за період з 09.05.2016 по 15.05.2016
Розшифровка до п.2 інформації про надходження та використання коштів міського бюджету за період з 09.05.2016 по 15.05.2016
1. Інші видатки - 2144,7 тис.грн, у тому числі:
Органи місцевого самоврядування -745,1 тис.грн, у тому числі:
-придбання господарчих та канцелярських товарів – 173,3 тис.грн;
-придбання паливно-мастильних матеріалів та запчастин – 60,8 тис.грн;
-послуги зв’язку – 74,9 тис.грн;
-монтаж пожежної та охоронної сигналізації – 289,3 тис.грн;
-програмне забезпечення, електронні ключі – 28,1 тис.грн;
-виготовлення технічної документації – 4,9 тис.грн;
-послуги охорони – 70,2 тис.грн;
-оренда та ремонт автотранспорту – 1,7 тис.грн;
-технічне обслуговування техніки – 23,3 тис.грн;
-поточний ремонт приміщень – 15,0 тис.грн;
-навчання на курсах підвищення кваліфікації – 0,4 тис.грн;
-судові витрати та сплата податків – 3,2 тис.грн
Заклади освіти міста - 550,0 тис.грн, у тому числі:
-придбання комплекту змінних фільтруючих елементів для фільтру води – 16,5 тис.грн;
-придбання нержавіючих мийок для школи №37 – 21,3 тис.грн;
-придбання жалюзі для школи №44– 26,5 тис.грн
-талони на бензин – 12,0 тис.грн;
-підписка на періодичні видання – 13,1 тис.грн;
-придбання шафи для інтернату – 3,9 тис.грн;
-придбання будівельних матеріалів для інтернату -86,2 тис.грн;
-встановлення метало пластикових конструкцій в центрі позашкільної роботи та дитячої творчості – 12,0 тис.грн;
-послуги зв’язку – 1,0 тис.грн;
-встановлення інтернету – 2,7 тис.грн;
-послуги «Біос», СЕС, профдезинфекція,комунальні послуги – 5,3 тис.грн;
-обслуговування фільтру – 0,3 тис.грн;
-послуги охорони – 0,2 тис.грн;
-обслуговування «тривожної кнопки» - 0,2 тис.грн;
-страхування приміщень – 0,8 тис.грн;
-діагностика та страхування автотранспорту – 5,4 тис.грн;
-технічне обслуговування та профілактика газових приладів – 0,8 тис.грн;
-поточний ремонт приміщень – 216,1 тис.грн;
-протипожежна пропитка даху – 24,0 тис.грн;
-атестація робочих місць – 3,9 тис.грн;
-поточний ремонт спортивної зали в школі №30 - 30,0 тис.грн
-видатки на відрядження – 9,3 тис.грн
-навчання на курсах підвищення кваліфікації – 1,5 тис.грн;
-допомога дітям-сиротам – 18,1 тис.грн;
-страхування дітей-сиріт, придбання для них шкільної та спортивної форми, допомога випускникам з числа дітей-сиріт – 36,2 тис.грн;
-сплата податків – 2,7 тис.грн
Заклади охорони здоров’я - 312.6 тис.грн, у тому числі:
-придбання господарчих та канцелярських товарів – 45,0 тис.грн;
-миючі засоби – 0,2 тис.грн
-придбання паливно-мастильних матеріалів та запчастин – 131,7 тис.грн;
-придбання бланків, конвертів – 0,8 тис.грн;
-придбання оргтехніки – 6,0 тис.грн;
-послуги зв’язку – 16,7 тис.грн;
-програмне обслуговування – 24,0 тис.грн;
-заправка та ремонт картриджів – 4,6 тис.грн;
-страхування автотранспорту та водіїв – 3,5 тис.грн
-профдезинфекція – 2,2 тис.грн;
-обслуговування ліфтів – 8,7 тис.грн;
-вивіз відходів – 3,6 тис.грн;
-послуги охорони – 10,3 тис.грн;
-виготовлення технічної документації - 0,6 тис.грн;
-поточний ремонт обладнання – 30,5 тис.грн;
-повірка приладів – 6,1 тис.грн;
-технічне обслуговування та профілактика газових приладів – 16,9 тис.грн;
-видатки на відрядження – 0,8 тис.грн
-навчання на курсах підвищення кваліфікації – 0,4 тис.грн;
Заклади соціального захисту населення - 31,3 тис.грн, у тому числі:
-миючі засоби для центру обслуговування бездомних осіб – 15,0 тис.грн;
-паливно-мастильні матеріали та запчастини для територіальних центрів соціального обслуговування – 4,3 тис.грн;
-типографська продукція – 0,5 тис.грн;
-сувеніри та подарунки дітям – 1,0 тис.грн;
-канцтовари -0,3 тис.грн;
-транспортні послуги – 0,2 тис.грн;
-дератизація та вивіз сміття – 0,6 тис.грн;
-послуги зв’язку – 0,4 тис.грн;
-обслуговування оргтехніки – 0,3 тис.грн;
-програмне забезпечення – 1,4 тис.грн;
-видатки на відрядження – 7,3 тис.грн
Заклади культури - 206,4 тис.грн, у тому числі:
-придбання тканини – 5,2 тис.грн;
-придбання колонок – 5,0 тис.грн;
-передплата періодичних видань – 75,0 тис.грн;
-автодозвон – 3,4 тис.грн;
-поточний ремонт системи опалення – 47,0 тис.грн;
-експлуатаційні витрати – 2,6 тис.грн;
-технічне обслуговування АПС – 2,5 тис.грн;
-послуги охорони – 27,3 тис.грн;
-послуги інтернету – 0,4 тис.грн
-послуги типографії – 30,0 тис.грн;
-транспортні послуги – 3,7 тис.грн;
-друкування афіш та дипломів – 3,0 тис.грн;
-сплата оренди – 1,3 тис.грн;
Заклади фізичної культури та спорту - 201,6 тис.грн, у тому числі:
-придбання спортивного інвентарю – 71,3 тис.грн;
-нагородна атрибутика – 5,8 тис.грн;
-харчування суддів та учасників змагань – 49,3 тис.грн;
-профдезинфекція – 0,2 тис.грн;
-послуги зв’язку – 0,4 тис.грн;
-страхування приміщень -0,3 тис.грн
-озвучення заходів – 5,0 тис.грн;
-транспортні послуги – 12,4 тис.грн;
-експлуатаційні витрати – 0,2 тис.грн;
-заходи з навчання плавання – 48,0 тис.грн;
-послуги басейну – 1,2 тис.грн;
-видатки на відрядження – 5,5 тис.грн;
-навчання на курсах підвищення кваліфікації – 2,0 тис.грн
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва міської ради - 97,7 тис.грн, в тому числі:
- програмування розрахункового електронного багатофункціонального приладу обліку – 1,0 тис.грн;
- технічне обслуговування газопроводу (вічний вогонь) – 0,3 тис.грн;
- вилов та транспортування безпритульних тварин – 8,7 тис.грн;
- оплата праці безробітних, залучених до громадських робіт – 27,7 тис.грн;
- безспірне списання коштів згідно з рішенням Дніпропетровського господарського апеляційного суду – 30,1 тис.грн;
- придбання конструктивних парковок для велосипедів – 29,9 тис.грн.
2. Профінансовано за рахунок коштів міського бюджету:
- на охорону кладовищ – 80,9 тис.грн,
- санітарне утримання кладовищ -640,0 тис.грн за квітень 2016 року;
- на безкоштовні рецепти пільгової категорії населення закладам охорони здоров’я, відповідно до чинного законодавства – 709,1 тис.грн, у тому числі: - КЗОЗ «Центр первинної медичної (медико-санітарної ) допомоги №1 – 180,0 тис.грн (978 осіб); - КЗОЗ «Центр первинної медичної (медико-санітарної ) допомоги №2 – 125,0 тис.грн (329 осіб); - КЗОЗ «Центр первинної медичної (медико-санітарної ) допомоги №3 – 350,0 тис.грн (1171 осіб); - ДЗ «Спеціалізована медико-санітарна частина №8 Міністерства охорони здоров»я України» - 0,2 тис.грн (1 особа); - КЗ «Дніпродзержинська міська стоматологічна поліклініка» Дніпропетровської обласної ради» - 53,9 тис.грн (47 осіб).
Директор департаменту фінансів Т.М.Шевченко