за період з 09.05.2016 по 15.05.2016

опубліковано: 20 травня 2016 оновлено: 21 червня 2016

Розшифровка до п.2 інформації про надходження та використання коштів міського бюджету за період з 09.05.2016 по 15.05.2016

1. Інші видатки - 2144,7 тис.грн, у тому числі:

       Органи місцевого самоврядування -745,1 тис.грн, у тому числі:

-придбання господарчих та канцелярських товарів – 173,3 тис.грн;

-придбання паливно-мастильних матеріалів та запчастин – 60,8 тис.грн;

-послуги зв’язку – 74,9 тис.грн;

-монтаж пожежної та охоронної сигналізації – 289,3 тис.грн;

-програмне забезпечення, електронні ключі – 28,1 тис.грн;

-виготовлення технічної документації – 4,9 тис.грн;

-послуги охорони – 70,2 тис.грн;

-оренда та ремонт автотранспорту – 1,7 тис.грн;

-технічне обслуговування техніки – 23,3 тис.грн;

-поточний ремонт приміщень – 15,0 тис.грн;

-навчання на курсах підвищення кваліфікації – 0,4 тис.грн;

-судові витрати та сплата податків – 3,2 тис.грн

         Заклади освіти міста - 550,0 тис.грн, у тому числі:

-придбання комплекту змінних фільтруючих елементів для фільтру води – 16,5 тис.грн;

-придбання нержавіючих мийок для школи №37 – 21,3 тис.грн;

-придбання жалюзі для школи №44– 26,5 тис.грн

-талони на бензин – 12,0 тис.грн;

-підписка на періодичні видання – 13,1 тис.грн;

-придбання шафи для інтернату – 3,9 тис.грн;

-придбання будівельних матеріалів для інтернату -86,2 тис.грн;

-встановлення метало пластикових конструкцій в центрі позашкільної роботи та дитячої творчості – 12,0 тис.грн;

-послуги зв’язку – 1,0 тис.грн;

-встановлення інтернету – 2,7 тис.грн;

-послуги «Біос», СЕС, профдезинфекція,комунальні послуги – 5,3 тис.грн;

-обслуговування фільтру – 0,3 тис.грн;

-послуги охорони – 0,2 тис.грн;

-обслуговування «тривожної кнопки» - 0,2 тис.грн;

-страхування приміщень – 0,8 тис.грн;

-діагностика та страхування автотранспорту – 5,4 тис.грн;

-технічне обслуговування та профілактика газових приладів – 0,8 тис.грн;

-поточний ремонт приміщень – 216,1 тис.грн;

-протипожежна пропитка даху – 24,0 тис.грн;

-атестація робочих місць – 3,9 тис.грн;

-поточний ремонт спортивної зали в школі №30 - 30,0 тис.грн

-видатки на відрядження – 9,3 тис.грн

-навчання на курсах підвищення кваліфікації – 1,5 тис.грн;

-допомога дітям-сиротам – 18,1 тис.грн;

-страхування дітей-сиріт, придбання для них шкільної та спортивної форми, допомога випускникам з числа дітей-сиріт – 36,2 тис.грн;

-сплата податків – 2,7 тис.грн

         Заклади охорони здоров’я - 312.6 тис.грн, у тому числі:

-придбання господарчих та канцелярських товарів – 45,0 тис.грн;

-миючі засоби – 0,2 тис.грн

-придбання паливно-мастильних матеріалів та запчастин – 131,7 тис.грн;

-придбання бланків, конвертів – 0,8 тис.грн;

-придбання оргтехніки – 6,0 тис.грн;

-послуги зв’язку – 16,7 тис.грн;

-програмне обслуговування – 24,0 тис.грн;

-заправка та ремонт картриджів – 4,6 тис.грн;

-страхування автотранспорту та водіїв – 3,5 тис.грн

-профдезинфекція – 2,2 тис.грн;

-обслуговування ліфтів – 8,7 тис.грн;

-вивіз відходів – 3,6 тис.грн;

-послуги охорони – 10,3 тис.грн;

-виготовлення технічної документації - 0,6 тис.грн;

-поточний ремонт обладнання – 30,5 тис.грн;

-повірка приладів – 6,1 тис.грн;

-технічне обслуговування та профілактика газових приладів – 16,9 тис.грн;

-видатки на відрядження – 0,8 тис.грн

-навчання на курсах підвищення кваліфікації – 0,4 тис.грн;

        Заклади соціального захисту населення - 31,3 тис.грн, у тому числі:

-миючі засоби для центру обслуговування бездомних осіб – 15,0 тис.грн;

-паливно-мастильні матеріали та запчастини для територіальних центрів соціального обслуговування – 4,3 тис.грн;

-типографська продукція – 0,5 тис.грн;

-сувеніри та подарунки дітям – 1,0 тис.грн;

-канцтовари -0,3 тис.грн;

-транспортні послуги – 0,2 тис.грн;

-дератизація та вивіз сміття – 0,6 тис.грн;

-послуги зв’язку – 0,4 тис.грн;

-обслуговування оргтехніки – 0,3 тис.грн;

-програмне забезпечення – 1,4 тис.грн;

-видатки на відрядження – 7,3 тис.грн

          Заклади культури - 206,4 тис.грн, у тому числі:

-придбання тканини – 5,2 тис.грн;

-придбання колонок – 5,0 тис.грн;

-передплата періодичних видань – 75,0 тис.грн;

-автодозвон – 3,4 тис.грн;

-поточний ремонт системи опалення – 47,0 тис.грн;

-експлуатаційні витрати – 2,6 тис.грн;

-технічне обслуговування АПС – 2,5 тис.грн;

-послуги охорони – 27,3 тис.грн;

-послуги інтернету – 0,4 тис.грн

-послуги типографії – 30,0 тис.грн;

-транспортні послуги – 3,7 тис.грн;

-друкування афіш та дипломів – 3,0 тис.грн;

-сплата оренди – 1,3 тис.грн;

    Заклади фізичної культури та спорту - 201,6 тис.грн, у тому числі:

-придбання спортивного інвентарю – 71,3 тис.грн;

-нагородна атрибутика – 5,8 тис.грн;

-харчування суддів та учасників змагань – 49,3 тис.грн;

-профдезинфекція – 0,2 тис.грн;

-послуги зв’язку – 0,4 тис.грн;

-страхування приміщень -0,3 тис.грн

-озвучення заходів – 5,0 тис.грн;

-транспортні послуги – 12,4 тис.грн;

-експлуатаційні витрати – 0,2 тис.грн;

-заходи з навчання плавання – 48,0 тис.грн;

-послуги басейну – 1,2 тис.грн;

-видатки на відрядження – 5,5 тис.грн;

-навчання на курсах підвищення кваліфікації – 2,0 тис.грн

Департамент житлово-комунального господарства та будівництва міської ради - 97,7 тис.грн, в тому числі:

- програмування розрахункового електронного багатофункціонального приладу обліку – 1,0 тис.грн;

- технічне обслуговування газопроводу (вічний вогонь) – 0,3 тис.грн;

- вилов та транспортування безпритульних тварин – 8,7 тис.грн;

- оплата праці безробітних, залучених до громадських робіт – 27,7 тис.грн;

- безспірне списання коштів згідно з рішенням Дніпропетровського господарського апеляційного суду – 30,1 тис.грн;

- придбання конструктивних парковок для велосипедів – 29,9 тис.грн.

2. Профінансовано за рахунок коштів міського бюджету:

- на охорону кладовищ – 80,9 тис.грн,

- санітарне утримання кладовищ -640,0 тис.грн за квітень 2016 року;

- на безкоштовні рецепти пільгової категорії населення закладам охорони здоров’я, відповідно до чинного законодавства – 709,1 тис.грн, у тому числі: - КЗОЗ «Центр первинної медичної (медико-санітарної ) допомоги №1 – 180,0 тис.грн (978 осіб); - КЗОЗ «Центр первинної медичної (медико-санітарної ) допомоги №2 – 125,0 тис.грн (329 осіб); - КЗОЗ «Центр первинної медичної (медико-санітарної ) допомоги №3 – 350,0 тис.грн (1171 осіб); - ДЗ «Спеціалізована медико-санітарна частина №8 Міністерства охорони здоров»я України» - 0,2 тис.грн (1 особа); - КЗ «Дніпродзержинська міська стоматологічна поліклініка» Дніпропетровської обласної ради» - 53,9 тис.грн (47 осіб).

Директор департаменту фінансів                                  Т.М.Шевченко