До Кам’янської міської ради у 2018 році надійшло на розгляд понад 18 тисяч звернень громадян
За 2018 рік до Кам’янської міської ради на розгляд надійшло 18299 звернень: через відділ звернень громадян міської ради – 15330, до адміністрацій Дніпровського, Заводського та Південного районів міської ради – 2969 звернень.
Загалом кількість звернень до Кам’янської міської ради у 2018 році порівняно з минулим зменшилася на 1542 звернення.
Прийом громадян із особистих питань ведеться з метою поглибленого вивчення та вирішення існуючих проблем мешканців міста. За пропозицією керівництва до проведення прийомів залучаються керівники департаментів, управлінь та відділів, а також комунальних підприємств міста. Першочергово забезпечується прийом пільгових категорій громадян.
На особистий прийом у 2018 році до керівництва міської ради та її виконавчого комітету звернулось 794 громадянина.
У зверненнях кам’янчанами порушено 19220 питань. Серед них домінують питання комунального господарства - 12560 (65,3%), соціального захисту - 1843 (9,6%), житлової політики - 943 (4,9%).
У Кам’янській міській раді реалізовано вимоги чинного законодавства та запроваджено можливість надання громадянами електронних звернень та електронних петицій. Протягом року їх надійшло 38.
Найактуальнішими питаннями, підтриманими більшістю містян стали петиції щодо децентралізації опалення, заборони підвищення комунальних тарифів, проведення екологічного аудиту, заборони збору коштів з батьків учнів навчальних закладів міста.
Із загальної кількості звернень громадян міста у 2018 році 7447 звернень надійшло на урядову телефонну «гарячу лінію» та 4538 звернень на гарячу лінію голови облдержадміністрації. Усі звернення оперативно розглянуто керівництвом міської ради та її виконавчого комітету, опрацьовано згідно з їх резолюцією без порушення терміну виконання, що підтверджується аналітичною доповідною запискою Дніпропетровської ОДА.
Відділом звернень громадян міської ради в минулому році здійснено перевірки 25 виконавчих органів міської ради та 4 комунальних підприємств, що надають житлово-комунальні послуги.
За результатами перевірки визначено, що рівень організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради та підприємствах, відповідає вимогам чинного законодавства та всі показники оцінювання визначено позитивними.
Рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри людей до влади, суспільно-політичної стабільності в державі за умови їх розгляду у встановлений законодавством термін, використанні всіх можливостей для задоволення законних вимог громадян та усуненні причин обґрунтованих скарг. Саме у цьому аспекті, як одному з пріоритетних напрямків діяльності органів місцевого самоврядування і надалі вестиметься робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення у Кам’янському.
