Протокол №10 координаційної ради з питань розвитку підприємництва від 07.11.2017

опубліковано: 20 листопада 2017 оновлено: 10 жовтня 2024

ПРОТОКОЛ №10
засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Камянському                                                                

Дата проведення: 07.11.2017

Початок проведення: 14-00 год.

Місце проведення: майдан Петра Калнишевського, 2, кім.223

Головує – заступник голови координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Кам’янському, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Шпаляренко О.А.

За секретаря координаційної ради – головний спеціаліст відділу регуляторної політики та правового забезпечення департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради Воронова С.А.

Присутні: перелік присутніх додається.

ЧЕРГА ДЕННА:

1. Роз’яснення Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів:

-     про порядок надання адміністративних послуг на території міста;

-     про порядок здійснення перевірок суб’єктів господарювання та нарахування штрафів.

2. Щодо проведеної роботи з питань звільнення території міста від самовільно встановлених тимчасових споруд.

СЛУХАЛИ:

Вступне слово:

        ШПАЛЯРЕНКО Олександра Анатолійовича – заступника голови координаційної ради, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – щодо питань робочої частини порядку денного.

З першого питання:

БІЛЕНКО Анжела Вікторівна – головний спеціаліст Кам’янського міськрайонного управління Держпроднаглядслужби у Дніпропетровській області – про зміни у законодавстві стосовно порядку надання адміністративних послуг (отримання адміністративних послуг здійснюється через ЦНАП м.Дніпро), здійснення перевірок суб’єктів господарювання та нарахування штрафів (щодо Постанови КМУ від 10.09.2014 №442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» (зі змінами); Закону України від 22.07.2014 №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів»; Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами та доповненнями); Закону України від 03.11.2016 №1728-VIII «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»).

Виступили:

ГУРСЬКА Марина Гарріївна – директор департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради – щодо важливості забезпечення надання адміністративних послуг Держпроднаглядслужби на території міста.

З другого питання:

МАКСИМЕНКО Олег Олегович – заступник директора департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради – щодо проведеної роботи з питань звільнення території міста від самовільно встановлених тимчасових споруд, про розірвання договорів на надання послуг «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (демонтаж самовільно-встановлених торгівельних лотків, павільйонів, кіосків тощо)» з КП КМР «КАТП-042802» та КП КМР «Трамвай».

Матеріали доповіді додаються.

Виступили:

       ШПАЛЯРЕНКО Олександр Анатолійович – заступник голови координаційної ради, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – щодо нагальної необхідності опрацювання департаментом житлово-комунального господарства та будівництва міської ради питання стосовно укладання нових договорів з відповідними підприємствами на надання послуг «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (демонтаж самовільно-встановлених торгівельних лотків, павільйонів, кіосків тощо)»

З додаткового питання:

ЗАЛОГА Галина Антонівна – голова профспілкової організації малого та середнього бізнесу «Єднання» – щодо звернення профспілкової організації малого та середнього бізнесу «Єднання» до органів державної влади з проханням відкликати законопроекти з реєстраційними №№7142, 6757, 6759, якими пропонується внести зміни до сфери обліку товарів, доходів та витрат, застосування реєстраторів розрахункових операцій суб’єктами господарювання, в тому числі платниками єдиного податку.

УХВАЛИЛИ:

  1. Інформацію доповідачів взяти до відома.
  2. Враховуючи звернення присутніх суб’єктів господарювання щодо низки проблемних питань, які виникають у підприємців з комунальними службами міста, запросити на чергове засідання координаційної ради представників КП КМР «Міськводоканалу», ПАТ «Дніпропетровськгаз»
    та ПАТ ДДТЕК «Дніпрообленерго».

  

Заступник голови
координаційної ради,
заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів міської ради                                                                                 О.А.ШПАЛЯРЕНКО

 За секретаря:                                                                                              С.А.ВОРОНОВА