ПРОТОКОЛ №4 засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м. Дніпродзержинську від 05.05.2015
засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м. Дніпродзержинську
Дата проведення: 05 травня 2015 року
Початок проведення: 14-00 год.
Місце проведення: пл. Дзержинського,2
Головує – заступник голови координаційної ради Бєлобородов Ю.В.
За секретаря координаційної ради – заступник начальника управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради, член координаційної ради Кравцов М.В.
Присутні: перелік присутніх додається.
ЧЕРГА ДЕННА:
1. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (зміни в системі державної реєстрації).
2. Роз’яснення щодо обрахування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в місті у 2015 році з врахуванням норм рішення міської ради від 27.02.2015 №1229-60/VI.
3. Обговорення проектів регуляторних актів:
3.1. Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів
на міських автобусних маршрутах загального користування.
3.2. Про визначення об’єктів та затвердження умов конкурсів
з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м.Дніпродзержинську.
3.3. Про затвердження кошторису витрат, пов’язаного з підготовкою
та проведенням конкурсів з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м.Дніпродзержинську.
4. Різне:
4.1. Про лист прокуратури міста від 21.04.2015 №71-1020-15 щодо заборони продажу на території міста алкогольних напоїв з 22.00 години.
4.2. Про деякі питання щодо складу координаційної ради з питань розвитку підприємництва.
ВИСТУПИЛИ:
З першого питання: Соколова Олена Володимирівна – начальник відділу держаної реєстрації юридичних осіб та фізичних
осіб-підприємців реєстраційної служби Дніпродзержинського міського управління юстиції.
З другого питання: Липовська Віта Анатоліївна – начальник відділу адміністрування доходів і зборів само зайнятих осіб Дніпродзержинської ОДПІ головного управління Державної фіскальної служби; Мрочко Юлія Миколаївна – заступник директора департаменту, начальник відділу доходів департаменту фінансів міської ради.
З третього питання: Скакун Олександр Іванович – заступник директора департаменту економічного розвитку міської рад; Верещак Євген Миколайович – заступник начальника управління транспортної інфраструктури
та цивільного захисту населення міської ради; Юрга Олена Євгенівна – головний спеціаліст управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради
З четвертого питання: ГУРСЬКА Марина Гарріївна – начальник управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва, директор міського центру муніципальних послуг міської ради.
УХВАЛИЛИ:
1. Інформацію доповідачів взяти до відома.
2. Управлінню транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради:
2.1. Забезпечити встановлення у місцях зупинок громадського транспорту табличок із зазначенням графіків руху автобусів.
2.2. Забезпечити суворий та постійний контроль за затвердженими графіками та періодичністю руху громадського транспорту. Посилити відповідальність перевізників за порушення режиму руху громадського транспорту.
2.3. Посилити контроль за етикою поведінки водіїв.
2.4. Забезпечити фактичну роботу громадського транспорту на маршруті №1 з 7.00 год. до 23.00 год. Забезпечити негайне вжиття заходів адміністративного впливу до перевізника, у разі порушення затвердженого графіку та періодичності роботи транспорту.
2.5. Враховуючи пропозиції громади вирішити питання щодо проходження маршруту №1 через 5-ту міську лікарню та Дніпродзержинський державний технічний університет.
2.6. Забезпечити фактичну роботу громадського транспорту на маршрутах №№ 15 та 16. Забезпечити негайне вжиття заходів адміністративного впливу до перевізника, у разі порушення затвердженого графіку та періодичності роботи транспорту.
2.7. Забезпечити наявність на кожному міському маршруті чергового автобусу, який має здійснювати роботу у нічний час до 24.00 год.
2.8. Надати координаційній раді інформацію щодо вирішення зазначених питань у строк до 01.06.2015.
3. За результатами розгляду листа прокуратури міста від 21.04.2015 №71-1020-15 щодо заборони продажу на території міста алкогольних напоїв з 22.00 години висловити позицію координаційної ради, що обмеження умов торгівлі алкогольними напоями призведе до:
- поширення несанкціонованої торгівлі алкогольними напоями;
- зменшення розміру акцизного збору, який справляють до міського бюджету підприємці, які працюють у законодавчому полі;
- погіршення умов ведення чесного бізнесу і, навпаки, сприяння розквіту незаконних точок продажу алкогольних напоїв.
У зв’язку із зазначеним, координаційна рада рекомендує управлінню надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва міської ради врахувати позицію координаційної ради та довести її до відома всіх зацікавлених сторін.
4. Членам координаційної ради на наступне засідання підготувати пропозиції щодо внесення змін персонального складу координаційної ради.
Заступник голови координаційної ради Ю.В.БЄЛОБОРОДОВ
За секретаря:
заступник начальника управління
наданнямуніципальних послуг
та розвитку підприємництва
(Міський центр муніципальних послуг) міської ради,
член координаційної ради М.В.КРАВЦОВ