Кіноконцертний зал «Мир» - 35,0тис.грн;
- рекультивація шламонакопичувача у балці Ясинова ДП «Екоантилід» - 338,6 тис.грн;
- на впровадження інформаційної системи транспорту, системи «Електронний квиток» КП «Трамвай» - 92,0 тис.грн;
- придбання обладнання, інструментів, запасних частин, матеріалів та послуг для проведення капітального, середнього, поточного ремонтів рухомого складу, трамвайної колії, контактно-кабельної мережі та тягових підстанцій КП «Трамвай» – 195,0 тис.грн;
- проведення капітальних та поточних ремонтів дахів будівель КП «Трамвай» - 913,5 тис.грн
Директор департаменту фінансів Т.М. ШЕВЧЕНКО