ПРОТОКОЛ №2 засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м. Дніпродзержинську від 03.03.2015
засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва
у м. Дніпродзержинську
Дата проведення: 03 березня 2015 року
Початок проведення: 14-00 год.
Місце проведення: пл. Дзержинського,2
Головує – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, начальник управління містобудування та архітектури міської ради – головний архітектор міста, заступник голови координаційної ради Бєлобородов Ю.В.
За секретаря координаційної ради – заступник начальника управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) міської ради, член координаційної ради Кравцов М.В.
Присутні: перелік присутніх додається.
ЧЕРГА ДЕННА:
1. Про стан на фінансовому ринку України:
1.1. Тенденції на валютному ринку України. Як вони впливають на легальний бізнес.
1.2. Дефіцит обігових коштів. Поточна ситуація на ринку кредитування.
1.3. Боротьба з конвертаційними центрами. Як це вплинуло на поведінку банків та на вартість банківських послуг.
2. Роз’яснення щодо змін, які відбулись в законодавстві стосовно реєстрації трудових договорів та порядку надання звітності до органів Державної фіскальної служби України та Державної служби зайнятості.
3. Про звернення координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Дніпродзержинську до вищих органів влади України щодо спрощення ведення бізнесу.
4. Обговорення проектів регуляторних актів:
4.1. Про затвердження Порядку визначення плати за площі під вбудовано-прибудованими нежилими приміщеннями багатоквартирних жилих будинків з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території.
4.2. Про залучення на конкурсних умовах підприємства (організації) для організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування в м.Дніпродзержинську.
із
ВИСТУПИЛИ:
З першого питання: СТРЕЛЬЧЕНКО Анатолій Анатолійович – регіональний керівник ПАТ «Альфа-Банк» у Дніпропетровському регіоні.
З другого питання: МАРИНЧЕНКОЮрій Олександрович – начальник управління доходів і зборів фізичних осіб Дніпродзержинської ОДПІ головного управління Державної фіскальної служби, ЧЕРНЯК Вікторія Борисівна – начальник відділу взаємодії з роботодавцями Дніпродзержинського міського центру зайнятості.
З третього питання: ГУРСЬКА Марина Гарріївна – начальник управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва, директор міського центру муніципальних послуг міської ради.
З четвертого питання: ОТРІЗНА Марина Олександрівна – заступник начальника юридичного відділу департаменту комунальної власності та земельних відносин міської ради, ЮРГА Олена Євгенівна – головний спеціаліст управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради.
УХВАЛИЛИ:
1. Інформацію доповідачів взяти до відома.
2. Погодити направлення звернення координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Дніпродзержинську до вищих органів влади України щодо спрощення ведення бізнесу.
2.1. Рекомендувати міському голові, голові координаційної ради підписати дане звернення.
2.2. Групі розробників у тижневий строк надати на підпис міському голові, голові координаційної ради проект звернення.
3. По проекту регуляторного акту «Про затвердження Порядку визначення плати за площі під вбудовано-прибудованими нежилими приміщеннями багатоквартирних жилих будинків з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території» рекомендувати департаменту комунальної власності та земельних відносин міської ради:
3.1. Підготувати порівняльні данні на прикладі нежилих приміщень у різних частинах міста.
3.2. На дні інформування депутатів детально доповісти про порядок визначення плати за площі під вбудовано-прибудованими нежилими приміщеннями багатоквартирних жилих будинків з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території. Надати депутатам обгрунтовану інформацію щодо наслідків прийняття даного рішення, особливо щодо того, наскільки це фінансово вплине на підприємців.
3.3. Рекомендувати секретарю міської ради Плахотніку Олександру Олеговичу організувати проведення Дня інформування депутатів, до черги денної якого буде включено зазначене питання.
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів міської ради, начальник
управління містобудування
та архітектури міської ради –
головний архітектор міста,
заступник голови координаційної ради Ю.В.БЄЛОБОРОДОВ
За секретаря:
заступник начальника управління
наданнямуніципальних послуг
та розвитку підприємництва
(Міський центр муніципальних послуг) міської ради,
член координаційної ради М.В.КРАВЦОВ