За період з 25.07.2016 по 31.07.2016
Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету
1. За період з 25.07.2016 по 31.07.2016 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 44520,0 тис.грн, в тому числі офіційні трансферти − 6565,4 тис.грн.
Власних доходів загального фонду отримано в сумі 37954,6 тис.грн, у тому числі:
- плати за землю – 24439,6 тис.грн;
- податку на доходи фізичних осіб – 8220,6 тис.грн;
- акцизного податку – 3104,0 тис.грн;
- єдиного податку – 824,8 тис.грн;
- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 402,1 тис.грн;
- плати за оренду майна, що перебуває у комунальній власності – 162,3 тис.грн;
- інших надходжень − 801,2 тис.грн.
2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету з урахуванням перехідного залишку здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 45456,5 тис.грн, у тому числі:
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:
- закладам освіти та охорони здоров’я заробітна плата з нарахуваннями за ІІ половину липня п.р. – 10224,9 тис.грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 128,0 тис.грн, закладам освіти на придбання багатофункціонального принтера для технічного ліцею №1 – 12,3 тис.грн, придбання програмного забезпечення, комп’ютерної та оргтехніки для СЗШ №25 – 99,5 тис.грн, меблів та будматеріалів для дошкільного навчального закладу – 56,0 тис.грн, відшкодування пільговим категоріям населення вартості природного газу, електроенергії, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати – 6124,4 тис.грн;
За рахунок коштів міського бюджету:
- бюджетним установам міста на: заробітну плату з нарахуваннями за ІІ половину липня п.р. – 12445,3 тис.грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 763,4 тис.грн, медикаменти та перев’язувальні матеріали – 528,4 тис.грн, продукти харчування – 240,2 тис.грн, оздоровлення дітей в пришкільних та заміських таборах – 136,1 тис.грн, виплату стипендії учням ПТНЗ – 24,0 тис.грн, навчання на курсах – 88,7 тис.грн, пільгові пенсії – 27,8 тис.грн, відшкодування вартості за пільгові медикаменти – 131,7 тис.грн, придбання металопластикового вікна, шкільного обладнання, сантехніки, для закладів освіти (на виконання депутатських повноважень) – 50,5 тис.грн, придбання меблів та обладнання для СЗШ №37 – 140,4 тис.грн, обладнання для басейну СЗШ №44 – 151,8 тис.грн, музичного підсилювача, оргтехніки, холодильника для закладів освіти - 28,9 тис.грн, обладнання дитячого майданчика для інтернату – 45,5 тис.грн, придбання спортінвентарю – 436,1 тис.грн, канц. та госптоварів – 120,2 тис.грн, паливно-мастильні матеріали – 93,2 тис.грн, оренда авто, страховка – 36,7 тис.грн, будматеріали – 112,2 тис.грн, послуги зв’язку – 45,1 тис.грн, поточний ремонт приміщень – 283,4 тис.грн, дезінфекція, вивіз відходів, послуги СЕС – 59,4 тис.грн, технічне обслуговування обладнання і приладів – 45,2 тис.грн, повірка облікових та вимірювальних приладів – 73,5 тис.грн, програмне обслуговування – 6,7 тис.грн, поточний ремонт обладнання – 10,2 тис.грн, прання білизни – 10,4 тис.грн, перезарядка вогнегасників - 8,1 тис.грн, встановлення тепло лічильника – 3,9 тис.грн, надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі КЗ «Дніпродзержинський академічний музично-драматичний театр ім. Л.Українки» - 630,4 тис.грн, СК «Прометей» - 260,3 тис.грн, ФСТ «Україна» - 3,7 тис.грн, комплексним ДЮСШ «Авангард», «Дзержинка», «Промінь» - 55,1 тис.грн, районній організації ветеранів - 6,0 тис.грн, органам самоорганізації населення – 119,3 тис.грн, придбання підручників для СЗШ №31, 28, 38, 27 – 11,9 тис.грн, медичного обладнання для лікарні №9 – 49,1 тис.грн, телевізора для територіального центру соціального обслуговування Південного району (на виконання депутатських повноважень) – 7,0 тис.грн, капремонт ліфта пасажирського в ЦПМСД №3 – 46,5 тис.грн, капремонт покрівлі в СЗШ №34 – 144,3 тис.грн, технічний нагляд капремонту покрівлі в НВК №13 – 6,8 тис.грн, капітальний ремонт покрівлі в управлінні соціального захисту населення адміністрації Дніпровського району – 75,0 тис.грн;
- послуги з поточного ремонту дорожнього покриття на прибудинкових територіях міста та на території загального користування та спеціального призначення - 5 934,2 тис.грн;
- розробка проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки вул. Громадська, 2, по об’єкту: «Реконструкція систем водопостачання селищ Романкове та 55-го блочка» – 7,9 тис.грн;
- придбання: гойдалки двомісної, спортивного комплексу, обладнання для дитячих майданчиків – 570,0 тис.грн;
- поточний ремонт та утримання зелених насаджень загального користування та спеціального призначення, викошування карантинних трав – 602,4 тис.грн;
- очищення проїзної частини доріг біля бордюр від нанесеного ґрунту, видалення (збирання) сміття на узбіччі доріг та зелених зон, в т.ч. транспортні послуги – 40,1 тис.грн;
- фарбування металевих поверхонь; нанесення дорожньої розмітки – 89,1 тис.грн;
- технічне обслуговування каналізаційних систем на території загального користування, поточний ремонт мережі ливневої каналізації (закритого типу) – 105,2 тис.грн;
- поточний ремонт та технічне обслуговування зовнішнього освітлення на внутрішньо квартальних територіях та вулицях загального користування, ремонт та технічне обслуговування електромережі зовнішнього освітлення на вулицях загального користування – 777,8 тис.грн;
- оплата за виконані роботи з поточного ремонту в квартирах учасників АТО – 23,5 тис.грн;
- відшкодування КП «ГК «Зоря» на управління, утримання (експлуатаційну діяльність) транзитного містечка по бульв. Героїв – 30,5 тис.грн;
- послуги щодо забезпечення діяльності геоінформаційної системи, введення інформаційних ресурсів містобудівного кадастру, послуги з постачання та встановлення базового та програмного забезпечення для створення системи містобудівного кадастру та формування його інформаційних ресурсів – 30,0 тис.грн;
- ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій (постійне, обов'язкове аварійно-рятувальне обслуговування) – 13,0 тис.грн;
- капітальний ремонт житлових будинків (ліфти, покрівля) також виготовлення ПКД та проходження експертизи – 827,1 тис.грн;
- придбання зупинок громадського транспорту – 57,7 тис.грн;
- реконструкція будівлі КЗ «СЗОШ №37 (у т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації) – 679,3 тис.грн;
- капітальний ремонт атракціонів КП «Дніпродзержинський парк культури та відпочинку» – 88,2 тис.грн;
- заходи з впровадження інформаційної системи транспорту – 92,0 тис.грн;
- придбання запасних частин та матеріалів для ремонту рухомого складу, трамвайної колії, контактно-кабельної мережі та тягових підстанцій КП «Трамвай», проведення капітальних ремонтів парку рухомого складу – 1 067,0 тис.грн;
- інші видатки – 214,0 тис.грн.
Директор департаменту фінансів Т.М. ШЕВЧЕНКО