Протокол №2 координаційної ради з питань розвитку підприємництва від 06.03.2018

опубліковано: 20 березня 2018 оновлено: 10 жовтня 2024

                                             

Дата проведення: 06.03.2018

Початок проведення: 14-00 год.

Місце проведення: майдан Петра Калнишевського, 2, кім.223

Головує – заступник голови координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Кам’янському, керівник ТОВ «Спрайс» Савенко А.С.

За секретаря координаційної ради – головний спеціаліст відділу регуляторної політики та правового забезпечення департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради Воронова С.А.

Присутні: перелік присутніх додається.

ЧЕРГА ДЕННА:

1. Про військовий збір – 2018.

2. Щодо проблемних питань у сфері розміщення зовнішньої реклами
на території міста:

2.1. Щодо продовження терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території міста.

2.2. Щодо попереджень відділу реклами міської ради про усунення порушень Порядку розміщення зовнішньої реклами, а також наявності фактів самовільно встановлених рекламних конструкцій на території міста без належних дозволів.

2.3. Щодо рішення міської ради від 22.12.2017 №963-21/VII «Про звільнення Департаменту інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю Дніпропетровської обласної державної адміністрації від оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів».

СЛУХАЛИ:

Вступне слово:

   САВЕНКО Анатолій Степанович – заступник голови координаційної ради, керівник ТОВ «Спрайс» – привітав всіх жінок зі святом 8 Березня; з нагоди свята вручив подяки за бездоганну сумлінну працю, високий професіоналізм, відповідальність за доручену справу фізичну особу-підприємця Обриньбу Альону Валеріївну; товарознавця магазину побутової техніки «КОМФІ» Свистун Ганну Георгіївну, керуючого супермаркету «ВАРУС» Шульгу Альону Олександрівну, продавця магазину «АВК» Яцишину Дар’ю Ігорівну; запросив членів координаційної ради до обговорення питань черги денної.

З першого питання:

ПАНТЕЛЕЙЧУК Наталія Вячеславівна – головний державний ревізор-інспектор відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Кам’янської ОДПІ управління податків та зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області – про військовий збір – 2018 (щодо ставки, об’єкта оподаткування, порядку нарахування, сплати та відповідальності суб’єктів господарювання).

Матеріали доповіді додаються.

Виступили:

САВЕНКО Анатолій Степанович – заступник голови координаційної ради, директор ТОВ «Спрайс» – про ненадання фіскальними органами інформації з аналітичних даних щодо сплати військового збору фізичними особами-підприємцями та юридичними особами міста, щодо розподілу бюджетних надходжень за статтею «військовий збір».

УСТЮШЕНКОВА Любов Іванівна – фізична особа-підприємиць; РОЖНЯТОВСЬКА Оксана Григорівна – бухгалтер ФОП Устюшенкова Л.І. – щодо наявності переплати по військовому збору та труднощів щодо її повернення (в Електронному кабінеті платника податків на сайті https://cabinet.sfs.gov.ua/ міститься інформація щодо сплати, інформація щодо нарахування військового збору відсутня).

ПАНТЕЛЕЙЧУК Наталія Вячеславівна – головний державний ревізор-інспектор відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Кам’янської ОДПІ управління податків та зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області – щодо можливості особистого звернення підприємців до Центру обслуговування платників податків при Кам’янській ОДПІ для вирішення проблемних питань, в т.ч.
з питань отримання актів звірки.

ЗАЛОГА Галина Антонівна – член координаційної ради, голова профспілкової організації малого та середнього бізнесу «Єднання» – про наявність у підприємців деяких питань по єдиному соціальному внеску (добровільне страхування та порядок укладання договорів), запропонувала розглянути дане питання на наступному засіданні координаційної ради.

З другого питання:

КРАВЦОВ Михайло Васильович – член координаційної ради, заступник директора департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради – про лист відділу реклами міської ради від 02.03.2018 №01-13/169 (вхід. №176/01-02 від 06.03.2018) щодо відсутності можливості у начальника відділу реклами міської ради Колісниченко А.О. прийняти участь в засіданні та прохання перенести розгляд питань, що стосуються компетенції відділу на наступне засідання координаційної ради.

КОВАЛЕВИЧ Олена Олегівна – фізична особа-підприємець – щодо відвертого ігнорування відділом реклами міської ради засідань координаційної ради (розгляд питань переноситься на наступне засідання з грудня 2017 року третій раз поспіль); про не виконання протокольного доручення координаційної ради від 05.09.2017 щодо створення робочої групи для вирішення проблемних питань у сфері розміщення зовнішньої реклами на території міста та затвердження її складу; звернулась з проханням до членів координаційної ради стосовно повторного порушення питання щодо створення зазначеної робочої групи; зауважила щодо неможливості налагодження конструктивного діалогу з відділом реклами міської ради, а також з секретарем міської ради Залевським О.Ю., в підпорядкуванні якого знаходиться даний структурний підрозділ.

Виступили:

БІЛИЙ Олександр Сергійович – член координаційної ради, начальник юридичного відділу міської ради – щодо протокольного доручення координаційної ради від 05.09.2017 зазначив, що питання підготовки проекту розпорядження міського голови щодо створення робочої групи було перенаправлено юридичним відділом міської ради на опрацювання за належністю до відділу реклами міської ради.

ЗАЛОГА Галина Антонівна – член координаційної ради, голова профспілкової організації малого та середнього бізнесу «Єднання» – щодо розміщення на території міста причепів з рекламою (спотворення естетичного вигляду центру міста; штучне створення перешкод на проїзній або узбічній частинах є небезпекою під час снігопаду та ожеледиць); щодо систематичної неявки посадових осіб відділу реклами міської ради на засідання координаційної ради та необхідності звернення з даного питання до керівництва міської ради.

УХВАЛИЛИ:

  1. Інформацію доповідачів взяти до відома.

2.  Департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради:

2.1. Підготувати та направити на розгляд службову записку на ім’я міського голови Білоусову А.Л. щодо розгляду протоколу засідання координаційної ради від 06.03.2018 та надання міським головою доручення відділу реклами міської ради підготувати проект розпорядження міського голови про створення робочої групи для вирішення проблемних питань у сфері розміщення зовнішньої реклами на території міста та затвердження її складу з урахуванням протоколу координаційної ради від 05.09.2017 №8.

2.2. Включити до порядку денного чергового засідання наступні питання:

- щодо добровільної участі в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (порядок укладання договору на добровільну сплату ЄСВ);

- про надання фіскальними органами інформації з аналітичних даних щодо сплати військового збору фізичними особами-підприємцями та юридичними особами міста Кам’янське, щодо розподілу бюджетних надходжень за статтею «військовий збір»;

- про підготовку проекту розпорядження міського голови щодо створення робочої групи для вирішення проблемних питань у сфері розміщення зовнішньої реклами на території міста Кам’янське та затвердження її складу.

2.3. Запросити для участі в засіданні:

- спеціалістів відділів фіскальних органів за відповідним напрямком діяльності;

- секретаря міської ради Залевського О.Ю.;

- начальника відділу реклами міської ради Колісниченко А.О.

 

Заступник голови
координаційної ради,
керівник ТОВ «Спрайс»                                                                               А.С.САВЕНКО

  

За секретаря:                                                                                                 С.А.ВОРОНОВА