У ДТЕК «Дніпровські електромережі» запрацював чат-бот

опубліковано: 02 лютого 2021 оновлено: 02 лютого 2021

У ДТЕК Дніпровські електромережі з’явився чат-бот. Це віртуальний цифровий помічник, який допомагає клієнтам компанії в автоматичному режимі отримувати необхідну інформацію. Завдяки його роботі жителі Кам’янського вже сьогодні можуть передати покази лічильника, отримати відповіді на поширені запитання та повідомити про аварійні ситуації.

На старті роботи чат-бот ДТЕК «Дніпровські електромережі» працюватиме у месенджерах Viber та Telegram. На наступних етапах впровадження його перевагами можна буде скористатися також у соціальній мережі Facebook.

«ДТЕК турбується про своїх клієнтів та створює для них зручні та корисні сервіси. Наразі понад 50% усіх звернень до нашої компанії  – типові: передача показів лічильника, отримання інформації щодо підключення до мереж, а також планових та аварійних відключень. Завдяки чат-боту консультації з цих питань жителі Дніпра та області отримуватимуть швидше, без будь-якого очікування. Усе відбуватиметься миттєво в режимі 24/7», - зазначив генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук.

Для того, щоб почати користуватися послугами чат-боту, необхідно:

1. У Telegram чи Viber у пошуку ввести «ДТЕК Дніпровські електромережі» або відсканувати QR-код нижче.

2. Слідуючи за підказками меню, отримати або передати необхідну інформацію.

Наразі за допомогою чат-боту клієнти можуть:

- передати покази лічильників;
- повідомити про аварії;
- подати заявку щодо роботи приладів обліку;
- дізнатися реквізити на оплату послуг;
- ознайомитись з графіком роботи Центрів обслуговування клієнтів;
- отримати інформацію щодо проведення планових робіт;
- дізнатися про аварійні ситуації;
- отримати відповіді на найбільш поширенні питання.

Ідентифікація користувачів чат-бота відбувається за допомогою номера Особового рахунку клієнтів ДТЕК «Дніпровські електромережі». Якщо клієнт не знає номер Особового рахунку, його можливо відновити через сайт або дзвінком в кол-центр компанії.

Компанія планує розвивати новий сервіс та додавати нові функції.