ПРОТОКОЛ №6 засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м. Дніпродзержинську від 07.07.2015

опубліковано: 02 лютого 2016 оновлено: 24 листопада 2024

Дата проведення: 07 липня 2015 року

                                                        Початок проведення: 14-00 год.

                                                        Місце проведення: пл. Дзержинського,2

Головує – заступник голови координаційної ради Бєлобородов Ю.В.

За секретаря координаційної ради – заступник начальника відділу регуляторної політики та розвитку підприємництва управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради Воронова С.А.

Присутні: перелік присутніх додається.

ЧЕРГА ДЕННА:

1.     Про нові вимоги та норми у сфері продажу пива.

2.     Про обговорення питань щодо індексації заробітних плат найманих працівників у сфері малого та середнього бізнесу.

3.     Про деякі питання отримання електронних ключів для податкової звітності.

4.     Щодо порядку повідомлення органів ДФС про прийняття найманих працівників на роботу та процедури звільнення працівників.

5.     Обговорення проекту регуляторного акта «Про внесення змін 
до рішення міської ради від 12.07.2013 №842-38/VI «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ»
.

         ВИСТУПИЛИ:

З першого питання: ТКАЧ Михайло Іванович – начальник відділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Дніпродзержинської ОДПІ головного управління ДФС.

Матеріали доповіді додаються.

З другого питання: ХАРЧЕНКО Галина Анатоліївна – начальник відділу адміністрування доходів і зборів самозайнятих осіб управління доходів і зборів з фізичних осіб Дніпродзержинської ОДПІ головного управління ДФС.

ІВАНЕНКО Світлана Андріївна – завідувач сектору контрольно-перевірочної роботи юридичних осіб управління доходів і зборів з фізичних осіб Дніпродзержинської ОДПІ головного управління ДФС.

ВІТЛІН Ян Юрійович – фізична особа-підприємець – щодо неможливості здійснення індексації заробітних плат найманих працівників у сфері малого та середнього бізнесу в умовах економічної кризи.

З третього питання: КОРНІЄНКО Любов Олександрівна – начальник відділу звітності та надання адміністративних послуг управління реєстрації платників та електронних сервісів Дніпродзержинської ОДПІ головного управління ДФС.

СЕЛЕЗНЬОВ Андрій Миколайович – директор ПП «БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СЕРВІС» – про випадки коли сервер ДФС не працював тривалий час в період подання звітів.

З четвертого питання: ТРИГУБ Наталія Вікторівна – заступник начальника відділу адміністрування єдиного внеску управління доходів і зборів з фізичних осіб Дніпродзержинської ОДПІ головного управління ДФС.

ВІТЛІН Ян Юрійович – фізична особа-підприємець – щодо ускладнення процедури звільнення працівників в місяці прийому на роботу через дію порядку повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу.

Матеріали доповіді додаються.

З п’ятого питання: ВАРИВОДА Сергій Петрович – директор департаменту комунальної власності та земельних відносин міської ради.

Матеріали доповіді додаються.

УХВАЛИЛИ:

1.     Інформацію доповідачів взяти до відома.

2. Управлінню муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради доручити підготувати проекти:

- звернення до Державної інспекції України з питань праці 
та до Державної фіскальної служби України про надання роз’яснень щодо порядку здійснення перевірок контролюючими органами суб’єктів господарювання з питання індексації заробітних плат найманих працівників у сфері малого та середнього бізнесу, які контролюючи органи мають право здійснювати перевірки з зазначеного питання, відповідальність за ненарахування та невиплату індексації заробітної плати, а також чи передбачено законодавством донарахування єдиного соціального внеску за результатами перевірки;

- звернення до Державної регуляторної служби України про внесення змін до діючого податкового законодавства з питання підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку. А саме передбачення норми щодо відповідальності органів ДФС за порушення обміну інформацією, що виникла через технічні проблеми на серверному обладнанні ДФС протягом дня, який є граничним для подання податкової звітності;

3. Рекомендувати фізичній особі-підприємцю Вітліну Я.Ю. підготувати пропозиції щодо порядку повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу, який передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413 та надати до 29.07.2015 зазначені пропозиції у письмовому вигляді до Управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради для підготовки проекту звернення до Державної регуляторної служби України щодо ініціювання внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413.



 

Заступник голови
            координаційної  ради                                                                     Ю.В.БЄЛОБОРОДОВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За секретаря: заступник начальника відділу
регуляторної політики та розвитку
підприємництва управління надання
муніципальних послуг та розвитку
підприємництва (Міський центр
муніципальних послуг) міської ради                                                                С.А.ВОРОНОВА